Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » pát srp 12, 2011 17:47
-
Přílohy
-

- P1020970.JPG (163.41 KiB) Zobrazeno 2244 x

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Příspěvek
od Roman620ti » pát srp 12, 2011 19:03
Podle mého "všechno je v pořádku, v motoru se mi líbilo". Takhle by měla vypadat když vše správně funguje.

2x Rover 620ti
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » pát srp 12, 2011 22:11
No tak asi jo no.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » sob srp 13, 2011 18:13
No jeste se budu ptat svicek, jestli je bavi pracovat, ne?

... zadny takovy... poradny galeje at dostava pekne do tela

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » sob srp 13, 2011 20:34
Podle toho jak vypadá se dá poznat co se děje s motorem.
Na hondaclubu mi řekli, že mám buď chudou směs, nebo že to mám víc vytáčet.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
J0hny
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » sob srp 13, 2011 20:55
Ne máš to celkem všechno v pohodě, trošku tmavší sice je, ale to záleží hodně na režimech v jakejch s tim jezdíš, tzn. víc vytáčet by to asi sneslo

jinak ideální barva

Chudá směs je nesmysl, byla by ta svíčka bílá a bejvaj tam i bílý kuličky

MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]
-
marcus_777
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od marcus_777 » ned srp 14, 2011 14:48
Pdle mě, je ta svíčka v naprostém pořádku. Chudou směs rozhodně nemáš. Kdyby jo, tak je hlavně venkovní(ta ohnutá) elektrona upálená. Pač je ve válci vysoká teplota hoření. Jestli ji někde v garáži najdu, tak ji nafotím. Mám jednu exemplární z kámošova motoru s karburátorem, kde opravdu není problém směs rozvrtat

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » ned srp 14, 2011 15:10
No ale tahle svíčka má najeto necelých 500 km, to by se tak rychle nerozložila.

Doufám


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od AnderN » ned srp 14, 2011 23:46
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @
