Bílý kouř z výfuku

pedroo
Příspěvky: 60
Registrován: úte kvě 13, 2014 12:39

Re: Bílý kouř z výfuku

Příspěvek od pedroo » úte srp 26, 2014 15:30

Mam ješte jednu (asi debilní) otázku. Sem si říkal, že kdyztak doliju destilku do expanzky. Ale nenašel sem tam rysku pro minimum...max je jakoby na tom spoji, ale minimalni hladina...

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Bílý kouř z výfuku

Příspěvek od Pítrs » úte srp 26, 2014 15:34

Do expanzky se nelije destilka, ale když už, tak normální kohoutkovka a NEJLÉPE chladící kapalina. list:
A zpravidla po rysku MAX.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Bílý kouř z výfuku

Příspěvek od Karel825 » úte srp 26, 2014 19:04

Přestože moderní chladící kapaliny obasahují látky zabraňujicí tvorbě vodního kamene a srážení minerálů tak pokud ti z kohoutku teče velmi tvrdá voda je lepší použít destilku, osobně plním za studena 1 cm pod rysku MAX a tím po zahřátí a natlakování systému jsem právě na její hodnotě :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Bílý kouř z výfuku

Příspěvek od Pítrs » úte srp 26, 2014 20:28

Ano, řekl jsi to lépe, než já.
Pokud je voda opravdu tvrdá, tak je lepší ta destilovaná voda.
Na dolití určitě.
U nás tvrdá voda není, až budu měnit komplet chladící kapalinu, tak smíchám destilku s kohoutkovkou 1:1, tím nic nezkazím.
Čistá destilka má tu vlastnost, že se kvůli snaží do sebe natáhnout minerály/ionty, časem dojde k nežádoucí erozi vnitřních hliníkových částí.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Bílý kouř z výfuku

Příspěvek od lenham3 » pát srp 29, 2014 16:29

pedroo píše:Kapotu sem otevřel a podle mě ten kouř sel z přední části jak je ventilátor.
Je možný. i vzhledme k tomu, že bylo celkem dost vlhko a teplo, že tam někde něco zkondenzovalo. Ale myslím, že vzhledem k množstní toho kouře to asi nebylo ono... :(
Pokud je to ze predu tak to bude jen tesneni na viku ventilu a jak to stalo mesic tak nakapal olej na svody a pak se vypaloval

Odpovědět