Nevíš jakej přesně je v nich rozdíl pro tu automatickou převodovku? Asi jsou vhodnější pro nižší otáčkyHombre píše:Jen bych chtěl upřesnit, že by to měly být BKR6E, BKR6E-11 jsou pro vozy s automatickou převodovkou.


Nevíš jakej přesně je v nich rozdíl pro tu automatickou převodovku? Asi jsou vhodnější pro nižší otáčkyHombre píše:Jen bych chtěl upřesnit, že by to měly být BKR6E, BKR6E-11 jsou pro vozy s automatickou převodovkou.
Točí hondí motor taky 7k ot/min.?F.i.s.h.men píše:Je to zajímavý, protože na Honda motor je BCPR6E-11 a není to jen pro automatickou. Prostě když NGK, tak tyhle.
8?AnderN píše:Zrovna Honda je celkem pověstná vysokootáčkovými motory, takže hodně z jejich motorů točí i 8 tisíc
Pokud vím, tak automat má jiné chlazení a tedy i jinou (asi o něco vyšší) provozní teplotu motoru. Takže i svíčky musí být o něco studenější (mají lepší schopnost odvádět teplo), aby jejich teplota byla optimální a neusazovaly se na nich saze (kdyby byla moc studená), ani se netvořily samozápaly (moc teplá). A to bude asi ten rozdíl.J0hny píše:Nevíš jakej přesně je v nich rozdíl pro tu automatickou převodovku? Asi jsou vhodnější pro nižší otáčky![]()
Nevím o tom, že by např. 75 CDT automat měl jiné chlazení motoru než 75 CDT manuál. Ano, je potřeba víc chladit převodovku, ale motor určitě nepracuje za vyšší provozní teploty.Hombre píše:Pokud vím, tak automat má jiné chlazení a tedy i jinou (asi o něco vyšší) provozní teplotu motoru. Takže i svíčky musí být o něco studenější (mají lepší schopnost odvádět teplo), aby jejich teplota byla optimální a neusazovaly se na nich saze (kdyby byla moc studená), ani se netvořily samozápaly (moc teplá). A to bude asi ten rozdíl.