
Problemy po vyjizdce
Re: Problemy po vyjizdce
Tak si to dopis do toho seznamu v podpisu 

-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Solidní sbírka Skodovek. A já myslel, že to přeháním, když mám 5 aut
Na ten spínač jsem se zatím nedíval, pač to šteluje aniž bych se ho dotknul. Ale musim prověřit vše. Přepínač světel jsem kontroloval. ten je vpořádku.

Re: Problemy po vyjizdce
Nevím jestli Ti to pomůže tady je schéma na R 400 zapojení seřizování světel: http://karelg.rajce.net/Svetla 

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problemy po vyjizdce
Škoda, že nejsi z Prahy. Bychom mohli štelovat.
Jinak když jsem startoval motor co dlouho stál, tak taky nechtěl držet těch 1500 otáček, ale byl spíš na 800, tak jsem ho tam podržel sám a po pár minutách jízdy se zmátořil.
Jinak když jsem startoval motor co dlouho stál, tak taky nechtěl držet těch 1500 otáček, ale byl spíš na 800, tak jsem ho tam podržel sám a po pár minutách jízdy se zmátořil.
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Děkuji za schéma. Přivítal bych i interní , toho Valeo motorku. Ale jinak vůbec nejsem náročký
Vyčistil jsem interiérový přepínač polohy světel. Je celkem jednoduchý. Jen 4 rezistory , jeden pro každou polohu. Zdá se, že je to trochu lepší. Zkusím seřídit světla, možná se ty motorky dostávají do krajní polohy, která má za následek to blbnutí. Když byl přepínač odpojený, tak světla sjela do nejnižší polohy a v ní zůstala, at se dělo v síti cokoliv. Ty motorky reagují na určitá napětí, podle kterých nastaví polohu.
Fishmene, ve více lidech se to vždycky líp šteluje. Víc hlav, víc nápadů a človek nepodléhá beznaději, když ho už nic nenapadá a problém přetrvává
Ještě že existují kluby a jejich fóra.
Přiznám se, že mám chut ten motor pořádně protáhnout. Ale bojím se o katalyzátor, pokud do něj opravdu jde nespálené palivo. Mě se taky , v mnoha případech osvětčilo, motor jemně zahřát a pak ho pořádně projet. Vyměním svíčky a pak to asi udělám

Vyčistil jsem interiérový přepínač polohy světel. Je celkem jednoduchý. Jen 4 rezistory , jeden pro každou polohu. Zdá se, že je to trochu lepší. Zkusím seřídit světla, možná se ty motorky dostávají do krajní polohy, která má za následek to blbnutí. Když byl přepínač odpojený, tak světla sjela do nejnižší polohy a v ní zůstala, at se dělo v síti cokoliv. Ty motorky reagují na určitá napětí, podle kterých nastaví polohu.
Fishmene, ve více lidech se to vždycky líp šteluje. Víc hlav, víc nápadů a človek nepodléhá beznaději, když ho už nic nenapadá a problém přetrvává

Přiznám se, že mám chut ten motor pořádně protáhnout. Ale bojím se o katalyzátor, pokud do něj opravdu jde nespálené palivo. Mě se taky , v mnoha případech osvětčilo, motor jemně zahřát a pak ho pořádně projet. Vyměním svíčky a pak to asi udělám

-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Pánove, problém vyřešen!
Nebudu Vás napínat, byly to svíčky. Teď budu, s dovolením, chvíli velmi sprostý. Ano, budu nadávat na předchozího majitele mého Roveru. Ten totální idiot, který se tvářil, že pobral veškerou moudrous, ohledně aut, na světě, tam dal místo svíček Brisk DR15YC-1, teplejší, neodrušené, se vzdáleností elektrod 0,7mm D17YC !!! Svíčka jako svíčka, hlavně že sedí závit. !&@#!.
Motor teď přímo přede. Tak hladce běžící motor nemám v žádném jiném ze svých aut. A výkonově doslova ožil. Konečně mu věřím, že má oněch 90kW
Ještě by chtělo doplnit originální box vzduchového filtru. Pač výše zmiňovaný přizdisráč, tam dal nějaký oválný bastl.
A mám pocit, že po montáži odrušených svíček, ustal problém se seřizováním světel. Ale to ještě pořádně testuju.

Nebudu Vás napínat, byly to svíčky. Teď budu, s dovolením, chvíli velmi sprostý. Ano, budu nadávat na předchozího majitele mého Roveru. Ten totální idiot, který se tvářil, že pobral veškerou moudrous, ohledně aut, na světě, tam dal místo svíček Brisk DR15YC-1, teplejší, neodrušené, se vzdáleností elektrod 0,7mm D17YC !!! Svíčka jako svíčka, hlavně že sedí závit. !&@#!.
Motor teď přímo přede. Tak hladce běžící motor nemám v žádném jiném ze svých aut. A výkonově doslova ožil. Konečně mu věřím, že má oněch 90kW

A mám pocit, že po montáži odrušených svíček, ustal problém se seřizováním světel. Ale to ještě pořádně testuju.
Re: Problemy po vyjizdce



-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Dík 
Já hlavně nechápu, že ten motor jel, ač měl špatné svíčky. Sice se mi tak úplně nezdál výkon a při akceleraci trošku "duněl", ale jel. Prdly až odstavením a následnou projížďkou. Kdo ví, kolik na nich najel předchozí majitel. Vzhledově vypadaly minimálně na 5t Km, spíše víc.
Ta Horní Bečva by možná mohla vyjít. Jsem z Třince, tak to mám jen pár km přes hory. Jestli mi konečně dají známku na STK, tak přijedu
Jen musím sehnat zápis do TP o alternativním rozměru disků a pneu. Bohužel dovozce tam neuvedl 6,5x15" z lehkých slitin s pneu 185/55, které měl ten kabriolet od výroby. Navíc, v rámci úspor, jsem obul 195/50. Nejen že(při stejném obvodu) vypadají líp, ale člověk ušetří cca 300,-Kč/kole, oproti stejnému typu s rozměrem 185/55. Prostě výrobci dnes berou 55 jako atyp....
Hranáčů ubývá, to je pravda. Hlavně těch, co se provozují celý rok. Ono ta ochrana proti korozi není žádná sláva. Ten můj zimu(a sůl) nepoznal a přesto už začínají místy odpadat plastizoly(či co za svinstvo použili) a pod nima se objevuje liška. Hlavně hrany kapot a zadní lemy...

Já hlavně nechápu, že ten motor jel, ač měl špatné svíčky. Sice se mi tak úplně nezdál výkon a při akceleraci trošku "duněl", ale jel. Prdly až odstavením a následnou projížďkou. Kdo ví, kolik na nich najel předchozí majitel. Vzhledově vypadaly minimálně na 5t Km, spíše víc.
Ta Horní Bečva by možná mohla vyjít. Jsem z Třince, tak to mám jen pár km přes hory. Jestli mi konečně dají známku na STK, tak přijedu

Hranáčů ubývá, to je pravda. Hlavně těch, co se provozují celý rok. Ono ta ochrana proti korozi není žádná sláva. Ten můj zimu(a sůl) nepoznal a přesto už začínají místy odpadat plastizoly(či co za svinstvo použili) a pod nima se objevuje liška. Hlavně hrany kapot a zadní lemy...
Re: Problemy po vyjizdce
No ja mam tourerka z 98 a ten je co se tyka koroze v podstate neposkvrneny (krom par kosmetickych puchyrku) a to s nim jezdim cely rok to hodne.... na Kupecku, tak je taky par puchyrku na lemu dveri ale jinak taky v poradku (1997)... oni asi ty mladsi rocniky jsou na tom lepe, jak starsi... no kdyz dorazis na sraz, budu rad 
