Stránka 1 z 1

samonavijeci pásy v R200?

Napsal: ned pro 07, 2008 21:42
od CharleeSkywalker
Zdar všici...chtel jsem se zeptat...maji byt pasy v R200 (r.v.1999) samonavyjeci??? jestli jo tak uz se mi moc nenavyji :? ...tak uvazuju jak se k tomu mechanismu dostat a vysvetlit mu ze bych rad aby navyjel...


btw. aplikoval jsem do auta dily od Patrika a jeste udelal par oprav a rouvi uz je zase chlapik jak ma byt...vymeneny tapec nema chybu, okno spolujzdce uz se hybe jak ma a dovrene je taky paradne...zrcatkem se da hybat...a zadni ostrikovac strika jak hasici...parada...mam vzdycky radost kdyz na aute podelame neco vlastnima rukama...vrele doporucuju...

btw. kdybyste videli jak vypadal ten mechanismus stahovani okna...ten kov byl v jednom miste proste zlomeny a ten kus lezel dole ve dverich...jakmile bude fotak tak to nafotim...

Re: samonavijeci pásy v R200?

Napsal: pon pro 08, 2008 5:04
od Tommi_82
mají. :D Měl jsem rozdělanej akorát ten středovej vzadu. Zasekl se mi. Furt jsem dumal co tam je blbě až jsem zjistil že nic. Že tam využívaj jednoho jevu kterýmu se říká gravitace. Když má člověk tu krabičku v jiné poloze než má být tak se to prostě kousne a nejde to vůbec vytáhnout.

Re: samonavijeci pásy v R200?

Napsal: pon pro 08, 2008 16:13
od Roman620ti
No pokud se ti už pásy nenavíjej, tak jsou zralé na výměnu, ani ho nerozdělávej, nemá to smysl. Kup z vrakáče lepší a ty staré zahoď do konťáku...

Re: samonavijeci pásy v R200?

Napsal: pon pro 08, 2008 16:55
od CharleeSkywalker
no jenze rozdelat to musim stejne...pac ono je to tam nekde schovane...takze je spis otazka jak se k tomu dostat :o)

Re: samonavijeci pásy v R200?

Napsal: úte pro 09, 2008 16:33
od TommyLee
Gratuluji k úspěšným opravám, ale mám otázku, jak jsi opravil ten zadní stěrač?

Nějak jsem to vše rozebral, vypadá to, že to nikde neteče, nikde není prasklá hadička, ale prostě to nestříká... :cry:

Nevíte jak je to s motorkem ostřikovače? Má zadní svůj vlastní motorek nebo má společný s předním ostřikovačem? Pač když chci aby to vzadu stříkalo, tak se hejbe jen stěrač a po vodě ani památky... :(

Re: samonavijeci pásy v R200?

Napsal: úte pro 09, 2008 16:47
od Tommi_82
a hučí ti motorek? Musí hučet prakticky stejně jak když ostřikujou přední.

Mě to u dvoustovky taky nestříká( a motorek hučí), protože je žvejklá hadička v pátých dveřích, když otevřu pátý dveře tak už mi to normálně stříká. Zkus nejdřív jestli to bude ostřikovat s otevřenejma pátejma dveřma.

Re: samonavijeci pásy v R200?

Napsal: úte pro 09, 2008 16:58
od TommyLee
Motorek nehučí... A nestříká to ani s otevřenýma pátýma dveřma, tak to vypadá na motorek...

Re: samonavijeci pásy v R200?

Napsal: úte pro 09, 2008 22:09
od CharleeSkywalker
u me byl problem s hadickou...ve finale jsem koupil takovou silnejsi kterou i kdyz jakoby "zlomis" tak ta doura se nezdeformuje...navrch je tam prechodka s tim zpetnym ventilkem takze ted to bezi vytecne...motorek byl slyset poradne...

jinak zkus se zeptat ID patriknoha jestli nahodou motek nema

Re: samonavijeci pásy v R200?

Napsal: ned pro 28, 2008 20:52
od radim
Zrovna včera jsem opravoval samonavíjecí pásy u 400. K mechanismu se dostaneš odšroubováním plíšků s nápisem Rover u předních a zadních dveří. Pak odděláš plastový kryt na sloupku za kterým je schovaný mechanismus, odšroubuješ vrchní šroubek (tuším 8) a spodní šroub (asi 15). Mechanismus máš v ruce, a na boku je bílý plast kde je navinuta listová pružina. Plast je uchycený třemi čudlíky na který použiješ šroubovák, a zároveň ve spodní části ze strany pásu je růžový plast asi tak 2*2cm (který je umístěn v tom bílém plastu) který má dva malé zobáčky - ty taky odehnout. Celý oddělat od kovové části s pásem. Uslyšíš frnknutí, to jak se ta pružina rozmotá - ale je zalisovaná, takže nevyletí ven. Celý vnitřek pročisti aby byl suchý, stříkni olejem do té maličké pružinky jak je utahovací mechanismus, a velice pečlivě vytři ten mosazný hříbek který je v tom růžovém plastu. Nasaď hříbek do růžového, ten zasaď do bílého plastu, nasaď na hřídelku od pásu asi tak 5mm od zaklapnutí do kovového mechanismu, a můžeš otáčet tím bílým plastem. U řidičova pásu to bylo proti směru hodin - průsvitem zjistíš na jakou stranu se listová pružina namotává. Já jsem natočil 35 otáček, a pak se pružina kousla - byla na konci. Odmotal jsem zpět 2 otáčky, zaklapl plast do pásu, ten přišrouboval a bylo hotovo!