Rover 400/45 - nestartuje (všeobecná diskuze)
No jestli to dělá jen ohřátej. Tak by to mělo vylučovat dost věcí.
Vzduchové potrubí, ani vedení paliva se teplotou nemění. mění se jen jeho ovládání. Takže logicky by chyba měla bejt někde v čidlech, nebo kolem řídící jednotky.
Takže přesně jak říkáš, jít na diagnostiku. Ta by takovéhle problémy měla přesně najít.
Vzduchové potrubí, ani vedení paliva se teplotou nemění. mění se jen jeho ovládání. Takže logicky by chyba měla bejt někde v čidlech, nebo kolem řídící jednotky.
Takže přesně jak říkáš, jít na diagnostiku. Ta by takovéhle problémy měla přesně najít.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Takže, diagnostika bude nejdříve v pondělí a to ještě nevím jestli bude pasovat, páč to není přímo na Rovra ale nějaká uni sada s evropskýma redukcema. Zkoušeli jsme odpojit čidlo na teplotu vody, pak se auto chovalo jako přehřáté, točily se větráky a volnoběh sotva držel. Když jsme odpojili čidlo teploty vzduchu v sání, tak se nedělo nic, pořád to stejné, jakoby na to řídící jednotka vůbec nereagovala. Takže máme podezření na něj. Zítra ho zkusíme nahradit odporem, jestli nastane nějaká změna. Nevíte, kde by se dalo případně sehnat? Nikde v e-obchodech jsem ho neviděl a ani neznám přibližnou cenu.
Ještě to může bejt horší varianta. A to voda v oleji
popravdě nevím jak to poznáš, asi by voda mohla bejt v kapičkách na jehle pro kontrolu oleje.
Pak se to taky může přehřívat motor, nebo se voda z nádobky pozvolna vytrácet.
Dokoce si myslím že by nádobka měla bejt průhledná. Ta moje už právě po tom co v ní plaval olej průhledná není.

Pak se to taky může přehřívat motor, nebo se voda z nádobky pozvolna vytrácet.
Dokoce si myslím že by nádobka měla bejt průhledná. Ta moje už právě po tom co v ní plaval olej průhledná není.
Když není průhledná a závada je odstraněna, tak ji vymontuj a vypláchni aspoň 3x technickým benzinem, zase bude jako nová. Voda v oleji se pozná tak, že na měrce přibývá olej, při větším množství vody v oleji se vytvoří šedivá emulze a při delším stání a následném odšroubování zátky by napřed šlo trochu vody. (při analýze olejů se kdysi používala taková zvláštně primitivní metoda, že se na rozpálenou žehličku káplo motorového oleje, a podle barvy toho smradu se určilo, zdali neobsahuje vodu). Jinak vadné těsnění pod hlavou se také projevuje přehříváním, velkým tlakem v chladicí soustavě (nafouklé hadice), ztráta chladicí kapaliny, studené topení (zavzdušněný systém)
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
No, auto sem koupil za 27 000,- s tím že bylo nabourané na předek. Měnit se tedy musela kapota, blatník, nárazník, světlo, chladič, řemen k alternátoru + napínací kladka, jedno boční okýnko (nějakej lump se chtěl do auta dostat, když stálo opuštěné) a nějaké drobnosti jako pojistky do motoru atd. Zatím se to vyšplhalo na necelých 60 000. Pak ještě bude třeba auto přihlásit (dovoz SRN), nechat napustit klimu a dořešit drobnosti.
Jinak auto se mi moc líbí a je v plné výbavě (krom vyhřívání sedaček - pokud se do 400ovek vůbec montovaly). Je to včetně kůže, litých kol a nového sportovního nerez výfuku. Až bude auto po laku a přihlášené tak přihodím několik fotek, případně článek.
Dneska jsem si koupil v Lídlu odstraňovač škrábanců (http://www.lidl.cz/cz/home.nsf/pages/c.o.20080128.index), tak doufám, že mi to rozleští jeden škrábanec na dveřích, případně i kapotu z vrakáče - pak by se ani nemusela dávat do lakovny.
Jinak auto se mi moc líbí a je v plné výbavě (krom vyhřívání sedaček - pokud se do 400ovek vůbec montovaly). Je to včetně kůže, litých kol a nového sportovního nerez výfuku. Až bude auto po laku a přihlášené tak přihodím několik fotek, případně článek.
Dneska jsem si koupil v Lídlu odstraňovač škrábanců (http://www.lidl.cz/cz/home.nsf/pages/c.o.20080128.index), tak doufám, že mi to rozleští jeden škrábanec na dveřích, případně i kapotu z vrakáče - pak by se ani nemusela dávat do lakovny.

No taky jsem jeden čas přemejšlel, že si koupím bourané MG ZS 180
A dám si ho dokupy. Dokonce jedno postávalo asi půl roku u jičína. (model 2000) s cenou tuším kolem 100 tisíc.
A to bylo bouchlé jen na levé zadní kolo, takže náklady sme vyčíslili jen na 80 tisíc
Pravděpodobně i hnuté zavěšení kola.
No ale nemám pořádnou garáž kde bych si s tím mohl vyhrát, a dávat to servisu strácí smysl.
Momentálně mám novější lásku
Červenej model 2004. ale je to jen sen...


A to bylo bouchlé jen na levé zadní kolo, takže náklady sme vyčíslili jen na 80 tisíc

No ale nemám pořádnou garáž kde bych si s tím mohl vyhrát, a dávat to servisu strácí smysl.
Momentálně mám novější lásku

Tak som zistil kde je problém. Stalo sa mi keď pršalo, alebo bolo vlhko že auto nešlo naštartovať, ako som písal predtým, len točilo ale nechytilo. Asi dvakrát som prešiel cez kaluž vody, motor za jazdy zhasol, zasvietili kontrolky, a auto dalej nechcelo naskočit. Nechal som ho stáť 2 dni, potom som sadol a motor naskočil na brnk. Musela sa niekde dostať voda, po otvorení kapoty bolo kvapky vody zozadu motora na kábloch, na ECU, aj cievka sa tam niekde nachádza. Takže už len zistiť, kde tá voda robí problems. 

Rover 416Si 82kw 96´