Ahoj,
Rovera mám asi dva dny.
Proto se moc rád střetávám lidi z klubu od který mohu sosnout nové informace.
Nicméně jsou tu nějací ROVER pozitivní lidé z HK a okolí ?
Hradec Králové - minisrazy
Hradec Králové - minisrazy
http://www.eastwoodcarshow.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
Re: Hradec Králové - minisrazy
Bohužel Hradec a Pardubice jsou trošku v útlumu, co se týká srazových aktivit. Ale když to někdo rozhýbe, tak jen dobře
Mimochodem vítej mezi námi a ať ti Roverek dobře slouží 


Re: Hradec Králové - minisrazy
No to me trosku mrzi. V kazdym klubu co jsem byl je ten vychod cech proste mrtvej.
Rover se pořídil v podstatě náhodou a z nutnosti ale spoustu konstrukcnich veci mi Hlava nebere:-D
Rover se pořídil v podstatě náhodou a z nutnosti ale spoustu konstrukcnich veci mi Hlava nebere:-D
http://www.eastwoodcarshow.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
Re: Hradec Králové - minisrazy
No povídej....?
Jen teda škoda, že zrovna RT je z větší části Civic, i když s lepším motorem 
No fakt marně vzpomínám, kdo tu je z tvého kraje....


No fakt marně vzpomínám, kdo tu je z tvého kraje....

Re: Hradec Králové - minisrazy
Já spíš slyšel že ty rover motory nic moc...
třeba foukání z pod hlavy :-/
motor při rozjezdu zní jak kočičí soulož, interiér ač je auto z 99 a bráno jako vyšší střední třída vypadá jak z mý ex BMW E30 z roku 89.
nesedí mi stahování oken, otevírání kufru (chybí tlačítko) , zamykání volantu, není pro vysoký lidi jak já , skoro se tam nevejdu.
co mi sedí: dlouhý řadící dráhy, převodovka, chromové rámečky masky a vzadu
chybí mi: nemůžu sehnat přední mlhy
nicméně v rámci našeho auto projektu
www.eastwoodcarshow.cz
natočíme i recenzi o Roveru.
třeba foukání z pod hlavy :-/
motor při rozjezdu zní jak kočičí soulož, interiér ač je auto z 99 a bráno jako vyšší střední třída vypadá jak z mý ex BMW E30 z roku 89.
nesedí mi stahování oken, otevírání kufru (chybí tlačítko) , zamykání volantu, není pro vysoký lidi jak já , skoro se tam nevejdu.
co mi sedí: dlouhý řadící dráhy, převodovka, chromové rámečky masky a vzadu
chybí mi: nemůžu sehnat přední mlhy

nicméně v rámci našeho auto projektu
www.eastwoodcarshow.cz
natočíme i recenzi o Roveru.
http://www.eastwoodcarshow.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
Re: Hradec Králové - minisrazy
No, právě že jsi jen slyšel 
K-Series se vyráběl a montoval v podstatě bez zásadní technologické změny cca 17 let. Proti konkurenci (např. hondímu D-Series) byl technologicky na hony daleko.... celohliníkový, nejlehčí motor ve své kategorii, hydraulická nadzvedátka a na dané objemy vysoký výkon a kroutící moment spolu s příjemným charakterem. V době svého uvedení to byl revoluční motor a dlouhou dobu jeden z nejlepších....
Pokud motor dostával to co potřeboval, tak vydrží věky (to ale platí z 50% téměř u všech motorů) a jediná vada na kráse je opravdu ono těsnění pod hlavou. Ale ani to není nic tragického, když ho člověk včas vymění.
Prostě nebylo to z blbosti, že Lotus a Caterham do svých sporťáčků dával tento motor
400 je takový mutantek a i já tomu interiéru nikdy nepřišel na chuť... zůstal tam až moc japonský. Kromě toho motoru (převodovka je z pažouta) se na to auto holt musíš koukat jako na Civic
trošičku poladěný pro brita. A o to nám tu jde 

K-Series se vyráběl a montoval v podstatě bez zásadní technologické změny cca 17 let. Proti konkurenci (např. hondímu D-Series) byl technologicky na hony daleko.... celohliníkový, nejlehčí motor ve své kategorii, hydraulická nadzvedátka a na dané objemy vysoký výkon a kroutící moment spolu s příjemným charakterem. V době svého uvedení to byl revoluční motor a dlouhou dobu jeden z nejlepších....
Pokud motor dostával to co potřeboval, tak vydrží věky (to ale platí z 50% téměř u všech motorů) a jediná vada na kráse je opravdu ono těsnění pod hlavou. Ale ani to není nic tragického, když ho člověk včas vymění.
Prostě nebylo to z blbosti, že Lotus a Caterham do svých sporťáčků dával tento motor

400 je takový mutantek a i já tomu interiéru nikdy nepřišel na chuť... zůstal tam až moc japonský. Kromě toho motoru (převodovka je z pažouta) se na to auto holt musíš koukat jako na Civic


Re: Hradec Králové - minisrazy
Prevodovka z peugeotu? Co je frech toho se bojim nicméně s motorem jsou sprevodovany fanjove. Stejny to bylo u fiesty mk. iv 1.25
Jestli pouzivaji stejnou technologií a jednoduchost tak vw 1900ccm tdi
Proc to tedy fouka?
Libi se mi ze z 1.6 vytáhli 82kw ... jaky ma toc. Moment?
Cim je vyhnany vykon? Dve vacky? Casovac vacky?
Jestli pouzivaji stejnou technologií a jednoduchost tak vw 1900ccm tdi
Proc to tedy fouka?
Libi se mi ze z 1.6 vytáhli 82kw ... jaky ma toc. Moment?
Cim je vyhnany vykon? Dve vacky? Casovac vacky?
http://www.eastwoodcarshow.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
Re: Hradec Králové - minisrazy
Převodovka má označení R65...
Fouknutí nejlépe vysvětlí toto - viewtopic.php?f=44&t=8416
Pěkný souhrn o K-Series je tu http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/en ... _the_k.htm , http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_K-series_engine
Jinak 1.6tka je DOHC s pevnýma vačkama. Nic spešl. Krouťák je 145 Nm. Vrcholné naladění K-Series montované v seriové produkci je 1.8 VVC se 160 kobylkama a 175 Nm .... to už ale má variabilní časování ventilů (plynule řízené časování, ne jak starý dvouvačkový VTEC
) ....
Fouknutí nejlépe vysvětlí toto - viewtopic.php?f=44&t=8416
Pěkný souhrn o K-Series je tu http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/en ... _the_k.htm , http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_K-series_engine
Jinak 1.6tka je DOHC s pevnýma vačkama. Nic spešl. Krouťák je 145 Nm. Vrcholné naladění K-Series montované v seriové produkci je 1.8 VVC se 160 kobylkama a 175 Nm .... to už ale má variabilní časování ventilů (plynule řízené časování, ne jak starý dvouvačkový VTEC
