poraďte k motoru diesel 2l

Odpovědět
paci
Příspěvky: 444
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

poraďte k motoru diesel 2l

Příspěvek od paci » pon pro 26, 2011 13:52

Čauki požádám o vaše zkušenosti
jaké máte kdo zkušenosti s motory diesel 2 l v rovřících ? jedná se mi o to jakou mají výdrž. jestli se nesypou,kde jsou případné bolístky, jak spotřeba . . na co si dát majzla.. apod. Nalítám ročně dost kiláků tak pokukuji po ropáku
a jaký je rozdíl v těch motorech do r 2004 a po roce 2004 ?
Snad mi někdo pověnujete kousek času a svých zkušeností díky paci r weed: SMOKE:

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: poraďte k motoru diesel 2l

Příspěvek od AnderN » úte pro 27, 2011 13:24

Budu mluvit za sebe a svůj uživatelský pohled na motor 2.0 diesel L-series 77 kW v modelu 620SDi. Zlí jazykové tvrdí, že tyhle motory najedou bez generálky snad milion km ;) Ten motor je jednoduše výborný ... za celou dobu (cca 5 let a 100 tisíc km, při prodeji najeto zhruba 180 tisíc km) potřeboval vyměnit akorát hadici k turbu a žhavicí svíčky (nic z toho ho nezastavilo, i v zimě startoval bez žhavení), jinak pouze oleje, filtry a jednou rozvody. Nejlépe využitelné pásmo má zhruba od 1800 do 3500 rpm, pak už je to trápení. Spotřeba kolem 6 litrů nafty (±1 litr podle stylu jízdy). Nejlépe se cítí na bundeskách, na dálnice má krátké převody (při 130 km/h točí cca 3000 rpm) a projeví se jeho celkově vyšší hlučnost (ale v porovnání s konkurencí té doby je na tom ještě dobře).

Pokud vím, tento motor prošel úpravou kolem roku 2000, kdy se začal montovat do modelů R25 a R45. Výkon mírně klesl ze 77 na 74 kW (asi aby to zaokrouhlili na rovných 100 koní), ale kroutící moment naopak vzrostl z 210 na 240 Nm. Provedené úpravy měly vliv na vyšší emisní normu (Euro II, původně jen Euro I).

Jestli ten motor bude mít při koupi zdravý zvuk, rovnoměrný chod, tak se asi nemáš čeho bát. Konkrétně u šestistovek v souvislosti s věkem začínají odcházet čidla, konektory a kabeláže. Ale pokud koukáš po R45 z konce výroby, tak tam budeš mít i s tímhle ještě pár let pokoj.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

paci
Příspěvky: 444
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: poraďte k motoru diesel 2l

Příspěvek od paci » pát pro 30, 2011 15:24

Jé děkuji , no spíše pokukuji po 45 v ropě , ale přiznám, že se mi zalíbilo MG chlat: mir:

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: poraďte k motoru diesel 2l

Příspěvek od AnderN » pát pro 30, 2011 21:17

To je fuk, pořád ten samý motor ... hodně trvanlivý stroj.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Venda 620 SDI
Příspěvky: 269
Registrován: úte led 05, 2010 12:09
Bydliště: Letohrad
Kontaktovat uživatele:

Re: poraďte k motoru diesel 2l

Příspěvek od Venda 620 SDI » sob pro 31, 2011 11:01

Já se s motorem v 620 Sdi zezačátku trápil, ale po výměně snímače otáček klikovky(cca 800 kč), váhy vzduchu(jeseník 1000 kč) a žhaviček teď maká jako nic. Má nejeto cca 360 000, olej nežere, turbo myslím původní. Na žádný závodění to není, ale spolehnout se na něj můžeš. Při -20 chytne takže za mě ;)
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4

Odpovědět