Teď toho mám v práci víc než dost, takže auto stojí na dílně a baterku mám doma, aby nebyla v zimě, ale hned jak bude čas se na to vrhnu a dám vědět co s tím bylo. Třeba to pomůže i někomu dalšímu
Nabíječka autobaterií
- Roowi
- Příspěvky: 204
- Registrován: sob kvě 15, 2010 18:12
- Bydliště: Most, Ústecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíječka autobaterií
Hombre: Díky, ušetřil jsi mi tím spoustu práce. Já měl v plánu to odpojovat přímo na něm i když teda s odpojenou baterkou, protože jsem počítal, že tam moc místa na ruku natož na manipulaci klíčem nebude, právě kvůli zkratu. Ale popálení mě tedy nenapadlo.
Teď toho mám v práci víc než dost, takže auto stojí na dílně a baterku mám doma, aby nebyla v zimě, ale hned jak bude čas se na to vrhnu a dám vědět co s tím bylo. Třeba to pomůže i někomu dalšímu
Teď toho mám v práci víc než dost, takže auto stojí na dílně a baterku mám doma, aby nebyla v zimě, ale hned jak bude čas se na to vrhnu a dám vědět co s tím bylo. Třeba to pomůže i někomu dalšímu
Above all it's a Rover
- Roowi
- Příspěvky: 204
- Registrován: sob kvě 15, 2010 18:12
- Bydliště: Most, Ústecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíječka autobaterií
Tak jsem měl dneska konečně trochu času a vrhnul se na ten nechtěný odběr zamčeného auta. Altík jsem měl odpojený na svorce, jak psal Hombre a nic se nezměnilo, tak jsem vytahal všechny pojistky v kabině a taky se nic nezměnilo, vytahal jsem tedy všechny pojistky v motorovém prostoru a odběr spadl na 23,72mA. Paráda, říkám si, teď už jenom začnu vracet jednu po druhé a zjistím, co za to všechno může. Jenže je to horší, dělají to tři pojistky.
15A pojistka s označením H, to ani nevím co je, 7,5A s označením J, ta by měla být na radio a hodiny a 10A s označením N, ta je na ta varovná světla. Zkoušel jsem tedy různé kombinace a dosáhl jsem tohoto
Samostatná pojistka H - odběr 30,46mA
Samostatná pojistka J - odběr 31,44mA
Samostatná pojistka N - odběr 28,94mA
Pojistky N+J - 37,92mA
Pojistky N+H - 36,94mA
Pojistky H+J - 42,00mA
Všechny dohromady - 48,2mA
Nenapadá někoho, kde by mohl být problém? Co mají tyto pojistky společného? Jsem z toho jalovej...
Předem díky za rady a návrhy na řešení
15A pojistka s označením H, to ani nevím co je, 7,5A s označením J, ta by měla být na radio a hodiny a 10A s označením N, ta je na ta varovná světla. Zkoušel jsem tedy různé kombinace a dosáhl jsem tohoto
Samostatná pojistka H - odběr 30,46mA
Samostatná pojistka J - odběr 31,44mA
Samostatná pojistka N - odběr 28,94mA
Pojistky N+J - 37,92mA
Pojistky N+H - 36,94mA
Pojistky H+J - 42,00mA
Všechny dohromady - 48,2mA
Nenapadá někoho, kde by mohl být problém? Co mají tyto pojistky společného? Jsem z toho jalovej...
Předem díky za rady a návrhy na řešení
Above all it's a Rover
Re: Nabíječka autobaterií
jo, ta je skvělá a úplně spolehlivá, za ta léta jsem za ty peníze neměl lepšíF.i.s.h.men píše:to mi příjde jako divný "když" to by jsi nesměl nic dělat, protože co když.
Já mám z Lídlu za 500,- četl jsem, že je dobrá a má jí více lidí.
Re: Nabíječka autobaterií
A ty hodnoty jsou i s tím odběrem 23.72mA, což je asi alarm ? Pojistku M od alarmu si nezkoušel vytáhnout, jestli to klesne na nulu? Jestli je to tak pak mi to v součtech plus minus 1-2 mA vychází:
(pro názornost jsou na obrázku výsledky tvého měření po odečtu 23.72mA)

To by znamenalo, že rádio a hodiny mají odběr 7.72mA, což je vpořádku, N- varovná světla a trippling modul 5.22 mA, to nevím, jestli má něco žrát, ale každopádně je to zanedbatelný odběr. Ta nesrovnalost nastala asi díky pojistce H - inertia switch, spínač, který sepne imobilizér s nějakým zpožděním po vypnutí, takže jeho odběr se asi mění, podle toho, jak dlouhá doba uplynula po vypnutí zapalování, zamknutí auta a možná i po vrácení té pojistky zpět. Zkus to změřit nějakou dobu po zamknutí, třeba tak 5 minut. Ale i tak je rozdíl 6-10 mA, takže nic moc. Je mi divné, že ten zůstatek (alarm) je i bez hodin, autorádia a těch dalších dvou pojistek takový, jaký mám já dohromady, takže asi bych zkusil ještě odpojit alarm, i tyto tři pojistky, jestli bude odběr na nule, nebo tam ještě nějaký odběr zbývá.
(pro názornost jsou na obrázku výsledky tvého měření po odečtu 23.72mA)

To by znamenalo, že rádio a hodiny mají odběr 7.72mA, což je vpořádku, N- varovná světla a trippling modul 5.22 mA, to nevím, jestli má něco žrát, ale každopádně je to zanedbatelný odběr. Ta nesrovnalost nastala asi díky pojistce H - inertia switch, spínač, který sepne imobilizér s nějakým zpožděním po vypnutí, takže jeho odběr se asi mění, podle toho, jak dlouhá doba uplynula po vypnutí zapalování, zamknutí auta a možná i po vrácení té pojistky zpět. Zkus to změřit nějakou dobu po zamknutí, třeba tak 5 minut. Ale i tak je rozdíl 6-10 mA, takže nic moc. Je mi divné, že ten zůstatek (alarm) je i bez hodin, autorádia a těch dalších dvou pojistek takový, jaký mám já dohromady, takže asi bych zkusil ještě odpojit alarm, i tyto tři pojistky, jestli bude odběr na nule, nebo tam ještě nějaký odběr zbývá.
- Roowi
- Příspěvky: 204
- Registrován: sob kvě 15, 2010 18:12
- Bydliště: Most, Ústecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíječka autobaterií
Ten odběr byl vždycky včetně těch +-23mA od alarmu. Tohle mě nenapadlo, hned jak budu mít zas chvíli, to zkusím i bez pojistky alarmu (teď před svátkama se asi všichni zbláznili nebo já nevím). Zatím děkuju za radu 
Above all it's a Rover
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Nabíječka autobaterií
Jsem zaslechl, že bude v akci ta nabíječka z Lidlu, tak kdyby někdo chtěl.



...........
.......
