Tak ja zkousel co na trojku de a 140 v klidu




Jo on je totiz problem, ze ve vysokych otackach uz ve vykonu neni rozdil mezi trojkou a ctyrkou.... takze kdyz jedes rychleji, tak uz si podrazenim moc nepomuzes... efekt je fakt akorat akusticky


Eny45 píše:Cukání na 1,2,3, je způsobeno přímostí převodu. Na jedničku to bude cukat nejvíc, protože motor má silnej před. Zatímco na pětku to necuká, protoře tam není síla, která by přez ten převod autem pohla.
mě to dělalo, možná eště dělá, i když sem pustil plyn, třeba na dvojku, tak to jakoby dvakrát škublo a pak dobré. A když sem hned potom puštění plynu zase plyn sešláp, tak to udělalo to samé. Něco tam dává povel jet - nejet. Bud se hejbe klapka sání, a de tam vzuch, škubne s klapkou a ta se zavře (nevím jestli je to možný) a nebo je to problém v eletrice, která řídí motor.
jediné změny které jsem o dté doby udělal. je novej fitr v sání, a benzín kupuju na OMW místo polského ONO. A už mi to necuká.
Jinak k tomu že auto netáhne, nejezdíš s klimou ? to pak totiž fakt nejedeA nebo to dle mě může bejt zrujnovaná baterka, kterou musí altík nejprve pořádně doplnit.