Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte srp 16, 2011 20:40

Nj, se svým nájezdem víc opravuju než jezdím, ale to že odněkud kape olej, tak na heveru vanu měnit nebudu, na spojku taky na heveru nepůjdu, na vyvaření karoserie nemám a strop polepit látkou, to už mě nějak netankuje. Přichytil jsem to kancelářskýma svorkama. No a jinak tomu nic nechybí, tak proč jsem ftipnej?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » úte srp 16, 2011 20:55

Pokud jsi faknšmekr, tak unik oleje nemůžeš tolerovat, natož když je to jen vanou 8) A tenn strop asi nejde sehnat z jiného auta, co? Naštěstí u 600ky se šíbrem ten strop vymyslel někdo normalní, mě by to odlepování nehorázně moc sr*alo, když už v tom interiéru člověk sedí, tak ať to nějak vypadá :P
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » úte srp 16, 2011 21:12

Asi tak jak Roman.... myslel jsem jako ze treba s tim autem zacnes vic jezdit, kdyz uz je pojizdnejsi... a tim padem budes muset casteji resit ze tam klepe to, tam se uvolnillo ono... tam nesviti ta zarovka, tam tece ta kapalina... jako ze jen amortizace nadela prace dost...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte srp 16, 2011 21:39

Trundo tohle je ještě poctivá výroba. Zas tolik se to nesere.

Roman: Spíš jsem si říkal, že počkám až se olej dostane na rysku MIN a pak bych to vyřešil a rovnou vyměnil olej, protože je tam novej a už je černej jak bota. Ale to vypadá, že to bude trvat dlouho, než se dostane na min. A tu vanu jsem jen střelil od boku. Je trochu orezlá, tak je to možná z ní, ale taky to může být odjinud.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte srp 16, 2011 21:46

A ještě k tomu jezdit víc. Předtím bylo pojízdné úplně stejně, ale jezdit po Praze je hodně drahá a zdlouhavá a nervy drásající záležitost, takže jezdím jen občas a sem tam praha vary nebo sraz nebo něco jiného.

Jediné na co se kouknu je na ten únik. Alespoň vyzjistit odkud. Pak bych tam chtěl nalít Mobil olej a buď origo Honda filtr nebo Hump závodní. Teď když nastartuju, tak to chvilku trvá, než zhasne kontrolka mazání.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř srp 24, 2011 10:30

met:
Přílohy
P1030004.JPG
P1030004.JPG (165.45 KiB) Zobrazeno 2664 x
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6963
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od AnderN » stř srp 24, 2011 12:05

msm: jo takhle ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř srp 24, 2011 12:27

No původně to záměr nebyl. Prostě jsem to udělal do řádku na černém pozadí a napadlo mě, že by to na tom mohlo vypadat hezky, tak buch buch a je to doma. :)

Já ani tyhle věci nepoužívám, takže to vemu jenom na sraz. hi:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od lajonel » stř srp 24, 2011 16:57

Moc pěkný :-) že bych si taky udělal ROVER 218SDe powered by PEUGEOT :D :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » stř srp 24, 2011 17:37

neeeeeeeeeee :lol: ... by Honda lze povazovat za cest... ale by pazout? :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř srp 24, 2011 19:20

msm: hi:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od lajonel » stř srp 24, 2011 20:43

jako klucí čemu se smějete :-) narozdíl od vás tak ten můj motor klidně najede 500 tisíc kilometrů :-)
když nepočítám že všechno kolem :D

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř srp 24, 2011 21:25

No tak tohle je trochu fight, kdo dál dočůrá a navíc já zastávám názor, že nezáleží na motoru, ale na uživateli.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Roman620ti » čtv srp 25, 2011 14:02

Pánové...pokud opravdu chcete zjistit který z motorů je lepší, postavte se vedle sebe, oba vypusťte vodu i olej a držte plnej plyn, komu déle vydrží vyhrává... 8)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » čtv srp 25, 2011 14:16

..... hmmmm .... to je zajimavej test :-) ... v podstate se tim otestuje odolnost motoru vuci negativnim vlivum pusobicim na motor, jako nedostatecne chlazeni, mazani, ... jen je to trosku urychlene :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět