Stránka 1 z 1

Podsvícení (vyřešeno)

Napsal: ned dub 05, 2009 14:11
od cbx
Zdravím, ví někdo, jak se vyndávají ve 400 ty malé hodiny nad rádiem? Fungují, ale nejde mi podsvícení toho displeje, takže jsou mi celkem na prd. A když už jsem u toho, tak vyndává se celá budka s tachometrem a otáčkoměrem lehko nebo je to taky oříšek?

Díky

Re: Podsvícení

Napsal: ned dub 05, 2009 14:27
od R4ms3S
Po pravdě nevím jak je to u 400 ale u 200 se budíky oddělávají snadno.
Odšroubuješ dva šroubky nahoře u budíků (stačí krátký šroubovák)
a další dva šroubky jsou nad volantem, stačí dát volna tco nejníže a nad volantem je guma, kterou odkryješ a na každé straně je jeden...

Re: Podsvícení

Napsal: ned dub 05, 2009 14:51
od Fujitsu
U 400 odděláš 2 vrchní jak psal Ramses, pak odděláš knoflíky na mlhovky a záslepku na druhé straně na stejném místě, tam je vždy jeden šroub. Tím dostaneš dolů kryt budíků a šroubky, co drží vlastní budíky už uvidíš, jsou 3.

K hodinám se dostaneš ze spoda po oddělání rádia (včetně rámečku), drží dost pevně na takových caplíkách, který musíš vycvaknout. Zezadu pak vyměníš žárovku.

Edit: Až budeš mít vyhozené to rádio, zrovna si připoj ten tripling ke spínači varovných světel :wink: .

Re: Podsvícení

Napsal: ned dub 05, 2009 23:32
od cbx
Fujitsu píše:U 400 odděláš 2 vrchní jak psal Ramses, pak odděláš knoflíky na mlhovky a záslepku na druhé straně na stejném místě, tam je vždy jeden šroub. Tím dostaneš dolů kryt budíků a šroubky, co drží vlastní budíky už uvidíš, jsou 3.

K hodinám se dostaneš ze spoda po oddělání rádia (včetně rámečku), drží dost pevně na takových caplíkách, který musíš vycvaknout. Zezadu pak vyměníš žárovku.

Edit: Až budeš mít vyhozené to rádio, zrovna si připoj ten tripling ke spínači varovných světel :wink: .

Díky, dobrej nápad. Pustím se do toho, až si dodělám ten trippling teda. Beztak mi to nesvítí od doby, co to auto mám, ale znáš to...
Dík i Ramsesovi.