Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6963
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od AnderN » čtv říj 02, 2014 19:15

R800 není v Rave?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv říj 02, 2014 19:25

Na to se právě ptám, z tvých stránek jsem si stáhnul manuál viz níže, ale podle mě tam není všechno :(
Přílohy
manuál.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv říj 02, 2014 19:40

V RAVE jsou, ale není tam pro motor c27a...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv říj 02, 2014 19:57

Takže pravděpodobně je to na modely po faceliftu :( ikdyž třeba coupé se s mojí motorizací dělalo až do konce výroby :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv říj 02, 2014 21:02

Tu je něco ke stažení, ale je tam toho prd http://www.mediafire.com/download/cbu8t ... nc8890.zip
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob říj 04, 2014 16:53

Dnes proběhla avizovaná rozborka řidičových dveří, bohužel hlavní repráky mají kompletně odtrženou membránu a proto nehrají dobře a rezonují - snad se dají koupit náhradní membrány :idea:
Třeba tu se něco nabízí
http://www.reproobchod.cz/nahradni-dily ... 019?page=2

Pak jsem pokračoval kontrolou ovládání oken - řidičovo totiž nezpouštělo. Jejich jednotka WCU je pod sedadlem řidiče a ovládá i střešní okno, takže sedačka musela ven aspoň se pod ní po 20 letech uklidilo. :lol: To pod WCU je další řídící jednotka pro převodovku (ta se zeleným štítkem) :!: Nakonec pomohlo rozebrat switch tlačítek ovládání a po přitlačení na plošný spoj se okno rozjelo, prostříknul jsem tedy klouby stahovaček, aby šly lehce a vše zase složil zpět. Jinak je to super skládačka, čekal jsem, že to bude horší mir:
Odpoledne jsem pak shodil pravé přední kolo abych poladil plastový podběh, který byl špatně nasazený, přitom jsem změřil sílu kotoučů a jsou přesně na minimální povolené tloušťce 19 mm, :arrow: takže nutná výměna včetně desek - Ježíšek se letos asi pěkně prohne list:
Jo a obě prasklé hadičky od podtlaku šly zkrátit a znovu napojit weed:
Přílohy
DSCN4477.JPG
odstrojeno,rozděláno a rozchozeno ovládání okna
DSCN4474.JPG
pohled na řídící jednotky oken a automatu
DSCN4476.JPG
plošný spoj ovládání oken a zrcátek
DSCN4469.JPG
prasklá membrána reproduktorů
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » sob říj 04, 2014 19:56

Pěkně jedeš ;-) Tady takové to rozcházení stářím zatuhlých a zanedbaných věcí u čerstvě koupeného auta je super zábava :-) No já jsem se dneska bavil mnohem smutnější záležitostí.... dneska už na to nemám sílu, tak snad zítra popíšu :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob říj 04, 2014 21:18

Máš pravdu, nadšení z nového vozu mě stále pohání dopředu a taky na to mám čas, ale zítra asi vyvětrám kupéčko, aby mu to nebylo líto 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Kamil93 » ned říj 05, 2014 10:28

Ohledně toho nefukčního repráku.Na jednom dvoře u autoservisu tady v Teplicích stojí jeden R800.Už jsem v něm jednou byl,protože jsem něco sháněl a byl jsem prostě zvědavej jak to auto vypadá :D No a plánuju další návštěvu,tak bych se ti mohl mrknout po tom repráku,tapec tam je demontovanej a mám za to,že repro tam jsou ;) Jen netušim kolik by za to pán chtěl,ale předpokládám,že by to nemuselo být ani moc ;)

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned říj 05, 2014 10:44

Klidně se ho zkus zeptat, měly by tam být takové repráky jako jsou na fotkách níže,ale možná záleží na roku výroby :| nové určitě kupovat nechci, zadky hrají dobře a s autem toho zas tak moc nenajezdím, díky za snahu mir:
Přílohy
DSCN4470.JPG
DSCN4471.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Kamil93 » ned říj 05, 2014 10:50

Až se tam stavím,zjistim co a jak a dám vědět :) Potom to můžeme řešit dál.Úplně chápu,že nechceš kupovat nové.Navíc pro dobrý pocit-origo je origo met:

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned říj 05, 2014 10:52

Ano,tak nějak :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » ned říj 05, 2014 11:51

Kamile, když tak prosím zkus to osmikilo nafotit... Karel se ti nepřiznal, že by z toho bral určitě víc věcí, než jen repráky..... že Karle :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned říj 05, 2014 11:53

Možná ano, ale záleží jaký je to model - hlavně ročníkově :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned říj 05, 2014 16:57

Tak nakonec jsem si na dnešní odpolední vyvětrání raději vybral osmikilo - to proto abych se vnitřně uklidnil po ranní nepříjemné události doma :lol: . Ujel jsem bezmála 100 km a soustředil se přitom hlavně na činnost pravé nohy, která je pro automat tím nejdůležitějším faktorem ovlivňující řazení a hlavně spotřebu, bude to chtít asi delší cvik, ale dá se to naučit :idea: při pohodové jízdě umím donutit převodovku přeřadit nahoru už při 1500 otáčkách, naopak párkrát jsem vyzkoušel i tzv. kickdown klidně i o dva kvalty dolů v 5 tisících a je to teda nářez stejně jako odpich z přeplněné křižovatky , při prudkém sjezdu jsem si zase odzkoušel režim"2", který je k tomu určen.
Doufám, že mi spokojenost s tandemem motor+ převodovka vydrží co nejdéle !

Jinak jsem si až dnes všimnul, že mám volant při přímé jízdě mírně nakřivo, doufám, že to půjde poladit na geometrii a při otáčení volantem doprava se mi ozývá mírné vrzání, možná to spolu souvisí a když byl o mě Trunda tak mi říkal něco o větší volantové vůli :( , no budu to muset řešit :idea:
A ještě jedno pozitivum - při průjezdu obytnými částmi se za autem hodně lidí otáčelo, asi nevěřili svým očím a uším :arrow: zvuk V6 + automat je totiž hlavně v nízkých otáčkách velmi příjemný msm:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Zamčeno