Nákup Rover 45
Nákup Rover 45
Zdravím všechny chci koupit ROVER 45 a tak se chci zeptat zda by jste mi poradili na co se mám dívat a ně případné časté problémy daného auto. Mám v merku tento kousek ačkoli se mi zdá až podezřele levný.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 31#carMenu
Díky za rady
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 31#carMenu
Díky za rady
Re: Nákup Rover 45
Vy pada hodne pekne... zachovaly kousek... ta cena bohuzel asi sedi... lidi nemaji odvahu si takove auto koupit... jinak je to v podstate Honda Civic s Roverim motorem, takze podvozek kvalitni, karoserie uz ma povrchovku delanou pod BMW, takze by nemelo trpet na reziveni... Motor, je silny a pro takove auto uplne idelani
Zkontroluj, aby v expanzce ve vode nebyl olej, motor by nemel byt poteceny pod vyfukovyma svodama, prevodovka by nemela hucet a melo by jit pekne radit (zpatecka pekne jit nemusi
- to je normalni
), pak se s tim projed nekde nejlip po kostkach, po nejakem drsnejsim afaltu - nemelo by se ozyvat zadne klepani (i kdyz i to neni v zasade nejak fatalni problem) ... no a pak asi vsechno ostatni jak u jinych aut... nic zasadniho tohle auto za problemy nema. Jinak po koupi bych osobne doporucoval nechat udelat u nektereho z klubovych mechaniku vymenu tesneni za kovove vicevrstve... to origo co tam je nejspis ted, ma zivotnost +- 150.000 a tak nejlepsi je ho radeji hend vymenit 
... jinak me osobne se hodne libi, hlavne ten sedy interier se tak moc casto nevidi...




... jinak me osobne se hodne libi, hlavne ten sedy interier se tak moc casto nevidi...

Re: Nákup Rover 45
Díky za rady.
Co jsem se díval tak sehnat různý díly není problém. Jen teda nevím jak je to s plechařinou ty jsem nikde nenašel ani z druhovýroby a po vrakáčích toho asi moc nebude.
Když jsi mluvil o těch mechanikách z klubu. Je nějaký blízko Brna? Že bych ho vzal sebou aby se na to koukl.
Osobně se považuju jen za uživatele aut a dalo by se říct že jim rozumím tak akorát ze strany základní údržby. Jsem ajťák tak to mě doufám apoň trochu omlouvá. A Rover se mi osobně velmi zamlouvá a jen jediné co mne odrazuje ten servis. Ale pokud je v Okolí Brna někdo kdo tomu rozumí tak bude asi i tato poslední překážka překonána a ROVER bude můj. A třebas se i sám něco přiučím přeci jen se rád v kde čem rejpu.
Mara
Co jsem se díval tak sehnat různý díly není problém. Jen teda nevím jak je to s plechařinou ty jsem nikde nenašel ani z druhovýroby a po vrakáčích toho asi moc nebude.
Když jsi mluvil o těch mechanikách z klubu. Je nějaký blízko Brna? Že bych ho vzal sebou aby se na to koukl.
Osobně se považuju jen za uživatele aut a dalo by se říct že jim rozumím tak akorát ze strany základní údržby. Jsem ajťák tak to mě doufám apoň trochu omlouvá. A Rover se mi osobně velmi zamlouvá a jen jediné co mne odrazuje ten servis. Ale pokud je v Okolí Brna někdo kdo tomu rozumí tak bude asi i tato poslední překážka překonána a ROVER bude můj. A třebas se i sám něco přiučím přeci jen se rád v kde čem rejpu.
Mara
Re: Nákup Rover 45
Hehe.... ajtaku je nas tu docela dost
Vubec se toho neboj... tihle roverci jsou jeste takovi celkem slusne po domacku udrzovatelni... takova 75ka uz je docela horor
Ja se pred dvema roky prestehoval k Hranicim a taky jsem resil problem, kde servisovat. V miste minuleho bydliste jsem mel kamarada, ktery sice videl Rovera poprve, ale za ty roky, co mi delal servis vse dostal do malicku a byl jsem s nim velmi spokojeny. V prvni rade proste ani tak nejde o to, aby to byl servis vyslovene na Rovery, ale aby to byl cestny, svedomity a poctivy mechanik - to je zaklad uspechu. Takze ja to nakonec vyresil tak, ze i pres to, ze uz mame s manzelkou dva Roverky, delam si servis sam. Sice to jsou nekdy tezce nabite zkusenosti, naradi taky nemam kdovi jake, ale jde to... a hlavne se u toho uzasne odreaguju, potrapim telo a pak nez zas zasednu k PC mam aspon trosku dobry pocit, ze jsem udelal i neco hmatatelneho 
V Brne je specializovany servis na Rovery - Autoservis DS na Bratislavske... takze treba si tam domluv, ze tam s tim Roverem zajedes, aby ti ho okoukli a rekli, jestli si ho mas vzit - bazarista by ti mel umoznit s tim autem tam zajet.
Dily na motor jdou sehnat dobre jak tu, tak hlavne v Anglii, coz v dnesni dobe neni zadny problem... plechy se daji sehnat asi na 3 vrakovistich v CR a nebo od kluku, co sem tam nejakeho Rovera rozebiraji... pak nektere plechy se daji koupit i v Elitu a jinych velkych obchodech a pak opet v Anglii - vrakoviste, obchody, atd. ...
A co se tyka podvozku, jak rikam, je shodny s Hondou Civic 5. generace, takze sezenes skoro vsechno....
... koukam, ze tam ma napsanou spotrebu 6 litru, coz je blbost... realnych je cca 7,1 - 8 ... zalezi na stylu jizdy... kazdopadne motor je hooodne zivy na to jaky ma objem... sam budes mile prekvapen
Ja ho mam v obou autech a nedam na neho dopustit 



V Brne je specializovany servis na Rovery - Autoservis DS na Bratislavske... takze treba si tam domluv, ze tam s tim Roverem zajedes, aby ti ho okoukli a rekli, jestli si ho mas vzit - bazarista by ti mel umoznit s tim autem tam zajet.
Dily na motor jdou sehnat dobre jak tu, tak hlavne v Anglii, coz v dnesni dobe neni zadny problem... plechy se daji sehnat asi na 3 vrakovistich v CR a nebo od kluku, co sem tam nejakeho Rovera rozebiraji... pak nektere plechy se daji koupit i v Elitu a jinych velkych obchodech a pak opet v Anglii - vrakoviste, obchody, atd. ...
A co se tyka podvozku, jak rikam, je shodny s Hondou Civic 5. generace, takze sezenes skoro vsechno....
... koukam, ze tam ma napsanou spotrebu 6 litru, coz je blbost... realnych je cca 7,1 - 8 ... zalezi na stylu jizdy... kazdopadne motor je hooodne zivy na to jaky ma objem... sam budes mile prekvapen


Re: Nákup Rover 45
Ahoj.
Díky za povzbudivé info.
No uvidíme jak mi to auto padne do ruky při první jízdě.
S tím servisem nešlo mi tak ani o to kdo to opraví jak spíš o to kde na to vemu díly, když ta automobilka jako taková je mrtvá. Jinak myslím že základní servis zvládnu snad sám s dopomocí nějakýho místního kutila (mechanik s vlastní stodolou
).
NO ta spotřeba mi byla hned jasná že nebude pravda (resp myslím že tam nikdo nepíše reálnou spotřebu). Tak jsem si našel starý anglický prospeky a už v nich byla kombinovaná psaná 6,8 takže reálně ještě trochu přidat. A doma jednu 1,6ku máme sice teda ne od ROVERa a ta jezdí mezi 6,5-8,5l podle toho jak volšový nohy v tom zrovna sedí. A od tohoto neočekávám žádné zázraky ve spotřebě přeci jen to už není nejmladší.
Díky za povzbudivé info.
No uvidíme jak mi to auto padne do ruky při první jízdě.
S tím servisem nešlo mi tak ani o to kdo to opraví jak spíš o to kde na to vemu díly, když ta automobilka jako taková je mrtvá. Jinak myslím že základní servis zvládnu snad sám s dopomocí nějakýho místního kutila (mechanik s vlastní stodolou

NO ta spotřeba mi byla hned jasná že nebude pravda (resp myslím že tam nikdo nepíše reálnou spotřebu). Tak jsem si našel starý anglický prospeky a už v nich byla kombinovaná psaná 6,8 takže reálně ještě trochu přidat. A doma jednu 1,6ku máme sice teda ne od ROVERa a ta jezdí mezi 6,5-8,5l podle toho jak volšový nohy v tom zrovna sedí. A od tohoto neočekávám žádné zázraky ve spotřebě přeci jen to už není nejmladší.
Re: Nákup Rover 45
Sice ten motor ma historicky temer dvacet let, ale kam se na nej jeste dnes hrabou nektere "super" motory... I ta spotreba porad dobre konkuruje modernim motorum... Proste tento motor je nadcasovy
.... Rikam, jak se s nim projedes, poznas o cem mluvim
... Mimochodem tento motor se pouzival i do Lotusu a Catterhamu 



Re: Nákup Rover 45
Ahoj cena mi přijde nízká to jsem psal už na začátku i vzhledem k ostatním inzerátům co jsem potkal všude po netu.
Uvidíme v jakým to auto je skutečně stavu.
K ojetině jsem skeptickej vždy. Do rodiny se vždy kupovalo jen nové. Já budu první kdo si hodlá koupit ojetinu protože zatím nemám takové finanční možnosti.
Uvidíme v jakým to auto je skutečně stavu.
K ojetině jsem skeptickej vždy. Do rodiny se vždy kupovalo jen nové. Já budu první kdo si hodlá koupit ojetinu protože zatím nemám takové finanční možnosti.
Re: Nákup Rover 45
... Jak rikam, pokud s tim zajedes treba do toho DSka tak oni ti k tomu reknou vse potrebne... I to, jestli km sedi... To se totiz u tohohle auta da slusne poznat podle stavu podvozku. S temahle km, by na podvozku nemelo nic drncet, tlumice musi byt ok.... Pak i podle interieru lze soudit.... Volant by nemel byt osoupany na penu... pripadne kuze na nem by nemela byt rozedrena... Vic neni sance takto na dalku rict... Motor jak rikam se necha pretesnit kazdopadne, ale pri techto km, by jeste tesneni melo drzet... Vic mne nenapada 

-
- Příspěvky: 1107
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Nákup Rover 45
Ta cena mi také připadá podezřele nízká a nikde jsem se tam nedočetl jestli je v ceně i CZ technický průkaz.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup Rover 45
Serioznost bazaru jsem zaslechl že neni valná. Zdroj uvést sice mohu ale je to jako JPP.
Určitě tam vezmi mechanika ať koukne kde co lakovali ap.
To že to bylo škrábnutý bych věřil, ale že to mělo rozbitý blinkr a blatník ještě nic neznamená,
POTOM to může mít pro ně velmi slušnou nákupní cenu a i s opravou za 7-10 tis. to může být výsledná poptávaná cena,
....a chtějí se toho rychle zbavit...každej z nich potřebuje volnou hotovost na další business.
Určitě tam vezmi mechanika ať koukne kde co lakovali ap.
To že to bylo škrábnutý bych věřil, ale že to mělo rozbitý blinkr a blatník ještě nic neznamená,
POTOM to může mít pro ně velmi slušnou nákupní cenu a i s opravou za 7-10 tis. to může být výsledná poptávaná cena,
....a chtějí se toho rychle zbavit...každej z nich potřebuje volnou hotovost na další business.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Nákup Rover 45
Tak jsem se tam byl dnes podívat.
Auto vypadá celkem slušně. Akorát teda motor je vypíglovanej a leskne se jak psovy kulky (že by něco skrejval ?).
Řadit de pěkně ale spojka se mi zdá, že má celkem velkou vůli (pedál zadně klást odpor asi až od půlky dráhy a pedál jako takový je hodně vepředu oproti ostatním)
Zadní dveře mi přišli že dvakrát moc nelícují (Ve spáře jak přechází plech víka kufru ve sklo je tak 8mm mezera na obou stranách)
Vevnitř je cítit jak zatuchlina (možná zaplavený ale nechci hanit, třeba jen dlouho stálo a nikdo s ním ani nehnul).
Vepředu oba nárazníky podřený na hranách ( No to se jen někdo nevešel při parkování, banalita).
Vejfuk a svody mi přijdou jako nový, akorát teda posledních 10cm je shnilejch to je vidět i na foto (takže celkově vejfuk OK).
Rozvody motoru mi přišly jak čerstvě udělaný. A když jsem navrhl že s tím zajedem do servisu tak se kroutil jak panrava. Prej ať klidně přijde mechoš se podívat ale do servisu že s tím nepojede.
Tak nevím. Jsem na vážkách. Z jedný strany se mi to auto líbí i když jsem našel několik nedostatků. A ze strany druhé mi nepřijde bazarník dvakrát poctivec dal mi klíče a zmizel.
Na můj laickej pohled mi ani nepřišlo že by bylo bouraný (takový ty obecný "poučky" jako nevojetý šrouby, rovnost svárů, symetrie atd...) No možná trochu na zadek moc nelícuje nárazník na podběhy (nebo jak se tomu vzadu říká).
Akorát teda co mi vůbec nešlo do ruky, tak ovládání oken to teda vymejšlel talent. A i páčky pod volantem sem jaksi nemohl dostat do ruky nevím přišli mi nějak blbě daný (to je jen subjektivní pocit hold sem doteď jezdil s jinejma autama to by se poddalo).
Opsal jsem si ze štítku veškerý info páč sem zaboha nemohl najít VIN vyraženej na kastli. Kda tam je?
VIN: SARRTZWMS40634908
BARVA: JFM
A toto sem si vůl nenapsal co znamená: e11*93/81*0014
Auto vypadá celkem slušně. Akorát teda motor je vypíglovanej a leskne se jak psovy kulky (že by něco skrejval ?).
Řadit de pěkně ale spojka se mi zdá, že má celkem velkou vůli (pedál zadně klást odpor asi až od půlky dráhy a pedál jako takový je hodně vepředu oproti ostatním)
Zadní dveře mi přišli že dvakrát moc nelícují (Ve spáře jak přechází plech víka kufru ve sklo je tak 8mm mezera na obou stranách)
Vevnitř je cítit jak zatuchlina (možná zaplavený ale nechci hanit, třeba jen dlouho stálo a nikdo s ním ani nehnul).
Vepředu oba nárazníky podřený na hranách ( No to se jen někdo nevešel při parkování, banalita).
Vejfuk a svody mi přijdou jako nový, akorát teda posledních 10cm je shnilejch to je vidět i na foto (takže celkově vejfuk OK).
Rozvody motoru mi přišly jak čerstvě udělaný. A když jsem navrhl že s tím zajedem do servisu tak se kroutil jak panrava. Prej ať klidně přijde mechoš se podívat ale do servisu že s tím nepojede.
Tak nevím. Jsem na vážkách. Z jedný strany se mi to auto líbí i když jsem našel několik nedostatků. A ze strany druhé mi nepřijde bazarník dvakrát poctivec dal mi klíče a zmizel.
Na můj laickej pohled mi ani nepřišlo že by bylo bouraný (takový ty obecný "poučky" jako nevojetý šrouby, rovnost svárů, symetrie atd...) No možná trochu na zadek moc nelícuje nárazník na podběhy (nebo jak se tomu vzadu říká).
Akorát teda co mi vůbec nešlo do ruky, tak ovládání oken to teda vymejšlel talent. A i páčky pod volantem sem jaksi nemohl dostat do ruky nevím přišli mi nějak blbě daný (to je jen subjektivní pocit hold sem doteď jezdil s jinejma autama to by se poddalo).
Opsal jsem si ze štítku veškerý info páč sem zaboha nemohl najít VIN vyraženej na kastli. Kda tam je?
VIN: SARRTZWMS40634908
BARVA: JFM
A toto sem si vůl nenapsal co znamená: e11*93/81*0014
Re: Nákup Rover 45
Teď jsem si ze srandy vyjel barvy ROVER a JFM se používala jen v roce 2002
Re: Nákup Rover 45
Ha díky. To kdybych věděl tak to nemusím hledat jak pakin. Ale nezdá se mi že bych jej tam potkal a to sem pod kapotou strávil celkem dlouho. Uvidíme jak to dopadne musím se domluvit s nějakým mechošem nelépe některým kterej Roveru rozumí aby to se mnou zkouknul.
JFM = tak druhej roverclub to má blbě.
JFM = tak druhej roverclub to má blbě.