Otazka pro majstri v motorech

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od René » ned led 15, 2012 22:15

Tak hlavně že se to našlo a autí zyse fachčí jak má :wink:
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od AnderN » pon led 16, 2012 1:46

Zbytečné to nebylo ... třeba z toho bude čerpat někdo další, až ho potká podobný problém.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od Trunda » pon led 16, 2012 10:29

... jinak nemej obavy a klidne tu pis po slovensky ;-) .... jsme tu na bratia celkem zvykli a nemame problem jim rozumet ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » čtv led 19, 2012 7:55

Tak nova otázočka: Voz proste keď nedám plyn skape. Otáčky idú priamo dole, ani sa nepokúšajú zastaviť niekde u (1500 sytič) 800 ot/min. Kdiest byt probliem? Sytič? Pretože som musel autom dôjsť domov na núdzový pohon: Plyn, spojka, ručná brzda..... proste ak by som pustil nohu z plynu na brzdu, skapal by som (bez rýchlosti samo, s rýchlosťou si drží otáčky)..... Ď (A ešte, keď padajú otáčky, je zaujímavé, že auto naskočí keď zošliapnem plyn aj niekde pri 100ot/min)
Rover 414 SI Limo

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od Trunda » čtv led 19, 2012 9:21

mohl by to byt vadny potencionetr na klapce, nebo problem se servem volnobehu... Zkus vycistit kontakty, servo vyndat ven, ocistit a vycistit tunylek...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » čtv led 19, 2012 15:41

Trunda: Ber prosím do úvahy že nie som automechanik, všetko je len na základe učenia sa, čiže servo voľnobehu nemám ani šajnu ako vyzerá, alebo nebodaj kde je. Ale ešte dodám, že celé to začalo že pri jazde mi úplne kapitulovala batéria stará (už bolo na čase) a auto počas jazdy mi štartovalo len na základe zaradenej rýchlosti a pohybu. K tomuto mi zhasla aj celá elektronika pri jazde. Samozrejme, vozidlo odstavené, batéria vymenená, a kukajho, nechce udržať otáčky. Pozriem sa na to servo, len by sa zišla nejaká špecifikácia (250 stranovú encyklopédiu k autu v angličtine nechcem zrovna zase prehľadávať). Ď
Rover 414 SI Limo

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od Trunda » čtv led 19, 2012 17:33

Takze treba tady:
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... Dky#p65109
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... rvo#p53976
... a moje prvni zminka o tomto problemu je tu http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=7&t=4042
.... staci jen hledat... jinak abych nebyl labut, tak je to umistene hned za skrtici klapkou ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » čtv led 19, 2012 18:56

Kuknem sa na to. Inak, taká bokovka, motor nabehol a držal otáčky zrazu, a to dokonca prší a je vcelku chladno!. Začína ma tá potvora hnevať....Ak sa počasie umúdri, pôjdem tu malú hlúposť nájsť za škrtiacou klapkou ktorú tiež asi tak ľahko nenájdem, a kuknem kde je problém. Na vrakovisku našom je 416 SI, môže to z nej pasovať v prípade potreby?
Rover 414 SI Limo

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od Trunda » čtv led 19, 2012 19:32

Jj.... je tam temer vsechno stejne... to servo volnobehu si z toho vezmi urcite, protoze to je celkem vhodne mit v zasobe :-) ... nepochybuji o tom, ze skrtici klapku najdes ;-) ... a jestli ji nenajdes, tak to tu radeji ani nerikej :lol: .... jinak s tim vlivem pocasi to opravdu klidne muze byt svinstvo resp. voda v sani, pripadne MAP senzoru... ruzne to tam pak zamrza a dostava se kam nema... proto rikam, ze neni marne cas od casu udelat kompletni ocistu saciho traktu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od J0hny » čtv led 19, 2012 22:15

Počas a taky vlhkost ovzduší má taky velkej vliv na elektro kontakty, ale to určitě každý ví :-D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět