Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od wrabesek » ned pro 01, 2013 13:52

Čau, chci se zeptat, jak moc velký rozdíly jsou mezi 8v a 16v verzí 1.4 v R 200. Přemýšlel jsem nad tím dost dlouho, ale nechtělo se mi do toho, ale jelikož mi dost brutálně utíká voda + bílý kouř za autem, počítám, že bych musel stejně přetěsnit hlavu, což mě vyjde jako celý motor. PRoblém je v tom, jak moc vleký rozdíl v autech je. Myslel bych si, že moc vleký nebude, jelikož se jedná o obě 1,4. Papír se dá napsat za 2000,-. Největší háček,co jsem zatím narazil, prý by to musel prohlédnout autorizovaný servis. Takový v Čr není, ne ? Musel bych do Deutchlandu ? :?:
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18109
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od Trunda » ned pro 01, 2013 14:08

... moc to tu asi nečteš, že? ;-) http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... &start=420 .... jedná se o přestavbu na jiný typ z modelové řady s příslušnou výměnou motoru, převodovky a podvozkové skupiny... kontrola v autorizovaném servisu není nutností, pokud si to místní úřad nevyžádá (bohužel ale jako fyzický osoba se tomu nevyhneš - autorizovaný servis není, ale existuje možnost, která to nahradí, sic to není úplně oficiální). Onehdá jsem to jako pokusný králík absolvoval a upřímně, pokud nemáš zkušenost jak na úřady, s diplomacií, pevné nervy a nemálo peněz (jen papíry mě vyšly na 10.000,- ... schválení zastoupením, poplatek na úřadu, kontrola na STK a poplatek v "autorizovaném servisu"), tak do toho nechoď... za ty peníze plus něco koupíš krásnou dvoustovku třeba od Zakara... vyplatilo by se ti to možná v případě, že bys do toho nacpal VVC, ale i s materiálem se dostaneš na cenu, za kterou se dá dvoustovka s VVC koupit v bazaru....
Takže, pokud nejsi masochista a nemáš plné kapsy peněz, tak si nech zdát.... ne že bych tě chtěl odrazovat, ale taková je realita a v tvém případě to fakt za to nestojí....
Jestli, tak si tam "ilegálně" nech dát hlavu a ECU z 16V verze...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od wrabesek » pon pro 02, 2013 17:20

Když vyměnim hlavu a ECU, tak se to bere jako co ? Je to mnohem jednodušší, i když bych musel měnit rozvody, jak jsem koukal netu. Ale když se vymění hlava, už to neni výměna motoru a dalo by se to nějak papírově zařídit levnějš třeba ? Moc se mi nehce do ilegality :lol:
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18109
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od Trunda » pon pro 02, 2013 17:54

No bude to ilegalita.... protože to co je vyražené na bloku říká, že to má mít na sobě 8V hlavu... mimochodem musel bys měnit i sání a výfuk...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6980
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od AnderN » pon pro 02, 2013 18:17

Bude mít na motoru 14K2F :?: Bude ... žádný úředník ani policajt ani pojišťovák a kromě Hombreho snad ani nikdo jiný na STK nepozná, jestli je tam správná hlava nebo jiná. Alespoň jsem si údaje o počtu ventilů v TP nikdy nevšiml. Sice neříkám, že je to legální, ale takovou úpravu bych považoval za legálně neodhalitelnou. Ovšem, jak píše Trunda, není to jen hlava a ECU ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2184
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od KDB » pon pro 02, 2013 19:28

A neznamená to žádné ohrožení .´- jen papírová buzerace, nic jiného to není
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

lenham3
Příspěvky: 2388
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od lenham3 » pon pro 02, 2013 22:54

Zase toho na predelani moc neni ,hlava ze sanim ,vyfukove svody prvni dil vyfuku,drzak motoru ridici jednotka kabelaz je stejna,ale ja bych to nedelal protoze jak jsem psal rozdil znatelny neni

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od bambino » úte pro 03, 2013 19:44

podle mě těch 21 KW znatelných bude

Uživatelský avatar
Kamart
Příspěvky: 246
Registrován: pát led 18, 2008 15:03
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od Kamart » pát pro 06, 2013 21:06

máme doma 214 8V i 16V a shrnul bych to asi tak, tam kde íčko končí, SI začíná. Lépe řečeno v nižších otáčkách jede líp 8V ale postupně mu dojde dech, kdežto 16V ze začátku nic moc a pak to zabere
Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od wrabesek » sob pro 07, 2013 11:35

Je hodně poznat těch 21kw rozdíl ?? Vím, že 8v jede odspoda, dech, kdy slábne, mi přijde kolem těch 5tis/min.. Vím taky že 16v jezdí líp ve vyšších otáčkách, ale když člověk předjíždí, tak benzín musí vždy cpát do otáček.. Je to hodně poznat ? A spotřeba by měla být i nižší ne ?
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6980
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od AnderN » sob pro 07, 2013 15:16

Kdo chce kone, musi jim dat nazrat. Jinymi slovy -- verze Si nabira cca od 4000 rpm jakoby druhy dech. Takze k tomu vytaceni vic vybizi. V nizsich otackach (tzn. beznou jizdu predepsanymi rychlostmi) maji oba motory podobny projev i spotrebu. Rozdil je v tom, ze kdyz slabsi 8v vytocite, nic vic z nej nedostanete.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

paci
Příspěvky: 444
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od paci » sob pro 07, 2013 15:32

Ahoj no 214 Si ale když od 4 tis chytnou saze tak má zátah.. a od 6.800 ot/min. už je na tacháku ručička dost doprava / mám poslat fo mailem ? weed:

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od wrabesek » sob pro 07, 2013 21:49

Do 4 tis se dostanu jak nic a víc z toho nevyždímu, spotřebu by měli být ale podobnou ne ? od 6.800 ot ? neni ná 6500 omezovač ? :o napadla mě lepší varianta totiž a to bylo koupit si druhýho Rovera a vykuchat z něj co potřebuju a zbytek prodat na díly, kdyby byl nějakej slušnej a levnej ;)
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od JK Mini » sob pro 07, 2013 22:02

No mám sice 1,6,ale tam by to mělo bejt stený,točí až do 7200 ale dech nabírá kolem 3500.16 ventilů je prostě pila. met:
Přílohy
Rover 416.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si

Příspěvek od wrabesek » sob pro 07, 2013 23:13

JK Mini píše:No mám sice 1,6,ale tam by to mělo bejt stený,točí až do 7200 ale dech nabírá kolem 3500.16 ventilů je prostě pila. met:
Děsně matoucí.. V 2000 otáčkách výkon 30 koní ? Nemá mít ten graf někde střechu někde kolem (tip) 5500 +/- ot. třeba ? Já myslel že max. výkon auta je okolo otáček, který jsou napsaný u výkonu v techničáku.. Podlě mě todle bylo jen měření maximálního výkonu a krouťáku.. Ale nevim ... ;)
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

Odpovědět