Problemy po vyjizdce
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Problemy po vyjizdce
Po čtyřech měsících jsem vytáhl provětrat kabriolet (Rover 216 90kW). Vše nádherně šlapalo. Po cca 4km jsem se stavil na čerpací stanici dofouknout kola(benzín jsem nebral, pac mam pul nadrze stareho ze zimy). Když jsem vyjížděl z benzínky, zjistil jsem, že mi motor při akceleraci občas cuká. Né stále. Cukání se stále zhoršovalo, až se při parkování v garáži změnilo, jakoby motor běžel na jen na tři válce. A to dokonce i na volnoběh. Očistil jsem kontakty, proměřil kabely, vyčistil rozdělovač. Vše bez úspěchu. Nekontroloval jsem svíčky, pač jsou hluboko zapuštěné a se svým nářadím se dam nedostanu(dokud nekoupím nástavec).
Napadá někoho, čím by to mohlo být? Mohlo se to stát půl roku starým benzínem v nádří? Zanesly se svíčky? Nebo to bude něco horšího? Budu vděčný za jakýkoliv nápad.
Napadá někoho, čím by to mohlo být? Mohlo se to stát půl roku starým benzínem v nádří? Zanesly se svíčky? Nebo to bude něco horšího? Budu vděčný za jakýkoliv nápad.
Re: Problemy po vyjizdce
Vitej 
No benzin v nadrzi pul roku stary a to ze zimy a to jeste k tomu kdovi kde cerpany, to uricite neni pro motor zadna lahudka.... ale to zrejme nebude pricina problemu...
Uplne klidne to muze by spatnyma svickama, kabelama, rozdelovacem - a to se da nechat zmerit treba na emisich. Ale tohle by taky mohl byt projev provaleneho tesneni a prosakovani vody do valce... jestli v historii auta nevis o tom, ze by se tesneni menilo, tak by to bylo docela pravdepodobne...

No benzin v nadrzi pul roku stary a to ze zimy a to jeste k tomu kdovi kde cerpany, to uricite neni pro motor zadna lahudka.... ale to zrejme nebude pricina problemu...
Uplne klidne to muze by spatnyma svickama, kabelama, rozdelovacem - a to se da nechat zmerit treba na emisich. Ale tohle by taky mohl byt projev provaleneho tesneni a prosakovani vody do valce... jestli v historii auta nevis o tom, ze by se tesneni menilo, tak by to bylo docela pravdepodobne...
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
S tím těsněním mě děsíš. Má to prosakování nějaké viditelné projevy(krom chodu motoru)? Benzín tam je OMV Carrera95 načerpaný v prosinci. O historii auta, bohužel téměř nic nevím. Krom použitých provozních kapalin, mi chlápek co ho dovez a cca rok provozoval nic neřek. Já sám to auto provozuju čtvrtým rokem. Na motoru je nalítáno 109t.
Nelíbí se mi, že se to projevilo až po těch cca 4km jíždy,...... po zastavení na benzínce. Pokud nepálí svíčka, nerad bych s tím jezdil, at si neodrovnám katalyzátor. Asi napřed zkusím ty svíčky.
To auto mi zatím přineslo víc starostí než radosti. Dovozce mi jaksi zapomněl říct, že sám s nim projel výtluk a mě to stálo komplet nové uložení přední nápravy včetně axiálních tahel. Blbne mi zeřizování světel. Prostě si občas samovolně začne regulovat. Střecha loni začala taky hezky praskat(nepomohla ani kvalitni impregnace. 15" lita kola nezapsaná v TP jsou jen takovým hřebíčkem do rakve na STK
Nelíbí se mi, že se to projevilo až po těch cca 4km jíždy,...... po zastavení na benzínce. Pokud nepálí svíčka, nerad bych s tím jezdil, at si neodrovnám katalyzátor. Asi napřed zkusím ty svíčky.
To auto mi zatím přineslo víc starostí než radosti. Dovozce mi jaksi zapomněl říct, že sám s nim projel výtluk a mě to stálo komplet nové uložení přední nápravy včetně axiálních tahel. Blbne mi zeřizování světel. Prostě si občas samovolně začne regulovat. Střecha loni začala taky hezky praskat(nepomohla ani kvalitni impregnace. 15" lita kola nezapsaná v TP jsou jen takovým hřebíčkem do rakve na STK

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problemy po vyjizdce
No to nastavování světel mi taky občas hučí, ale nějak jsem nezjistil při jakém režimu. Rozhodně to nedělá když už jedu, ale spíš když poprvé rozsvítím světla. A jsem rád, že to dělá alespoň to nezarezne, když se to jednou za čas samo aktivuje.
Jinak s tvým problémem ti neumím poradit. Jediné co mě napadlo je palivový filtr, ale to může být taky blbost. Svíčák mám, jestli jsi z Prahy, tak na Stodůlkách.
Jinak s tvým problémem ti neumím poradit. Jediné co mě napadlo je palivový filtr, ale to může být taky blbost. Svíčák mám, jestli jsi z Prahy, tak na Stodůlkách.

-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Díky za nabídku. Bohužel jsem 400km směrem na východ - Třinec. Mě ta světla blbnou vždy pri rozsvícení(stačí jen tuknout o vypínač a taky začnou) a občas i v průběhu. Bohužel se to na poslední STK stalo právě při měření a hned jsem nafasoval 30 dní na odstranění závady. Díval jsem se dovnitř těch motůrků, ale na můj vkus tam je až příliš elektroniky
A mechanickou závadu(kontakt apod) jsem nespozorovam. Do nových se mi nechce(tj cca 2800,- za kus). Zkusím ještě vrakoviště. Teda pokud to bude v těch motorech. Krajní řešení pro STK bude jejich odpojení A seřízení světel napevno 


-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problemy po vyjizdce
No mě se to třeba stalo, že jsem jen otevřel dveře a rozsvítil světla a oni sjely dolu a zase nahoru. Jsi mu měl říct, že to je normální funkce, že to je právě na to aby to nezatuhlo a že to za jízdy nedělá, jen poprvé když rozsvítíš.
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Něco jako:" Pane techniku, to je u angličanů úplně normální, náhodně prověřují funkčnost, aby naklápění nezarezlo."
Stavil jsem se do garáže a zkusil to nastartovat. Po pár sekundách"traktorování" to chytlo na všechny válce normálně a i otáčky se zvedly jako u studeného motoru na cca 1500. Ale při přidání plynu to občas zacukalo. Ze by přecijen něco v zapalování? Zítra mrknu na svíčky a budu moudřejší. V oleji voda není a z výfuku pára nejde. Stále doufám, že to budou jen ty svíčky a ne prdlé těsnění. Pač nevím komu schopnému bych to tu v okolí svěřil.

Stavil jsem se do garáže a zkusil to nastartovat. Po pár sekundách"traktorování" to chytlo na všechny válce normálně a i otáčky se zvedly jako u studeného motoru na cca 1500. Ale při přidání plynu to občas zacukalo. Ze by přecijen něco v zapalování? Zítra mrknu na svíčky a budu moudřejší. V oleji voda není a z výfuku pára nejde. Stále doufám, že to budou jen ty svíčky a ne prdlé těsnění. Pač nevím komu schopnému bych to tu v okolí svěřil.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problemy po vyjizdce
Hm, tak uvidíš. Já jsem teda zatím měnil svíčky vždy jen preventivně, ale stát se může všechno.
Budu držet palce.
Budu držet palce.

Re: Problemy po vyjizdce
No musis postupne pokontrolovat vsechno, co je podezrele...
... s tema svetlama jsem mel taky problem... ale stacilo motorek otevrit a trosku to tam procistit... a taky myslim pomohlo to trosku postelovat tim manualnim nastavenim...
... s tema svetlama jsem mel taky problem... ale stacilo motorek otevrit a trosku to tam procistit... a taky myslim pomohlo to trosku postelovat tim manualnim nastavenim...
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Tak jsem oba motorky rozebral, vyčistil, kontakty ošetřil sprejem na kontakty, převody namazal. Po zpětné montáži....chviličku si počkejte.....to samé! Světla si jezdí nahoru/dolu jak je zrovna napadne. Připadá mi to, že motorky reagují na jakýkoliv podnět z palubní sítě. At už sepnuty spínač, nebo výkyv napětí. Zkusím ještě projít komplet elektroinstalaci a pořádně očistit a ošetřit veškeré kontakty a ukostření. A perlička na závěr. Když mě s tím vyrazili na STK, tak jsem zajel do místního servisu, který hlásá reklamou, že seřizují veškerá světla všech značek. Hráli si s tím půl dne a vrátili se slovy, že ty světla seřídit nejdou, at si koupím nové...
Ještě se chci zeptat, jak je to se vzdáleností elektrod u svíček NGK BCPR6E-11? Tu na foru je uveden 1mm. Na stránkách výrobce, pro rover216 1,1mm a v Rave servisním manuálu uvádějí 0.85mm. A ted babo rad.
Když jsem se dnes vracel z práce, tak jsem zkusil nastartovat. zjevně nejaký válec nepálí, pač z výfuku je cítit nespálený benzín. Jinak úbytek kapaliny nepozoruju a oleje taky ne. Zítra mrknu na svíčky a hodím info.
Ještě se chci zeptat, jak je to se vzdáleností elektrod u svíček NGK BCPR6E-11? Tu na foru je uveden 1mm. Na stránkách výrobce, pro rover216 1,1mm a v Rave servisním manuálu uvádějí 0.85mm. A ted babo rad.
Když jsem se dnes vracel z práce, tak jsem zkusil nastartovat. zjevně nejaký válec nepálí, pač z výfuku je cítit nespálený benzín. Jinak úbytek kapaliny nepozoruju a oleje taky ne. Zítra mrknu na svíčky a hodím info.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problemy po vyjizdce
1,1 mm
BCPR6E-11 To 11 právě znaméná vzdálenost elektrod 1,1 mm
BCPR6E-11 To 11 právě znaméná vzdálenost elektrod 1,1 mm
Re: Problemy po vyjizdce
Tak je mozny, ze ty motorky jsou vydny... na druhou stranu kdyz je odpojis od stavy, tak bys to mel rucne seridit... otazka je, jestli na STK nechteji funkcni stelovani svetel, kdyz je namontovane... to je docela mozne...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problemy po vyjizdce
jasně že to tam chtěj, když je odpojí a technik to zkusí, pošlou ho s jistou noblesou opět do pr....
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problemy po vyjizdce
Zkus popsat trochu podrobněji kdy to dělá.