Stránka 1 z 1

214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: stř zář 24, 2014 21:31
od Georgeussan
Ahoj, moc vás prosím o radu. Přítelkyni jsem koupil rover 214i 55kw 8ventil a jak začlo bejt chladný počasí, tak začal být problém se startem.
Auto chytne, ale má nízké otáčky, takže hned chcípne (jako by nesepnul sytič). Musí se startovat asi tak 3x - 4x než chytí správnej chod a i potom někdy ještě znovu chcípne. Jinak jezdí jak má, ale ještě navíc začal dost zběsile kouřit bílím kouřem, ale jen někdy, občas nastartuju a nekouří. Voda se sice trochu ztrácí, ale to dělá už od začátku, ale přes léto startovalo bez problémů.
Mám nové svíčky, víčko rozdělovače, palec rozdělovače, čidlo chladící kapaliny, palivový filtr, vyčištěná škrtící klapka, volnoběžnej ventil (koupil jsem starší a žádná změna), diagnostika je bez závad. Všechny tlakové a podtlakové hadičky zkontrolovány.
Někdo nějaké rady?
Předem děkuji.

Re: 214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: stř zář 24, 2014 22:05
od lenham3
Cidlo teploty pro ridici jednotku

Re: 214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: čtv zář 25, 2014 6:04
od Hombre
A kolik to žere oleje?

Re: 214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: čtv zář 25, 2014 9:12
od Georgeussan
Olej nežere :-)
čidlo teploty pro řídící jednotku - to jsem měnil, je to na tom kolínku před hlavou a vedou do něj jen dva kabely.

Re: 214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: čtv zář 25, 2014 9:27
od Hombre
Tak možná teče ta voda do sání a po startu to zdechá, než se ta voda dostane ven a vysuší se svíčka.

Re: 214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: stř říj 08, 2014 17:38
od Georgeussan
Ahoj, mám ještě dotaz, zrovna sem se pustil do výměny těsnění pod hlavou a rovnou si udělám i rozvody,, ale zrovna jsem si všiml, že na tom kolínku před hlavou, jak je čidlo teploty chladící kapaliny, tak zespod je ještě jedno stejný čidlo, ale vede do něj jen jeden kabel.
Můj dotaz zní, jsou ty dvě čidla naprsto stejné? čidlo které jsem již vyměnil je hnědé a to spodní je modré. Bohužel dodavatel mi nabízí jen to hnědé, takže chci vědět jeslti jsou mezi sebou záměnné.
Děkuji za rady

Re: 214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: stř říj 08, 2014 17:55
od Karel825
Předpokládám že stejně jako na T series je to jednodrátové čidlo výstup na budík teploty chladící kapaliny, vyzkoušíš snadno, po odpojení čidla ti při zahřátém motoru přestane ukazovat budík spadne ručička :idea: Takže záměnná nejsou :!: Jestli je to jinak tak mě někdo opraví stupo:

Re: 214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: stř říj 08, 2014 18:37
od Georgeussan
to čidlo je na pohled úplně stejné, jen se liší barvou, takže má i dva kontakty, ale zapojen je jen jeden.

Re: 214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: stř říj 08, 2014 20:24
od Trunda
Dokonce má i stejnou impedanci.... ale každé je jinak dlouhé, takže naopak by mohla dávat trošku rozdílné hodnoty...

Re: 214i 55kw špatný studený start SOS

Napsal: čtv říj 09, 2014 5:56
od Hombre
Ale hlavně to s dvěma kontakty měří odpor mezi nimi a to s jedním kontaktem mezi ukostřením a tím kontaktem. Takže jestli byl zapojen jen jeden kontakt a ten druhý nebyl ukostřený, asi ten teploměr nefungoval.