Stránka 1 z 1

Diagnostika

Napsal: stř bře 05, 2008 9:59
od Koryacs
Dobrý den, nemáte náhodou nikdo tip kde mi v Praze udělaji diagnostiku na Rover 414si? Díky

Napsal: stř bře 05, 2008 10:47
od tobias
koukni do SERVIS, tam najdes kontak na pana Maredu, ten jí má.

Diagnostika

Napsal: stř bře 05, 2008 17:25
od marek420
Byl jsem na stk černý most. Po dohodě mi na emisích vyjeli přehled závad. Byli celkem milí. Někdo na fóru psal, že na každým stk mají diagnostiku. Je to asi pravda :shock:

Re: Diagnostika

Napsal: sob bře 08, 2008 16:19
od Mirek 1234.cz
marek420 píše:Byl jsem na stk černý most. Po dohodě mi na emisích vyjeli přehled závad. Byli celkem milí. Někdo na fóru psal, že na každým stk mají diagnostiku. Je to asi pravda :shock:
Na STK - To je jen diagnostika motoru - základní a pro STK běžná, pro všechno co má kola, motor a z výfuku smrdí. Nic víc s tím nedokáží udělat.

Re: Diagnostika

Napsal: pon bře 10, 2008 6:22
od Hombre
Mirek 1234.cz píše: Na STK - To je jen diagnostika motoru - základní a pro STK běžná, pro všechno co má kola, motor a z výfuku !&@#!í. Nic víc s tím nedokáží udělat.
No a co bys ještě chtěl, když má někdo problém s motorem, tak mu diagnostika motoru stačí. Na stanicích měření emisí mají minimálně KTS od Bosche, a ta zjistí paměť závad i skutečné hodnoty snímačů - teplota vody, nasávaného vzduchu, otáčky, napětí v síti, napětí na potenciometru škrtící klapky. A když se ještě změří emise, zjistí stav lambda sondy, katalyzátoru a taky případné mechanické závady motoru. Navíc takový technik na ME to dělá několikrát denně a je v určování diagnózy určitě mnohem lepší, než nějaký soukromník samouk.

Re: Diagnostika

Napsal: pon bře 10, 2008 9:50
od Mirek 1234.cz
Hombre píše: No a co bys ještě chtěl, když má někdo problém s motorem, tak mu diagnostika motoru stačí. Na stanicích měření emisí mají minimálně KTS od Bosche, a ta zjistí paměť závad i skutečné hodnoty snímačů - teplota vody, nasávaného vzduchu, otáčky, napětí v síti, napětí na potenciometru škrtící klapky. A když se ještě změří emise, zjistí stav lambda sondy, katalyzátoru a taky případné mechanické závady motoru. Navíc takový technik na ME to dělá několikrát denně a je v určování diagnózy určitě mnohem lepší, než nějaký soukromník samouk.
Nemájí originální testbook, a nemůže smazat závadu v systému. Soukr. a na STK se dál než k základním údajům nedostanou a neopraví :roll:, ale na to příjdete časem, až vám chytrolín řekne... Co bys po nich ještě chtěl 8)

Napsal: pon bře 10, 2008 13:30
od Hombre
Paměť závad určitě přečíst i smazat můžou, je to povinný úkon při provádění měření emisí. :wink:

Re:

Napsal: pon bře 10, 2008 15:56
od Mirek 1234.cz
Hombre píše:Paměť závad určitě přečíst i smazat můžou, je to povinný úkon při provádění měření emisí. :wink:
Zbytečná debata... O koze a o voze :lol:

Re: Re:

Napsal: pon bře 10, 2008 16:50
od Hombre
Mirek 1234.cz píše: Zbytečná debata... O koze a o voze :lol:
Jasně, takže všichni co máte problém s motorem jeďte nebo se nechejte odtáhnout přes půl republiky až tam, kde mají to svaté něco, čemu říkají ORIGINÁL TESTBOOK. Anebo to můžete zkusit za rohem, ale tam jsou univerzální, mají komunikační jednotku adaptér, softvare a povinné každoroční školení pro všechny značky, ale originál je originál. :lol:

Re: Diagnostika

Napsal: pon bře 10, 2008 17:43
od Big.T
No tak devcata, nehadejte se. Jak to tedy je? Pred par dny se mi na chvili rozsvitila kontrolka zavady motoru a rad by jsem vedel VoCoGo. Ma smysl zadonit o nacteni zavad u nas na STK aby jsem tam ze sebe nedelal pitomce. :wink:

Re: Diagnostika

Napsal: úte bře 11, 2008 6:21
od Hombre
Na STK ne, ale na stanici měření emisí pro vznětové motory. Někdy to bývá dohromady s STK, ale jsou i samostatné.