Bílý kouř z výfuku
Re: Bílý kouř z výfuku
Mam ješte jednu (asi debilní) otázku. Sem si říkal, že kdyztak doliju destilku do expanzky. Ale nenašel sem tam rysku pro minimum...max je jakoby na tom spoji, ale minimalni hladina...
Re: Bílý kouř z výfuku
Do expanzky se nelije destilka, ale když už, tak normální kohoutkovka a NEJLÉPE chladící kapalina.
A zpravidla po rysku MAX.

A zpravidla po rysku MAX.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Bílý kouř z výfuku
Přestože moderní chladící kapaliny obasahují látky zabraňujicí tvorbě vodního kamene a srážení minerálů tak pokud ti z kohoutku teče velmi tvrdá voda je lepší použít destilku, osobně plním za studena 1 cm pod rysku MAX a tím po zahřátí a natlakování systému jsem právě na její hodnotě 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Bílý kouř z výfuku
Ano, řekl jsi to lépe, než já.
Pokud je voda opravdu tvrdá, tak je lepší ta destilovaná voda.
Na dolití určitě.
U nás tvrdá voda není, až budu měnit komplet chladící kapalinu, tak smíchám destilku s kohoutkovkou 1:1, tím nic nezkazím.
Čistá destilka má tu vlastnost, že se kvůli snaží do sebe natáhnout minerály/ionty, časem dojde k nežádoucí erozi vnitřních hliníkových částí.
Pokud je voda opravdu tvrdá, tak je lepší ta destilovaná voda.
Na dolití určitě.
U nás tvrdá voda není, až budu měnit komplet chladící kapalinu, tak smíchám destilku s kohoutkovkou 1:1, tím nic nezkazím.
Čistá destilka má tu vlastnost, že se kvůli snaží do sebe natáhnout minerály/ionty, časem dojde k nežádoucí erozi vnitřních hliníkových částí.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Bílý kouř z výfuku
Pokud je to ze predu tak to bude jen tesneni na viku ventilu a jak to stalo mesic tak nakapal olej na svody a pak se vypalovalpedroo píše:Kapotu sem otevřel a podle mě ten kouř sel z přední části jak je ventilátor.
Je možný. i vzhledme k tomu, že bylo celkem dost vlhko a teplo, že tam někde něco zkondenzovalo. Ale myslím, že vzhledem k množstní toho kouře to asi nebylo ono...