Zdravím všechny, nemáte někdo prosím nějakou čistou náhodou zkušenost s repasem hydraulických spojkových válečků na 416ce?
Někde sem tady četl že by možná sada nových gumiček měla existovat, ale bohužel jsem objevil pouze gumičku s prachovkou na sekundární váleček co je na spojce a momentálně potřebuji ten hlavní. Jinak bych také rád znovu nakousl téma odvzdušnění a princip funkce tohoto systému, protože měnit oba válečky plné brzdovky jako nový díl nebo z jiného auta se mi už nechce.
Pochopil jsem, že jako nový díl se válečky prodávají nejméně za 1800 už naplněné brzdovkou a až na ovládací tyčinku a tvar potrubí jsou identické jako u starého freelandera 1.8.
Jejich cena z vrakoviště se ale pohybuje taktéž kolem 1000-1500 a to už je dostatečný důvod pídit se po repas sadě gumiček a způsobu jak onen systém správně naplnit.
Jinak co se týče odvzdušnění, setkal sem se s dobastleným odvzdušňovákem na spodním válečku, což ale neřeší plnění toho horního. Ze zkušenosti vím, že tak úplně samo se to neodvzdušní a je potřeba opravdu prvotní naplnění a chvíle laborování s injekční stříkačkou.
Má prosím někdo ověřený postup? díky:-)
Repas Hlavního Spojkového Válce
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Repas Hlavního Spojkového Válce
Valecek odvzdusnit nejak moc nejde nejlepe vymenit za nove a mas pokoj a nemusis laborovat ,jinak z Freelandrem je to podobne ale u neho jsou valecky v kuse na trubce na R400/45 je umistena rychlospojka 

-
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát zář 23, 2011 13:41
Re: Repas Hlavního Spojkového Válce
Samozřejmě je výměna za nový díl zdaleka nejjednodužší, ale právě o to mi nejde. Podle mne to po 350 tis. km čeká každého a proč investovat 2000 když by šla vyměnit gumička za 40 korun a trocha brzdovky.
Nemluvě o případech roveráků kterým jak už je to zvykem prasknul držák spodního pístku na převodovce a třeba se jim povedlo vytlačit ven pístek usilovnou snahou o zařazení.
Nicméně ze dvou sad pístků jsem složil jeden funkční, naplnil, odvzdušnil, namontoval, nastavil a s úspěchem odzkoušel, takže po dovolené dodám nějaký popis a fotky.
Ale přecijen by to chtělo na příšte zapátrat po nové sadě těch gumiček:-)
Nemluvě o případech roveráků kterým jak už je to zvykem prasknul držák spodního pístku na převodovce a třeba se jim povedlo vytlačit ven pístek usilovnou snahou o zařazení.
Nicméně ze dvou sad pístků jsem složil jeden funkční, naplnil, odvzdušnil, namontoval, nastavil a s úspěchem odzkoušel, takže po dovolené dodám nějaký popis a fotky.
Ale přecijen by to chtělo na příšte zapátrat po nové sadě těch gumiček:-)
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Repas Hlavního Spojkového Válce
Vetsinou vymenit tesneni nestaci byva vydreny vnitrek protoze je to plastove a pokud ma auto 350tis km tak si zaslouzi valecky nove a je to bez problemu aspon mam jistotu ze nezustanu nekde trcet .....
-
- Příspěvky: 1107
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Repas Hlavního Spojkového Válce
Jo je to tak. Nový je nový. Také to v případě nouze naplním a funguje to ale za takovou opravu nelze ručit.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L