To jsou jako firmy co to pošleš jim a oni tobě?Nemam sílu to číst..trunda.raspi píše:Zakar: tak takNejsme zadn slecinky, abysme nemohli mit zapraseny ruce od vazeliny a od benzinu a na oxidy uhlicite ve vzduchu kasleme
"Globalni oteplovani" je stejne jen politicko-medialni pojem - strategie.
Jinak v pondeli bracha v UK podal balik, stal cca 30 liber a dneska mi odpoledne prisel domuTo neni veru zle..... 7kg, 70x40x20, 25,99 liber plus 2 za cover, http://ezdelivery.parcelbooking.com pres DPD
Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Karel: tu to objednaval - http://www.maintrainltd.com/rover-gearb ... dex-2.html
Seba: v anglii... vyplnis formular, oni prijedou pro balik a doruci ho tam, kam maji...
Seba: v anglii... vyplnis formular, oni prijedou pro balik a doruci ho tam, kam maji...
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Dík,ale má to drobný zádrhel, potřebuju ložiska do kol, a těch tam nět.
...nebo jsem je neviděl 
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
No tak to je Mazec, já dal za poštu za písty 50 liber:-D.Tak takhle to udělaam příště když maj takový ceny:)(ještě jsem je neviděl)trunda.raspi píše:Karel: tu to objednaval - http://www.maintrainltd.com/rover-gearb ... dex-2.html
Seba: v anglii... vyplnis formular, oni prijedou pro balik a doruci ho tam, kam maji...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Karel: toz tu byla diskuze o loziskach v prevodovce.... takze to budes muset pohledat jinde... 
Seba: no, jenze to nezalezi na tobe... to zalezi na tom prodavajicim, jakym zpusobem ti to posle a pokud standartne vyuziva posty, tak nevim, jestli se mu bude chtit jinak... jemu to muze byt putna, protoze postovny si platit ty... Jinak ta cena vychazi z rozmeru a vahy.... vsak si to tam muzes zkusit naklikat
Ale mas recht... bylo to asi nejlevnejsi, co jsme tak narychlo standartniho sehnali...
Seba: no, jenze to nezalezi na tobe... to zalezi na tom prodavajicim, jakym zpusobem ti to posle a pokud standartne vyuziva posty, tak nevim, jestli se mu bude chtit jinak... jemu to muze byt putna, protoze postovny si platit ty... Jinak ta cena vychazi z rozmeru a vahy.... vsak si to tam muzes zkusit naklikat
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
..ale jiná diskuze o ložiscích tu nejni..tak jsem to zkusil tady... 
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Fkařů tady moc nejni..ale nezbejvá nic jinýho 
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
tak moje Rourka se konečně dočkala, je to až neuvěřitelný, že ložiska do převodovky doma suším snad přez půl roku. Ale počkal jsem si na servis, kterej tomu rozumí...
Chlapík se s tím ráno projel, když mě vezl do práce
Vylezlo z něj, že mě hučí diferák ! :/ poněvač to slyší při všech rychlostech. Pak teda už beze mě to jel prohnat přez těch 80km/h aby si poslech i ten zvuk, kterej teda doufám dělaj ložiska, a né diferák.
Olej dáme GL-4 75W80
A zkusíme vyměnit synchron na druhém stupni. Prej je pro každej stupeň zvlášt synchron. A jelikož je to jen upravená Peugeotácká převodovka, tak prej pasujou z Pežota. No ale musí se to rozebrat, a pak porovnat.
Tak držte Rource palce
a já už se těším až poreferuju, že určitě vše dobře dopadlo...
Chlapík se s tím ráno projel, když mě vezl do práce
Olej dáme GL-4 75W80
A zkusíme vyměnit synchron na druhém stupni. Prej je pro každej stupeň zvlášt synchron. A jelikož je to jen upravená Peugeotácká převodovka, tak prej pasujou z Pežota. No ale musí se to rozebrat, a pak porovnat.
Tak držte Rource palce
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
No, asi tomu nerozumim tolik jako ten chlapik, ale to ze to huci pri vsech rychlostech vubec nemusi znamenat ze to je diferak... diferak by mel ciste teoreticky hucet vice s vyssi rychlosti auta... hnaci hridel bude hucet vice s otackama motoru a hnana podle prevodu s otackama motoru... tot muj logicky usudek
Ale treba kecam 
Kazdopadne povymenuj toho co nejvic, at je to komplet v cajku... pac me se zas jakesi piskani zacina ozyvat, ale neni to tak hrozny, tak na to prdim
Toz at se to povede
Kazdopadne povymenuj toho co nejvic, at je to komplet v cajku... pac me se zas jakesi piskani zacina ozyvat, ale neni to tak hrozny, tak na to prdim
Toz at se to povede
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
No tak mě chlapík před hodninkou volal, že to má rozebrané a že ta převodovka je silně jetá. Přirovnal to k 500 tisícům
nakonec sme se schodly že tahle převodovka je hroznej šunt. Což asi uznáte všichni, co s tím máte zkušenosti. Je samozřejmě vůle na ložiskách, takže se vyměněj, jenže je vůle i na kolech, na křídelích, celý to prej jezdí dopředu a dozadu. pravděpodobně ten hluk nedělaj jen ložiska, takže po opravě může nějakej hluk zůstat.
Zároveň měníme první a druhej synchron. Hlavně druhej má prej docela vůli.
Takže sem z toho takovej špatnej. Ale doufám že on to vidí víc černě, než to ve skutečnosti je
No a taky tam dáváme novou spojku...
Docela bych byl smutnej, narvat do toho těch 8 tisíc, co počítám a zjistit že to problém uplně nevyřešilo.
Zároveň měníme první a druhej synchron. Hlavně druhej má prej docela vůli.
Takže sem z toho takovej špatnej. Ale doufám že on to vidí víc černě, než to ve skutečnosti je
No a taky tam dáváme novou spojku...
Docela bych byl smutnej, narvat do toho těch 8 tisíc, co počítám a zjistit že to problém uplně nevyřešilo.
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Tak to je smutny.... no to ze je ta prevodovka smejd jsem tu prohlasoval uz pred rokem tez... No pokud je tolik vydrbana, nestalo by za to koupit na vrakaci nejakou jinou starsi a tu repasnout?
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
No mám najeto 141 tisíc. Auto němělo ani nikdy kouly na vlek, takže nic netahalo. Měl to přede mnou nějakej postarší němec a jeho žena měla v navigaci cestu do školy. (asi vozila děti)
Já si myslím že to je pro tuhle převodovku běžnej stav, kterej pasuje na těch 140 tisíc. takže na vrakáči bych musel koupit něco zánovního, tak do 60 tisíc. Jinak si taky moc nepomůžu. ale hlavně v tuhle chvíli už je pozdě. Mám ty ložiska, a auto rozebrané. možná už je to dokonce sestavené, a je tam už novej olej. Takže pro mě už to nepřipadá v uvahu.
Uvidím, do konce tejdne to musí bejt v cajku. A pak to semnou těch 200 tisíc ještě dojezdí. S momentálníma cenama ani nemám chuť to auto prodávat. Dokud bude jezdit, bude u mě
Já si myslím že to je pro tuhle převodovku běžnej stav, kterej pasuje na těch 140 tisíc. takže na vrakáči bych musel koupit něco zánovního, tak do 60 tisíc. Jinak si taky moc nepomůžu. ale hlavně v tuhle chvíli už je pozdě. Mám ty ložiska, a auto rozebrané. možná už je to dokonce sestavené, a je tam už novej olej. Takže pro mě už to nepřipadá v uvahu.
Uvidím, do konce tejdne to musí bejt v cajku. A pak to semnou těch 200 tisíc ještě dojezdí. S momentálníma cenama ani nemám chuť to auto prodávat. Dokud bude jezdit, bude u mě
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
... no ja ji taky repasoval pri 150000 a tak rozdrbanou jsem ji nemel... muze to byt proste jen blbej kus z vyroby (u francouzu celkem normalni vec
) ... ale tak uvidis... jestli te to vyjde na 8 kapriku, tak to mas v poho... ja za to dal dvojnasob 
No a s tema cenama to vidim podobne... pokud bych kupoval neco novejsiho, tak bud Labutku necham pritelkyni a nebo ji prodam za symbolickou cenu brachovi... mimo rodinu bych ji pustil asi jen cloveku, ktery by mel garanci dobre pece... na drobne cestovani to je porad vynikajici auto
No a s tema cenama to vidim podobne... pokud bych kupoval neco novejsiho, tak bud Labutku necham pritelkyni a nebo ji prodam za symbolickou cenu brachovi... mimo rodinu bych ji pustil asi jen cloveku, ktery by mel garanci dobre pece... na drobne cestovani to je porad vynikajici auto
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Tak auto mě přivezl, a já s tím jel zatím jen 60 po městě.
Každopádně sem poznal že je tišší. Odpoledne to jedu projet. Technik říkal že jel 110 a je to uplně tiché
Ložiska jsou vyměněné, je novej první a druhej synchron, oba výrobou z Peugeota. Jednička tam de skvěle, dvojka líp než před tím.
Spojku sem vyděl, z jedné strany do ní bylo zadřené ložisko, a na talíři už koukali sedřené nejty. Takže prej brzo by voddělala setrvačník
No cenově sem to dostal myslím dobře. Práce 3200, hrál si s tím dva a půl dne.
No a pak mě bylo řečeno, že mě dodělávaj přední kotouče a destičky
Každopádně sem poznal že je tišší. Odpoledne to jedu projet. Technik říkal že jel 110 a je to uplně tiché
Ložiska jsou vyměněné, je novej první a druhej synchron, oba výrobou z Peugeota. Jednička tam de skvěle, dvojka líp než před tím.
Spojku sem vyděl, z jedné strany do ní bylo zadřené ložisko, a na talíři už koukali sedřené nejty. Takže prej brzo by voddělala setrvačník
No cenově sem to dostal myslím dobře. Práce 3200, hrál si s tím dva a půl dne.
No a pak mě bylo řečeno, že mě dodělávaj přední kotouče a destičky

