Pomoc!400 je na tom zle.
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Právě,že to byl Vernet a neotvíral,teď už jde,ale nechal jsem ho provařit v konvici.Odvzdušňoval jsem to jako blbec,profukoval nádržku,sundaval přepoadovou hadičku z chladiče,pak hlavy a pak expanzky.Povoloval odvzdušňovák na trubce snad 10X.
Na několika parkovištích ze mě nebudou mít radost.
Normálně jsem 1 mm vrtáčkem navrtal plochu termostratu,kde se usazuje,bál jsem se právě o to topení,ale byl jsem zpocenej po 15 km jízdy.
Je tam ještě znát ten humus od oleje,ale koupím snad zejtra proplach a pak vyměním olej s filtrem. 
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Jo a Honzo,díky za tip,ráno jsem to podusil a fouklo to,ale bylo to trochu,spíš pumpa zatlačila na malej okruh.Kdyby pustilo to těsnění,byl bych bez sebe,na těch novejch šroubech jsem málem vypustil duši,když jsem je bral golou 2x 180° po 26 Nm.Jo přetáhl jsem to,ale pro něj jen dobře.Momenťák nemá nižší rozsah.
Vložky se snad bortit nebudou.Jsou na 16-ce slabý,ale nebyly nikdy broušený,
Už jsem málem zapoměl jak je K návykovej na otáčky.
Trunda:Na VVC budu opradu jen symbolickej,tam je jen při pohledu do kanálů vidět,že se snažili o naladění,co jim velkoproduce dovolí.Sání ani tolik neleštit,spíš vejfukový kanály pro lepší výplach.Ono to sice bude i bez katu ztrácet na momentu dole,ale s lehčím setrvákem a 700 kg to půjde.
Stálej převod z diesela by měl zas držet jednotlivý stupně v použitelnym poměru.Sada 10X6 disků se 165/70 R 10 je už v mej garáži. 
Trunda:Na VVC budu opradu jen symbolickej,tam je jen při pohledu do kanálů vidět,že se snažili o naladění,co jim velkoproduce dovolí.Sání ani tolik neleštit,spíš vejfukový kanály pro lepší výplach.Ono to sice bude i bez katu ztrácet na momentu dole,ale s lehčím setrvákem a 700 kg to půjde.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Ten lehký setrvák budeš kupovat onu dostupnou funglovku?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Jo,vezmu jedině tohle.Nechci někde shánět nesmysl z druhý ruky,nebo něco utáčet. 
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Tedy asi tento, že? http://www.atsservis.eu/11554-mgroverlo ... -1-8/?pg=3
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
JJ,to bude.
Když jsem hledal v Anglii,jsou tam víceméňe za stejnou cenu.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Jo, to by se mi líbilo, ale tohle je frontě toho, co bych na autě vyměnil bohužel až téměř na posledním místě...
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
No,já mam na něj našetříno,ale ten balík bude lítat a budu muset dosypávat.Teda pokud se něco neposere a prachy nepůjdou jinam.
Držim palce i tobě,ať to doladíš.Potřebuju někdy slyšet tu "řehtačku". 
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Víš co, u mě je to rozdíl v tom, že to ve finále pořád musí být auto schopné denního ježdění, takže nějaké blbiny s ním stejně zamýšlet nemůžu. I proto jsem tu přestavbu dělal s podmínkou, že to bude legální. Nicméně co můžu zlepšit v rámci kompatibility, obhájím to tím, že stejně daná část auta potřebovala servis... ale jen tak ze srandy na tom autě víceméně nic nedělám... na to nemám prostředky 
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Chápu tvojí situaci,já se chci do toho pustit,dokud se ženou nemáme děti,pak už to nepůjde anebo velmi těžko.
Ještě jedna zajímavost k těm podpálenejm ventilům.Asi dva týdny,než mě to těsnění potkalo jsem poprosil kolegu o změření emisí,zdálo se mi,že to hrozně žere,ale jezdim po městě tak po 5 km.
No a prej naprosto v pohodě.Tak mě buď chtěl odbýt,nebo se to opravdu neprojevilo.Holt tomu už nebudu tolika šlapat.
Muselo to bejt ale od doby,kdy jsem ho před rokem koupil,protože mi za celou dobu nepřišlo,že by zeslábnul,nevim.Studený starty byly trochu horší,jinak nic.
No a dnes samozřejmě mnohem líp táhne a běží jako samet.Nevim jestli něco přinesli kanály,ale je ten tah a vytočení je plynulejší,ale opravdu to může bejt jen těma ventilama.
Jestli známej neprodá brzdu,půjdeme s klukama zas poměřit síly na jaře a uvidí se.Asi už tam nebude jen těch 130 Nm.
Ještě jedna zajímavost k těm podpálenejm ventilům.Asi dva týdny,než mě to těsnění potkalo jsem poprosil kolegu o změření emisí,zdálo se mi,že to hrozně žere,ale jezdim po městě tak po 5 km.
No a dnes samozřejmě mnohem líp táhne a běží jako samet.Nevim jestli něco přinesli kanály,ale je ten tah a vytočení je plynulejší,ale opravdu to může bejt jen těma ventilama.
Jestli známej neprodá brzdu,půjdeme s klukama zas poměřit síly na jaře a uvidí se.Asi už tam nebude jen těch 130 Nm.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
No na to změření budu zvědav.... no on když ten motor je v cajku, tak ta 1.6ka jde do otáček parádně... jak jsi nakonec poskládal to těsnění? Já si prostě nemůžu pomoct, ale co mi Lenham motor přetěsnil, tak už to není takový dravec...
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Mo,mám to MLS a chvíli jsem přemejšlel,jestli tam dám tu horní vrstvu a nějak mi bylo líto těch 0,25 mm,co bych ztratil,i když je zas spekulativní,jestli se budou kroužky vtlačovat víc do hlaby a třeba při prohnání ne úplně prohřátýho motoru,nebo při dlouhej zátěži se neodfoukne.
Oproti originálu ale věřim,že se to pos.. silikonový těsnění nehne,to byl problém u mě.Bordel ze systému chlazení budu ještě dlouho čistit.Zkoušel jsem ledacos,ale asi bude nejlepší jednou za čas nádržku vyndat a propláchnout benzínem.
Oproti originálu ale věřim,že se to pos.. silikonový těsnění nehne,to byl problém u mě.Bordel ze systému chlazení budu ještě dlouho čistit.Zkoušel jsem ledacos,ale asi bude nejlepší jednou za čas nádržku vyndat a propláchnout benzínem.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Jojo, s tím se smiř... ono to vyčistit jde, ale to by ses tím musel drbat fakt dlouho.... taky na Kupéčku občas expanzku vyndám, naleju do ní Arvu, zadrátkuju do hadry velký kuličky z ložiska a proštěrchám...
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Tak po dnešním projetí s manželkou do Prahy můžu konstatovat,že motor běží skvěle a po dálnici neztrácel dech,akorát jsem dopředu já blbec nedal ten plastovej kryt pod motorem a nedrželo mi nadkolí,tak jsem ho asi ve 140 "vylepšil" o pneumatiku,ale ještě dost plastu tam zůstalo.
Teď si budu muset hrát s novou věcí.Když jsem dělal na motoru,promazával jsem táhla řazení,kloubky vyrezlý jak sviňa.Řazení šlo trochu ztuha.Teď lepší,ale po cestě z Prahy když jsem potřeboval přeřadit šlo to zas na hov...,no a před barákem jsem už počítal zuby na zpátečce.
Tak jsem shodil kryt u pedálů,jestli neteče válec a prachovka na táhle venku,seigrovka volně ležící a konec válce pěkně rezavej.Já už se snad nikdy pořádně nesvezu.
Jak to auto dlouho stálo,dostalo pořádně na prd.. Zkusim to vyčistit aspoň prozatim a objednám repas.2000,- za to hned nedám. 
Teď si budu muset hrát s novou věcí.Když jsem dělal na motoru,promazával jsem táhla řazení,kloubky vyrezlý jak sviňa.Řazení šlo trochu ztuha.Teď lepší,ale po cestě z Prahy když jsem potřeboval přeřadit šlo to zas na hov...,no a před barákem jsem už počítal zuby na zpátečce.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
J0hny
- Příspěvky: 2127
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Repas bude stačit!
