Elektro závada na Trundy-táty R25 1,4
Napsal: pon lis 12, 2012 22:02
Soupis taťky co všechno prováděla jeho pětadvacítka
"
1. Nešla vypnout klimatizace, zmatená signalizace kontrolek klimatizace a vyhřívání zadního skla. Byla nalezena porucha v přívodu do 5. dveří v místě přechodu mezi karoserií a dveřmi, jeden drát přerušený, dva spečené. Zadní stěrač nejde.
2. Po opravě se krátkodobě zlepšilo, ale ventilátor chladiče se vždy po vypnutí motoru (i studeného) ještě asi 3 sekundy točil. Zadní stěrač nejde, pojistka je dobrá.
3. Začalo zlobit servo volnoběhu, kolísání otáček z 800 až na 3000 ot./min.
"
po tomto všem to taťka dal k elektrikáři. Kluk tvářící se jako šikula, mi po rozhovoru trochu klesl na kvalitách, když se se mnou hádal, že to má motor z Hondy..
Co on s tím udělal: počkal si až bude motor točit normální volnoběžné otáčky a pak ze serva volnoběhu vytrhl konektor, tím zablokoval servo na jedne pozici. dále vybrakoval relé bo cosi od ventilátoru chladiče.. ale teďka mne napadlo že i vlastně potom nefungoval ventilátor interiéru (nebo to je propojené?) Pak jelikož to dělal bokem na popud našeho dvorního mechanika, tak to musel vrátit taťkovi v tomto stavu, s tím, že musí něco nutně udělat jiného na jiném autě a že si zatím sežene parametry které musí dávat jednotlivé sondy. Když jsem mu říkal že bych to sehnal, tak že pré ne, že to si sežene sám, že si to platí u nějaké společnosti,,, a že ty Hondí motory.. atd atd.. no..
takže je to na vás, nápad byla lambda sonda.
díky
"
1. Nešla vypnout klimatizace, zmatená signalizace kontrolek klimatizace a vyhřívání zadního skla. Byla nalezena porucha v přívodu do 5. dveří v místě přechodu mezi karoserií a dveřmi, jeden drát přerušený, dva spečené. Zadní stěrač nejde.
2. Po opravě se krátkodobě zlepšilo, ale ventilátor chladiče se vždy po vypnutí motoru (i studeného) ještě asi 3 sekundy točil. Zadní stěrač nejde, pojistka je dobrá.
3. Začalo zlobit servo volnoběhu, kolísání otáček z 800 až na 3000 ot./min.
"
po tomto všem to taťka dal k elektrikáři. Kluk tvářící se jako šikula, mi po rozhovoru trochu klesl na kvalitách, když se se mnou hádal, že to má motor z Hondy..
Co on s tím udělal: počkal si až bude motor točit normální volnoběžné otáčky a pak ze serva volnoběhu vytrhl konektor, tím zablokoval servo na jedne pozici. dále vybrakoval relé bo cosi od ventilátoru chladiče.. ale teďka mne napadlo že i vlastně potom nefungoval ventilátor interiéru (nebo to je propojené?) Pak jelikož to dělal bokem na popud našeho dvorního mechanika, tak to musel vrátit taťkovi v tomto stavu, s tím, že musí něco nutně udělat jiného na jiném autě a že si zatím sežene parametry které musí dávat jednotlivé sondy. Když jsem mu říkal že bych to sehnal, tak že pré ne, že to si sežene sám, že si to platí u nějaké společnosti,,, a že ty Hondí motory.. atd atd.. no..
takže je to na vás, nápad byla lambda sonda.
díky