Rover 418 Tourer - koupe
Napsal: stř úno 13, 2008 13:58
Ahoj
Okukoval jsem dneska jedno auto viz Subject. Moje pozorovani je takoveto:
- udavany rv. 1996, bocniu okna 95, jendo 97, predni a zadni okno zrejme meneny, dle kodu skla 97 a 98. Dotazeno v roce 2005, z kopie TP neni zrejma zeme puvodu. V CR pouze jeden majitel, puvodni doklady nejsou. Propadla STK.
- tachmetr 200 000 km a nejaky drobny, vzhledem ke stari a stavu auta bych realitu odhadoval na vic
- interier osoupany, ale ne tragicky, kozenka okolo saltpaky popraskana, volant oblyskany, nepopraskany
- predni dvere zevnitr pod okny vypadaji jakoby propadle nebo trochu zboulovane (oboje)
- predni okynka v elektrice nefunguji
- auto ma drobne kosmeticke chybky, zadni podbehy jsou chycene (jeden je drbnutej), pate dvere jsou nahore chycene. Zavazna havarie neni na prvni pohled poznat.
- v kufru nebyla podlaha (je videt rezervam udajne je v kancelari bazaru, protoze byla mokra po cisteni interieru.
- motor 1.8 TD, motorovy prostor celkem cisty, spis zapraseny, usporadany, vypadalo to prehledne a bez vyznamnejsiho poskozeni
- po nazhaveni to na prevaleni nastartovalo (cca 5st nad nulou), na volnobeh motor bezel, ale obcas poskocil, jakoby se zakuckal
- kdyz se prida plyn na cerpadle, motor zvysi obratky, ale ve vyssich otackach obcas jakoby poskoci v ulozeni
- z vyfuku jsem tnavosedy kour, coz bych u takoveho ropaku nastudeno na volnobeh videl celkem v norme.
Otazka:
- kdo vyrabel tenhle motor (vlastni konstrukce nebo od nekoho prevzatej) a jak to je s jeho zivotnosti, brat nebo nebrat?
- obecne co si o tomhle autu myslet, zac ho pripadne koupit, jake problemy lze ocekavat?
V zasade se mi to jako kara celkem libi, klidne bych s tim jezdil, ale nerad bych si nabehl na pikslu, ktera se musi vic opravovat nez jezdit.
Diky
Honza
Okukoval jsem dneska jedno auto viz Subject. Moje pozorovani je takoveto:
- udavany rv. 1996, bocniu okna 95, jendo 97, predni a zadni okno zrejme meneny, dle kodu skla 97 a 98. Dotazeno v roce 2005, z kopie TP neni zrejma zeme puvodu. V CR pouze jeden majitel, puvodni doklady nejsou. Propadla STK.
- tachmetr 200 000 km a nejaky drobny, vzhledem ke stari a stavu auta bych realitu odhadoval na vic
- interier osoupany, ale ne tragicky, kozenka okolo saltpaky popraskana, volant oblyskany, nepopraskany
- predni dvere zevnitr pod okny vypadaji jakoby propadle nebo trochu zboulovane (oboje)
- predni okynka v elektrice nefunguji
- auto ma drobne kosmeticke chybky, zadni podbehy jsou chycene (jeden je drbnutej), pate dvere jsou nahore chycene. Zavazna havarie neni na prvni pohled poznat.
- v kufru nebyla podlaha (je videt rezervam udajne je v kancelari bazaru, protoze byla mokra po cisteni interieru.
- motor 1.8 TD, motorovy prostor celkem cisty, spis zapraseny, usporadany, vypadalo to prehledne a bez vyznamnejsiho poskozeni
- po nazhaveni to na prevaleni nastartovalo (cca 5st nad nulou), na volnobeh motor bezel, ale obcas poskocil, jakoby se zakuckal
- kdyz se prida plyn na cerpadle, motor zvysi obratky, ale ve vyssich otackach obcas jakoby poskoci v ulozeni
- z vyfuku jsem tnavosedy kour, coz bych u takoveho ropaku nastudeno na volnobeh videl celkem v norme.
Otazka:
- kdo vyrabel tenhle motor (vlastni konstrukce nebo od nekoho prevzatej) a jak to je s jeho zivotnosti, brat nebo nebrat?
- obecne co si o tomhle autu myslet, zac ho pripadne koupit, jake problemy lze ocekavat?
V zasade se mi to jako kara celkem libi, klidne bych s tim jezdil, ale nerad bych si nabehl na pikslu, ktera se musi vic opravovat nez jezdit.
Diky
Honza