Nedalo mi to a kdyz mam ted v garazi pripraveny VVC motor k vestavbe, zaguglil jsem trosku, abych zjistil jak se to lastne ma s onou verzi Rover 400 vvc Tourer .... zjisteni je takove, ze temer nikdo snad tohle auto na vlastni oci ani nevidel. Ze se jich vyrobilo tak strasne malo kusu, ze je to pomalu stejna vzacnost, jako Rover SD1 Estate... je to opravdu zvlastni, protoze marketovany to bylo, v manualu je stejne tak jako o ostatnich motorizacich psane o 18K4K.... dokonce ja mam na masce stitek s typem motoru, kde je napsano "16K4F/18K4K"... ale slehla se po nich zem. Chapal bych, ze se treba prodavaly jen v UK, ale ani tam o nich neni slechu... diskuze jsou plne taju a nezopovezenych otazek napr.
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=33249 ....
.... takze v tetou souvislosti by bylo velmi lakave VVCecko nacpat do Labute

Byla by to rozhodne vetsi rarita, jak VVC v Kupecku... jenze k cemu? Ne ze by se vetsi kroutak a vykon nehodil, ale to si ho radeji uziju ve sportacku. A ta rarita by byla rarita jen technicky - historicky a ze sberatelskeho hlediska by to bylo k nicemu, protoze z VINka by kazdy vedel, ze je to prestavba. Ale, vlastnit originalni Tourerek VVC s papirama, to by byla jina.... troufam si tvrdit, ze by takove auto mohlo mit zanedlouho vetsi cenu, jak R200 BRM...
