Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jako že s klimou to má mít vývod do boku?
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Naopak ten co mas je z AC
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ok
Pro mě je podstatné, že já ten chladič takto velký a s výstupem k motoru měl a budu i mít 


Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 257.000 km
Hotovo!
Dopoledne jsem celou operaci rozjel vypuštěním chladící kapaliny. Následovalo odpojení hadic od chladiče a odpojení zadní hadice chobotnice napojené na termostat a topení. Z hadice jsem si uřezal kusy tak, abych byl schopný hadicí propláchnout radiátor topení. Druhou hadici jsem měl šoupnutou dolů do džberu. Proti směru jsem propláchnul teplou vodou. Pak jsem radiátor napustil octem, po nějaké hodince propláchnul, napustil roztokem APC a zase vypláchnul. Nakonec oběma směry. Vyplavilo se opravdu pár silikonových žmolků, nějaké množství vodního šutru... ale zas jako žádná hrůza.
Mezitím jsem namontoval zpět svody s prvním dílem. Sice jsem se s napojením na katalyzátor musel trošku mordovat, bo se nám nepodařilo přírubu navařit přesně natočenou. Ale celkem to šlo a minimálně na délku jsme se trefili.
Taky jsem vyčistil expanzku, která měla v sobě usazeno celkem dost "sádla". Pak jsem začal s montáží zpět.... tedy napojit hadice na sebe u klapky topení, vrátit expanzku... sranda byla, že když jsem ten nový chladič vytáhnul z krabice, tak jsem tam objevil štefty, které se jaksi mají zacvaknout do té čtvercové díry. Ale nakonec jsem ventilátor upevnil pomocí plastových kostek a vrutů, což mi přišlo lepší. Taky jsem trošku izolačkou zrevidoval izolaci na drátech k čidlům na sojuzu. Dále jsem pomocí APC vyčistil box filtru. Po kontrole toho, jestli je vše tak, jak má být, jsem napustil a odvzdušnil okruh, nastartoval... nikde nic neteklo, sahara se spustila... topení topí, ale nepřijde mi, že by nějak víc. Za tepla byly hadice tvrdý jak šutr, ale jak motor vychladl, tak změkly.
Výfuk trošku duní, ale střední tlumič bude vysypaný a ten zadní asi není nic extra. Hlavní je, že to nefučí kudy nemá.
Jo a sranda... celej spodek auta postříkanej červenou barvou... co to? V pondělí jsem sejmul zajíca, kterých tu teď je na silnicích hromada a za cestu z práce kvůli nim ošoupu brzdový desky. Tenhle ale vyskočil z příkopy přesně pod přední kolo a hezky mi krví vymaloval podvozek. Jen ten ohnutý lem pod prahem si mohl odpustit
Hotovo!
Dopoledne jsem celou operaci rozjel vypuštěním chladící kapaliny. Následovalo odpojení hadic od chladiče a odpojení zadní hadice chobotnice napojené na termostat a topení. Z hadice jsem si uřezal kusy tak, abych byl schopný hadicí propláchnout radiátor topení. Druhou hadici jsem měl šoupnutou dolů do džberu. Proti směru jsem propláchnul teplou vodou. Pak jsem radiátor napustil octem, po nějaké hodince propláchnul, napustil roztokem APC a zase vypláchnul. Nakonec oběma směry. Vyplavilo se opravdu pár silikonových žmolků, nějaké množství vodního šutru... ale zas jako žádná hrůza.
Mezitím jsem namontoval zpět svody s prvním dílem. Sice jsem se s napojením na katalyzátor musel trošku mordovat, bo se nám nepodařilo přírubu navařit přesně natočenou. Ale celkem to šlo a minimálně na délku jsme se trefili.
Taky jsem vyčistil expanzku, která měla v sobě usazeno celkem dost "sádla". Pak jsem začal s montáží zpět.... tedy napojit hadice na sebe u klapky topení, vrátit expanzku... sranda byla, že když jsem ten nový chladič vytáhnul z krabice, tak jsem tam objevil štefty, které se jaksi mají zacvaknout do té čtvercové díry. Ale nakonec jsem ventilátor upevnil pomocí plastových kostek a vrutů, což mi přišlo lepší. Taky jsem trošku izolačkou zrevidoval izolaci na drátech k čidlům na sojuzu. Dále jsem pomocí APC vyčistil box filtru. Po kontrole toho, jestli je vše tak, jak má být, jsem napustil a odvzdušnil okruh, nastartoval... nikde nic neteklo, sahara se spustila... topení topí, ale nepřijde mi, že by nějak víc. Za tepla byly hadice tvrdý jak šutr, ale jak motor vychladl, tak změkly.
Výfuk trošku duní, ale střední tlumič bude vysypaný a ten zadní asi není nic extra. Hlavní je, že to nefučí kudy nemá.
Jo a sranda... celej spodek auta postříkanej červenou barvou... co to? V pondělí jsem sejmul zajíca, kterých tu teď je na silnicích hromada a za cestu z práce kvůli nim ošoupu brzdový desky. Tenhle ale vyskočil z příkopy přesně pod přední kolo a hezky mi krví vymaloval podvozek. Jen ten ohnutý lem pod prahem si mohl odpustit

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Pěkně svítí novátor 
Toje červená základovka pro další vrstvy

Toje červená základovka pro další vrstvy

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Dobrá základovka to je... na výfuku se nespálila a drží si pěknou červenou barvu 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Kontroloval jsem jestli to někde nesákne a sákne... dolní hadice z chladiče. Měl jsem jí kus odříznou. Spona nebyla tolik dotažená, tak jsem ji přitáhla a uvidím ráno. Ona je možná někde prohryznutá, protože posledně přestala téct až když jsem ji pod sponou omotal páskou.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Nebo je páska po smrti, stává se, že ty utáhneš hodně ale hadici to už víc nesvírá
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Mohlo by být, ale bylo vidět, že se stahuje.... spíš je ale blbá ta hadice. Ona ve zdravém stavu nepotřebuje tolik stahovat, ale skoro dvacet let stará hadice už prostě není úplně to pravé ořechové....
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak se zastav nejakou hadici v lepsim stavu najdu 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ne že bych se nechtěl stavit.... naopak
, ale bráním se jakémukoli pomyšlení, že zas budu vypouštět vodu ven
Za poslední rok to na Labuti bylo už snad po čtvrté 



Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak ráno ta trubka byla suchá, uvidím než pojedu z práce, co to udělá teď když se to za jízdy natlakovalo...
Jinak po cestě do práce jsem myslel, že se mi rozletí hlava. Ten v podstatě nový zadní díl je nějaký totální shit, protože to duní jak prase. Tedy myslím si, že on je ta příčina, protože nic jiného se v podstatě nezměnilo. O víkendu asi zavařím to MTSo a vrátím ho zpět...
Jinak po cestě do práce jsem myslel, že se mi rozletí hlava. Ten v podstatě nový zadní díl je nějaký totální shit, protože to duní jak prase. Tedy myslím si, že on je ta příčina, protože nic jiného se v podstatě nezměnilo. O víkendu asi zavařím to MTSo a vrátím ho zpět...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jak je hadice vytvarovaná zevnitř od toho nátrubku chladiče a zvenku od spony, tak dokud se s tím nedostaneš do původní pozice, tak to poteče. Stačí mírné posunutí v ose nebo natočení jinak, než bylo původně a už to netěsní. Proto někdy ani postupné dotahování v krocích nepomůže. Fígl není v tom dotáhnout to co největší silou, ale mít to správně spasované a stažené po celém obvodu rovnoměrně. Takto mě to naposled zlobilo, po výměně kapaliny, asi tři dny. Nejdřív to docela kapalo. Schválně jsem kvůli tomu nemontoval přední část krytu pod motorem a po delší jízdě jsem zkontroloval, nejdřív jsem jen postupně dotahoval, pak jsem povolil, natočil/posunul a zase dotáhnul. Pak už to jen nepatrně rosilo, že se to stíhalo odpařovat. Ale ani s tím jsem se nespokojil. Definitivně se povedlo asi na šestý, sedmý pokus.Trunda píše:Kontroloval jsem jestli to někde nesákne a sákne... dolní hadice z chladiče. Měl jsem jí kus odříznou. Spona nebyla tolik dotažená, tak jsem ji přitáhla a uvidím ráno. Ona je možná někde prohryznutá, protože posledně přestala téct až když jsem ji pod sponou omotal páskou.
Samozřejmě s novou hadicí to bývá bez problému většinou na první pokus, ale pokud nechybí odhodlání si s tím takto hrát, je na to trochu času, trpělivosti a citu, lze jít touto cestou. Naopak proříznutou hadici (většinou od spony nebo montážního nářadí) je nejlépe dle možností vyměnit hned, nebo co nejdříve.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Rozumím....
Když jsem odjížděl z práce, tak nějak poslepu jsem tu hadici ochmatal a žádnou vodu jsem na prstech neměl, takže snad to bude dobré
Uvidím ještě ráno a zároveň zkontroluju tuhost hadic...
Když jsem odjížděl z práce, tak nějak poslepu jsem tu hadici ochmatal a žádnou vodu jsem na prstech neměl, takže snad to bude dobré

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak opět hlásím, že hadice suchá, hladinka ještě trošku klesla, ale tak asi tam pořád byly ještě bubliny a hlavně - ráno hadice měkké ..... že by konečně???