Kouř z motoru
Re: Kouř z motoru
No, tak jestli je olej v expanzce, tak těsnění je jisté, přitom zjistíš i ostatní věci (prasklé kroužky, netěsné ventily)
-
stepan.korba
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
strejda mi oznámil, že to olej neni.. že to neni mastný a že si vymejšlim, že s tim nic neni
po proražení toho vodního ventilu domotoru a výměně svíček, zadělání vejfuku auto už skoro nekouří..a začíná mít sílu
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
-
Tommi_82
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kouř z motoru
Olej z těsnění bys poznal, zasere to celou expanzku.
-
stepan.korba
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
tak toho oleje v expanzce tam opravdu je, navíc mizí voda.. napadlo mě, že to souvisí i s tim startérem.. teče pod svíčky voda.. troška, ty první dvě otočení tu vodu vyhoděj a startuje normálka.. je to možný?
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
-
stepan.korba
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
tak je to jistý.. sundali sme jednu svíčku, nastartoval sem a vodotrysk... prosim vás, kolik tak orientačně může stát to těsnění pod hlavu? rover 416si, 16v benzín?
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Kouř z motoru
U mého mechanika 2.500,- za práci + materiál (typicky 1200-5000,- Kč)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
stepan.korba
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
cena za materiál 1200-5000? to je trochu rozdíl ne 
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Kouř z motoru
Základ je těsnění pod hlavu cca 1000-1200, pak podle potřeby - těsnění víka ventilů 400,-, šrouby hlavy 300,-/ks - a různé drobnosti tak do 500,-....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
stepan.korba
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
Tak to bude tak do pěti tisíc.. motor se asi nikdy nerozbíral, takže šrouby by měly bejt ok..bude se kupovat těsnění, vodní pumpa, řemen, kladka a to je snad všechno 
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Kouř z motoru
No pokud vim, tak srouby se pri rozdelani motoru meni temer automaticky... Dalsi je kontrola pistnich krouzku a presahu pistnich vlozek... aneb vychazi se z toho, ze kdyz uz je motor rozdelany, tak se vymeni co se da... rika se tomu prozretelnost
Samo, ze pokud chces usetrit, tak nemusis, ale muze se stat, ze za rok budes rozdelavat motor znovu... Vice viz. topic Olej v chladici kapaline.... Takze cenou se ted ani nemusis zabyvat, protoze ta se rozhodne az po te, jak uvidis co je vevnitr za prekvapeni 
-
stepan.korba
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
dneska jdu rozebírat ten motor, tak mi držte palce abych tam nenašel nějaký další škody.. budu průběžně informovat
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Kouř z motoru
Jestli mohu trochu poradit a jestli to budeš dělat sám, samozřejmě při sundávání rozvodového řemene by měly být rozvody nastavené na rysky. Ale pokud v této poloze sundáš i hlavu, bude 1.a 4. píst v horní úvrati a neuvidíš na stěny válce, jestli nejsou poškrábané prasklým pístním kroužkem a jestli nemají nahoře v místě úvrati horního kroužku schodek. Jelikož otáčet motorem se sundanou hlavou se v žádém případě nedoporučuje (musely by se vložky válců nějak zajistit proti povysunutí), pootoč po sundání rozvodového řemene klikovým hřídelem o 90 stupňů ve směru chodu hodinových ručiček, tím se všechny písty dostanou do poloviny zdvihu. Pak teprve povoluj šrouby hlavy. Pak při případné montáži hlavy po dotažení hlavových šroubů zase kliku vrátíš o 90 stupňů zpět ryskou mezi důlky na ozubení a namontuješ řemen. držím palce, ať to není nic vážného. 
-
stepan.korba
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
Hombre, sem rád za každou radu. Budu to dělat s bráchou a strejcem, takže pár zkušených očí tam bude, ale to sundavaný okolních blbinek apod je na mě.. bojim se, co vevnitř bude
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
-
stepan.korba
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
Takže operovat se bude zítra. Dneska sme sundali všechno co se dalo a čekoá to zejtra na strejce. Zejtra máme objednaný rovnání hlavy a snad budou nějaký věci, takže zase poreferuju
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
-
stepan.korba
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
tak hlava odjela na rovnání, vložka čtvrtýho válce pěkně rezavá, těsnění celkem v klidu, akorát kolem toho čtvrtýho.. ta vložka zrezla..
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358


...........
.......


