Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 03, 2011 1:22
Ahoj,
drhnutí bych přirovnal k tomu, když auto dlouho stojí a má zrezlé kotouče, tak to první brždění než se ta rez obrzdí. Dělá to nejvíce když podřadím, kvůli brždění motorem a méně když jen uberu a brzdím motorem a myslím, že i když se rozjíždím. Měnil se motor, spojka se jen kontrolovala, prý byla dobrá. Dávali se nové rozvody a řemeny. Dělá to i když se rozjíždím, ale možná spíš víc takové hučení a i když mám puštěnou spojku a to drhnutí když podradím a pouštím spojku. Může to být přepnutý rozvodák nebo spíš spojka? A když se rozjíždím, tak mi začne občas celý motor vibrovat a musím víc přidat plynu. Jo sice se rozjíždím na málo plynu, ale dřív mi to nikdy nedělalo, ale to jsem měl 1.3ku. Je to normální?
Tak čím to může být?


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Hombre
- Příspěvky: 2772
- Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
- Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386
Příspěvek
od Hombre » stř srp 03, 2011 6:47
Silentbloky zavěšení motoru byly dobré? Podle tvého popisu mi to připadá, jakoby se motor někde opřel o karoserii (a to vydává ten hluk a vibrace), když se při brždění motorem nebo při rozjezdu v tom uložení pohne.
Rozvody to určitě nejsou, ty jsou zatěžovány pořád stejně, jestli se rozjíždíš, nebo brzdíš, nebo jedeš, to už spíš ta spojka, ale to by nedělalo při brždění motorem, ale jen při rozjezdech.
.....
Rover 45 1.6 2005...............
MG-F 1.8 1999........

.

........

...........

.......
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » stř srp 03, 2011 7:14
taky bych zkontroloval zaveseni... Z Kupecka vim, jakou rutiku dokaze delat zdrhnuty silentblok... Otevri kapotu, nekoho postav bokem at se diva, zatahni rucku a zaklini zadni kola a zkus postupne poustet spojku, jakoby ses chtel rozjizdet...
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 03, 2011 7:22
Ty jo. To je moznost co me vubec nenapadla, ale uz jste tri co to navrhuji. Docela me to mrzi, toze zvuky to jsou hrozne a krome tohodle a ze nejdou svetla na zpatecku tomu nic nechybi.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » stř srp 03, 2011 8:42
Ale to nemas vubec duvod byt smutny... na to jaka to byla operace to jsou jen mouchy, ktere se doladi...

Myslim, ze malokdy se zadari takto jako vam...
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 03, 2011 9:22
Nj, práce to bylo hodně, ale kdyby to byla nějaká píčovinka, ale tohle ti hodně zkazí dojem z jízdy.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » stř srp 03, 2011 9:26
Tak vyresit to musis... to je jasne... a beztak to prave nejaka pi... bude

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od AnderN » stř srp 03, 2011 11:21
Je ten zvuk nějak závislý na otáčkách?
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 03, 2011 19:24
Silentbloky Ok.
To bude spojka.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 03, 2011 19:38
To bude na hóvno. Hlavně aby převodovka byla v poho, protože řadí parádně. Předtím sla jednička buď když jsem přidal na neutral a nebo když jsem úplně zastavil. Ted to je I když jedu


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » stř srp 03, 2011 19:40
Tak to je neprijemne....
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
