Stejně musím nejdřív příští týden udělat výměnu oleje v motoru a až pak budu pokračovat
Rover 827 Si, r.v. 1995
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
S tím ložiskem máš pravdu, díky
Stejně musím nejdřív příští týden udělat výměnu oleje v motoru a až pak budu pokračovat
Stejně musím nejdřív příští týden udělat výměnu oleje v motoru a až pak budu pokračovat
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Včera jsem se zastavil u lenhama, abych si u něj vzal 5litrů oleje UNIL Europa 10W40 a taky obě přední kliky
.
Taky mi včera přišla těsnění pod ventildekly, cpát tam zase silikon jako někdo přede mnou jsem fakt nechtěl
, těsnění pod olejovou vanou se mi zdá OK, zbytek se uvidí až budu měnit olej
Dnes jsem se pustil aspoň do výměny ulomené kliky u spolujezdce, po výměně vše funguje jak má,takže už i moje žena si může konečně otevřít z venčí.
Barevný rozdíl zatím neřeším, příští rok budu nechávat lakovat více věcí, tak to vezmu při tom
Taky mi včera přišla těsnění pod ventildekly, cpát tam zase silikon jako někdo přede mnou jsem fakt nechtěl
Dnes jsem se pustil aspoň do výměny ulomené kliky u spolujezdce, po výměně vše funguje jak má,takže už i moje žena si může konečně otevřít z venčí.
Barevný rozdíl zatím neřeším, příští rok budu nechávat lakovat více věcí, tak to vezmu při tom
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak jsem zase kousek popojel. Stav 178004 km a výměna motorového oleje Unil Europa 10W40 včetně filtru Bosch. Vanu jsem nakonec nesundával, protože to obnáší sundat část nápravnice a možná i svody a času po práci bylo málo. Nicméně při příští výměně po 5000 km to udělám. Alespoň jsem vyměnil těsnění pod ventilovými dekly.
Dlouho jsem zvažoval jestli motor při výměně nějak proplachovat, ale nakonec jsem se po přečtení mnoha recenzí rozhodnul v rámci výměny oleje použít i přípravky od firmy Bishops
http://www.bishopsoriginal.cz/?page_id=3
V podstatě jsem na ně nenašel jedinou zápornou odezvu stran možného poškození motoru a i odborník na oleje pan JIří Čech uznává, že to funguje, tak uvidíme
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=411
Konkrétně jsem použil přípravek 501 na odstranění kalů a usazenin, který jsem po krátkém projetí asi 30 km vypustil spolu se starým olejem. Je fakt, že olej byl oproti stavu kontrolovanému na rysce daleko černější a i pohled pod ventildekl je čistější
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=329
Po výměně filtru a nalití nového oleje jsem přidal druhý přípravek 460G určený pro benzinové motory, který by tam měl zůstat až do příští výměny
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=97
Taky jsem pořádně skouknul kudy, že ten olej teče na zadní řadě, část jsem očistil a odmastil a vrátil jsem konečně plastový kryt pod chladič.
Jinak mě těší, že na půl nádrže jsem ujel už 419 km, ale že bych ujel na jednu nádrž 800 km si fakt nemyslím, ono i kdyby to bylo jen 680 km tak to vychází na 10 litrů/100 což při automatu a obsahu 2,7 není marné
Dlouho jsem zvažoval jestli motor při výměně nějak proplachovat, ale nakonec jsem se po přečtení mnoha recenzí rozhodnul v rámci výměny oleje použít i přípravky od firmy Bishops
http://www.bishopsoriginal.cz/?page_id=3
V podstatě jsem na ně nenašel jedinou zápornou odezvu stran možného poškození motoru a i odborník na oleje pan JIří Čech uznává, že to funguje, tak uvidíme
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=411
Konkrétně jsem použil přípravek 501 na odstranění kalů a usazenin, který jsem po krátkém projetí asi 30 km vypustil spolu se starým olejem. Je fakt, že olej byl oproti stavu kontrolovanému na rysce daleko černější a i pohled pod ventildekl je čistější
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=329
Po výměně filtru a nalití nového oleje jsem přidal druhý přípravek 460G určený pro benzinové motory, který by tam měl zůstat až do příští výměny
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=97
Taky jsem pořádně skouknul kudy, že ten olej teče na zadní řadě, část jsem očistil a odmastil a vrátil jsem konečně plastový kryt pod chladič.
Jinak mě těší, že na půl nádrže jsem ujel už 419 km, ale že bych ujel na jednu nádrž 800 km si fakt nemyslím, ono i kdyby to bylo jen 680 km tak to vychází na 10 litrů/100 což při automatu a obsahu 2,7 není marné
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Bishop´s je dobrá volba, ať už jde o aditiva do olejů (pokud bych do oleje nějaké aditivum dával, tak právě Bishop´s), nebo aditiva do paliv (upřednostňuji např. před VIFem). A Jiří Čech je člověk znalý.
Jinak s tou spotřebou - očekávej že od poloviny nádrže to bude ubývat rychleji. Stupnice palivoměrů bývají lineární ale snímače ne. Také mi při ukazateli na 1/2 vycházela příjemně nízká spotřeba. Jediný způsob je spočítat to od natankování plné nádrže dle dotankování zase do plné nádrže.
Jinak s tou spotřebou - očekávej že od poloviny nádrže to bude ubývat rychleji. Stupnice palivoměrů bývají lineární ale snímače ne. Také mi při ukazateli na 1/2 vycházela příjemně nízká spotřeba. Jediný způsob je spočítat to od natankování plné nádrže dle dotankování zase do plné nádrže.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jasně Olsone přesný výpočet udělám až tuhle nádrž dojedu na rezervu, mám v ní totiž nalitý přípravek od výše jmenované značky na pročištění palivového systému.
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=142
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=142
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Něco takového jsem čekal, pořád mi bylo divné, že ten motor při tachometrových 178000 není úplně TOP , pravděpodobně má 300000 
S ohledem na cenu vozu a nemožnost jeho dalšího prodeje mě to až tak netrápí, ale chudák ten, který si koupil takto omlazený vůz přede mnou za podstatně větší dardu
Naštěstí u kupéčka je po prověření vše OK
S ohledem na cenu vozu a nemožnost jeho dalšího prodeje mě to až tak netrápí, ale chudák ten, který si koupil takto omlazený vůz přede mnou za podstatně větší dardu
Naštěstí u kupéčka je po prověření vše OK
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ty.... to bude spíš překlep... ono se na to bohužel nedá moc spolehnout.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jakej překlep, musel by se splést ve dvou pozicích
podle mě je to jasné
, ikdyž zbytek auta by spíš odpovídal těm 178000 
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Když se podíváš do techničáku, došlo tam v té době ke změně majitele?
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ano v roce 2011, 5 měsíců po realizované TK při které už je najednou 154000
a 2009 bylo 214000. Přitom stávající majitel mezi TK 2007 a 2009 ujel 70000 km a dá se předpokládat, že jezdil stejně i mezi 2009-2011 pak se chudák zděsil, že má auto 300 a že ho snad ani neprodá s těmi kilometry.... 
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Asi by se to na přístrojovce dalo poznat, pokud se v ní někdo hrabal... no naštěstí za ty prachy tě to stejně trápit nemusí
A nebo ze zajímavosti zkus dohledat bývalého majitele v té době a optat se ho 
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Mám naštěstí k řešení důležitější věci než tohle
, ale věřím, že i tady na fóru bude podobně postižených více.
Každopádně ta možnost ověření stavu tachometru přes registr STK je dobrá věc
Každopádně ta možnost ověření stavu tachometru přes registr STK je dobrá věc
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6984
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jooo, tak to ti na těch 300 tis. km celkem hezky odpovídá. Stočeno ze zhruba 280-290 tis., od té doby najeto dalších cca 20 tis. km.
No jsem zvědavý, zatím jsem se k tomu nedostal. U ZT nemám pochybnosti, tam je to ověřené i přes ECU, ale u R25 může být překvapení
No jsem zvědavý, zatím jsem se k tomu nedostal. U ZT nemám pochybnosti, tam je to ověřené i přes ECU, ale u R25 může být překvapení
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ondro, CVT většinou nemají najeto víc než 200 tisíc, tak buď vklidu 
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tuším, že převodovku má ale měněnou
... ale i motor je tam myslím skládačka, takže i kdyby to bylo přetočený, tak tam stejně v tom autě moc původního nebude 




