![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Stalo se tak, ze ma mila se na prvni pohled zamilovala a tak jsme Labutce poridili brasku... A protoze v technicaku je napsane "Rover 416 XW coupe 1.6", tak info davam sem
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vec se mela nasledovne... asi jste si vsimli inzeratu... ja ho jen tak ze srandy poslal Verce... obcas ji tak skadlim, ze ji poslu nejake pekne auto a ze bychom si ho mohli poridit
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No meli jste slyset Verku kdyz s tim prijizdel na parkoviste: "Jeeeeee ten je nadherny!!!" (doufam ze nemyslela ridice
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Takze obhlidka zacala... Plechy OK... co vic nez ok. Paradni - nikde jsem nenasel zadnou skvrnku rzi
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Motor... nedavno menene tesneni, suchy, relativne cisty - vyborne. Bohuzel rozvody maji po zaruce - minus. Ve vode zadny sajrajt. Trubka ke chladici zafacovana - prosakuje. Jinak chladic novy (auto bylo cumakem narazene na sloupu - nastesti teda jen promacknuty naraznik a poskozeny chladic, coz bylo opraveno a puvodni naraznik nahrazen naraznikem pro sedana z druhovyroby a prestrikany sprejem
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Podvozek jsem moc nekoumal, pac jsem to nezvedal a auto je hodne nizke...
Brzdy - vzadu bubnove, vepredu chlazene kotoucove, prepalene a skvrnite... desticky pry nedavno vymenovane (coz je k nicemu, kdyz ty kotouce jsou jak sklo).
Interier: no, predchozi majitele zrejme asi jen vysavali, ale jinak usmudlane sedacky i plasty, ktere jsou ve vetsine pripadu uvolnene ci ulamane, nebo jim chybi sroub... tu musim poznacit, ze to nedavam tak moc za vinu majitelum, protoze musim uznat - novy interier Coupe byl zrejme delany dost narychlo a kvalita zpracovani je celkem bidne ve srovnani treba s Labutkou. Potahy na nekterych dilech se vlivem tepla smrskly a tak nekde z pod nich vykukuje plast... Katastrofalne na tom byl volant... nikdy jsem na roveru nevidel tak brutalne dodrbany volant... osoupany az na penu a nechutne spinavy (uz mame nahradni
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Elektrika - spatne cidlo na kufru a mozna i na dverich... pri zamknuti nebliknou blinkry. Spatne spinani odmlzovani, reseno externim spinacem. Jinak ostatni funguje (snad
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nasledovalo nastartovani a svezeni. Motor chytl hned a predl plynule, bez vykyvu - vyborne. Zda se mi ale hlucnejsi v kabine, ale zrejme to bude jinou konstrukci kastle a izolaci... silenblok motoru nedokazu posoudit, ale je mozne, ze vzhledem k tvrdsimu podvozku je uz KO. Prvni s cim si ale nerozumim je znacne sjeta spojka - minus. Jinak razeni jde v poradku, bez nasili ci vypadku, akorat zpatecka je tradicne trosku orisek
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hackem celeho auta je ale podvozek... Mamma mia!!! Tvrdy jak drevo
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Takze, suma sumarum, auto celkem odpovida cene... zcela evidentni jsou investice do rozvodu, spojky a brzd... otazkou jsou investice do silenbloku a zatim nezname jsou investice do podvozku. Investice do veci jako origo naraznik, opravy poskozenych plastu a tak vselijak jsou pak uz podruzne ...
Ale auto jezdi a popravde, za ty same prachy by se na to obcasne premisteni lepsi auto tezko dalo sehnat. A tohle auto aspon jezdi slusne a hlavne ma dusi
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
O vikendu ho snad s kamaradem prohledneme a stanovime investicni plan - co ma smysl a co ne. Rozhodne vymenit oleje, opravit prasklou hadici a asi predelat rozvody... uf... kazdopadne bereme to s nadhledem. Pokud to nepujde, tak pujde na soucastky... Je na nem spousta veci zachovalych, tak by se snad penize do neho vrazene vratily.