bohužel pánové musim toto téma znovu otevřít. Jedu s manželkou nakoupit a cestou mi klekne auto. Naštěstí jela okolo mladá slečna s dvoustovkou a odtáhla nás k baráku.
A teď k věci. V dubnu se mi stalo to samé a byla to cívka. Tak jsem i teď zkusil sílu jiskry a byla červená, tak jsem bez váhání raději koupil novou. Cívku jsem měřil a lišila se o pár čísel tak jsem se utvrdil , že je to ono. Vstupy proti sobě by měli mít 0,9 a vstupy proti výstupu 6,4 tolerance 10procent.
Bohužel to nebyla cívka a pokračoval jsem koupí zap. kabelů, víka rozdělovače, čištěním a měřením palce 1ohm a čidla klikovky.
Motor točí, chvilkama se snaží nastarovat a vrácením klíčků v zapalování zase zdechne. Po výměně víka rozdělovače jsem točil tak dlouho až se motor chytnul, ale musel jsem prošlapávat plyn. Po chcípnutí jsem už nenastartoval. Benzín smrdí, svíčky jsou mokré.
Zítra asi odtah do servisu, ale fakt mě to mrzí. Páč bych na to chtěl přijít sám když se tomu autíku tak věnuju
Děkuji za každou radu kterou bych mohl toto zklamání odvrátit
