Ja som pred dvomi rokmi bol tiež postavený pred tento problém, neostávalo nič iné ako výmena tesnenia, len tak pre orientáciu, použil som tesnenie ELRING 167.411/ 27€ , Skrutky na hlavu: ELRING 412mm M9, 049.630/ 38€ , tesnenie víka ventilov VICTOR REINZ 9,60€, tesnenie pod výfukove potrubie 6,70€, vodná pumpa SKF VKPC87401 cena?, napínacia kladka INA 531007510 cena?, remeň na alternátor a klímu 5PK 1148 / 9,50€
semering vačky 30x40x7mm pravý závit 2x , 3,80€. Robotu nepočítam,lebo som si to robil sám,nemohol som zohnať mechanika ku ktorému by som mal dôveru takže mi nezostávalo nič iné ako sa do toho pustiť k tomu všetkému treba pripočítať olej motorový 10W/40 filter, chladiaca kvapalina G12+ destilovaná voda a ešte som si musel vyrobiť zaisťovací element na rozvodové kolá a zaistenie kľukovej hriadele.
Hlavu som nedával prebrúsiť,lebo po premeraní rovinnosti to nebolo nutné, neviem prečo tu každý píše že treba brúsiť hlavu. Možno som pozabudol na nejaké drobnosti,ale už si to tak nespomínam. V prílohe sú tie pomôcky ktoré som si vyrobil, zaistenie kľuky som riešil tak že som zdemontoval štartér a namiesto štartéra som tam vložil ten zaisťovač kľuky.