Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
to je docela mozne, ze kdyz se hybe auto tak to nekde prosakuje...
ale ted me napadla vec - co kdyz v servisu udelali chybnou analyzu a prece jen do motoru utika voda :/ ale to by asi byl olej i po vyndani merky s nejkou emulzi :/ takze proc by prichazeli o kseft....
hmmm... nevim co mam kde hledat
ale ted me napadla vec - co kdyz v servisu udelali chybnou analyzu a prece jen do motoru utika voda :/ ale to by asi byl olej i po vyndani merky s nejkou emulzi :/ takze proc by prichazeli o kseft....
hmmm... nevim co mam kde hledat
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Říkals, že měli chladicí systém natlakovanej, ona ta voda nemusí unikat do oleje, ale do spalovacího prostoru, takže vyletí výfukem a nikdo nic nepozná. A nemusí to být jen přes těsnění, ale mže být prasklá hlava, nebo vložka válce. To by ale mělo odhalit to natlakování.
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
takze kdyz to tlakovali a nic nezjistili - tak takovou vec muzeme vyloucit :/
jinymy slovy asi v tom servisu nejsou blbci, co jsem zatim potreboval na roveru opravit - udelali bez problemu, maji i diagnostiku a obecne lidi jsou s nimi spokojeni... kdyz jsem tam yl vyzvednout automeli tam jaguara a X5 - takze asi maji zkusenosti a meli by poznat jestli to fakt tece do motoru nebo nekam vedle
jinymy slovy asi v tom servisu nejsou blbci, co jsem zatim potreboval na roveru opravit - udelali bez problemu, maji i diagnostiku a obecne lidi jsou s nimi spokojeni... kdyz jsem tam yl vyzvednout automeli tam jaguara a X5 - takze asi maji zkusenosti a meli by poznat jestli to fakt tece do motoru nebo nekam vedle
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Sector: tak ted jsem se kamarada ptal na tu srajdu do kapaliny... rikal, ze je to jedno, ze pouzije vetsinou to co sezene... tu ti posilam priklad: http://www.autodily.oblibene.cz/?ui=a6s ... &ktg=43289
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Tak.... motor uz slape
Hurááááááááááááááá!!! Momentalne mi cisti chladici soustavu jakousi kapalinou na cisteni ( http://www.tec-2000.cz/rf_cz.htm ) Pry teda radiator zatim moc neproteka, ale tak snad to rozhybe... no a jak to dokonci, tak mi Labutku priveze
To zas bude dojemne setkani....... Zitra jedu na pohovor do Ostravy, toz nevim jestli to mam riskovat autem... mozna dojedu jen do Olomouce a dal pokrocim vlakem... Aby me zas tatka nemusel nekde tahat na lane 



-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
prodat labuťku dokud šlape a koupit sentyfajfku. (sranda)
Každopádně gratulace.
Každopádně gratulace.
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Tommi díky
Prodat ho nemuzu... mozna nekomu z rodiny ho prenecham... musi zustat u nas na dedine, aby jsme tu udrzeli dostatecny stav rourek
Navic by mi za to nikdo nic nedal a slyset pak, ze to nekdo vymenil za srotovne... to by me fakt bolelo... 



-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
jojo tomu rozumím.
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
A je doma!!! Huraaaaaa!!!
Jel jsem Labutku projet na Hrebec a zpet. Dostal jsem prikaz zachazet s ni jako s novym autem... takze pekne pomalicku zajezdit
No pres mesic jsem nesedel v poradnym aute, tak mi to prijde ted jak pohadka. Ale zmeny jsou citelne:
Nekolisaji otacky, tissi chod, kultivovane chovani, nekope, neskube... proste parada. Je teda citit, ze to ve vyssich otackach ztraci silu, ale tak to je tim, ze je to temer novy motor.... a ani jsem to poradne nezkousel.
Jinak, motor ma nove pistni krouzky, srouby, komplet tesneni, symeringy na vackach, prebrouseny blok... nevim jestli snad i vymenene vlozky..., serizene vsecko...
proste co bylo vhodne vymenit, to se vymenilo... s tim teda, ze mi radeji nechali zrengenovat hlavu, protoze nebylo jiste, cim mi ten olej utekl...
No vseho vsudy s materialem a praci me to stalo temer 20 000,-
Zitra jedu do Ostravy na pohovor, ale asi auto necham v Olmiku, abych ho moc netrapil... i tak doufam, ze uz me nicim neprekvapi... je na case, aby zas taky slouzila Labutka me a ne ja ji
Jel jsem Labutku projet na Hrebec a zpet. Dostal jsem prikaz zachazet s ni jako s novym autem... takze pekne pomalicku zajezdit

Nekolisaji otacky, tissi chod, kultivovane chovani, nekope, neskube... proste parada. Je teda citit, ze to ve vyssich otackach ztraci silu, ale tak to je tim, ze je to temer novy motor.... a ani jsem to poradne nezkousel.
Jinak, motor ma nove pistni krouzky, srouby, komplet tesneni, symeringy na vackach, prebrouseny blok... nevim jestli snad i vymenene vlozky..., serizene vsecko...

No vseho vsudy s materialem a praci me to stalo temer 20 000,-

Zitra jedu do Ostravy na pohovor, ale asi auto necham v Olmiku, abych ho moc netrapil... i tak doufam, ze uz me nicim neprekvapi... je na case, aby zas taky slouzila Labutka me a ne ja ji

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Tak hlavně ať ti pohovor dopadne!
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Teď fakt nevím kam s tím, máme tu už 6 stránek témat
Každopádně, ted v pátek si mi podruhé povedlo, že jsem uvnitř auta cejtil něco jako olej, nebo spálenej olej. A v obou případech jsem to cejtil asi 1-2 minutky po tom, co sem tam na trojku pustil 6000 otáček. Hold kamion je třeba delší než se zdá. A v protisměru se rychle blíží auto
Každopádně po nějaké té uvaze, soudím že se spálí olej, kterej lehce uniká nad svodama. V oblasti šroubů, které drží alternátor. A když nato takle šlápnu, tak počítám že teplota vejfuku ukrutně stoupne. A spáli se ten olej.
Samozřejmě to můžou bejt i jiné možnosti. Například že ten olej začne utíkat když to jede v takle vysokejch utáčkách. Ale abych to cejtil v kabině, předpokládám že by se opět musel dostávat na vejfuk.
Souhlas, nebo Vás napadá něco jiného ?
No a ten unik oleje nad svodama, je tak malej, že to nemá cenu řešit.

Každopádně, ted v pátek si mi podruhé povedlo, že jsem uvnitř auta cejtil něco jako olej, nebo spálenej olej. A v obou případech jsem to cejtil asi 1-2 minutky po tom, co sem tam na trojku pustil 6000 otáček. Hold kamion je třeba delší než se zdá. A v protisměru se rychle blíží auto

Každopádně po nějaké té uvaze, soudím že se spálí olej, kterej lehce uniká nad svodama. V oblasti šroubů, které drží alternátor. A když nato takle šlápnu, tak počítám že teplota vejfuku ukrutně stoupne. A spáli se ten olej.
Samozřejmě to můžou bejt i jiné možnosti. Například že ten olej začne utíkat když to jede v takle vysokejch utáčkách. Ale abych to cejtil v kabině, předpokládám že by se opět musel dostávat na vejfuk.
Souhlas, nebo Vás napadá něco jiného ?
No a ten unik oleje nad svodama, je tak malej, že to nemá cenu řešit.
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Ahoj Eny.... no jak ctu, tak docela sranda... ja mel pred tema loziskama stejny problem... Smrad desny... Zkus kouknout na gufera u vystupu z diferencialu... me prestaly tesnit a olej kapal hezky primo na vyfuk
Vidis, to by ti jen potvrdilo, ze s tema loziskama nemas vahat... Poradne to nekde prozen v otackach a pak koukni pod auto... hlavne se nespal! 


Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Eny, jestli ti sákne olej na výfuk, tak ten smrádek je velmi pravděpodobně z něj. Otevři si kapotu, ručně dej plyn a pozoruj. 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
Zdravím, když jsem dnes ráno doléval kapalinu do ostřikovačů zjistil jsem neblahou věc
Mám olej v expanzní nádobce chladící kapaliny. Asi měsíc před tím jsem zjistil že mi ubývá olej, což sem ale viděl že se nějakým způsobem dostane do válců, spálí a vyletí výfukem (např. když jsem dlouho stál na místě a pak to prošlápl vyvalil se oblak dýmu), nicméně doléval jsem tak litr na 1000km, takže se to dalo. Jinak mi olej taky unikal u držáku alternátoru - nad svody. Ale ikdyž jsem stával někde na parkovišti delší dobu nikde žádné viditelné úniky oleje... možná že to teklo jen při jízdě a vyšších otáčách (a že jsem občas Rouvříka točil pěkně vysoko). Ale až dnes se objevil olej v té expanzce
a radost mi to zrovna nedělá. V pondělí musím zavolat do DS servisu v Brně a poptat se na ceny, jen se obávám, že to zase taková sranda nebude a na nějakých 10 - 20 to přijde
což se mi zrovna vůbec nehodí, protože práce je minimum, volných financí ještě méně a od září opět vysoká škola na krku :/ takže nevím co budu přes léto dělat, hlavně mě to štve, protože jsme chtěli vzít kola a projet rouvříkem půlku republiky :/ ach jo, zrovna když je venku tak krásně :/



Rover 416 // časem snad opět 75 

Re: Olej v chladící kapalině... Broken Rover 2
No jo no.... klasika
Musis pocitat s tim, ze provoz auta neco stoji... tesneni je jeste relativne standartni zalezitost... teda pokud je to opravdu jen tesneni...
