Stránka 2 z 2

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Napsal: stř črc 01, 2015 21:20
od Karel825
Ještě k tvému dotazu ohledně konektoru u ECU máš tam asi takový co je v příloze a na ten nikdo z dotazovaných kluků servisáků nemá diagnostiku :(
Jinak to že je auto holátko může být i plus, protože co není, nemůže se podělat :wink:

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Napsal: čtv črc 02, 2015 20:50
od Pááral
Tak pásy vyčištěny, pomohl jelen a Omino Bianco :-) na kontrolu/vyčistění motorku plynu jsem se díky pokračujícímu stěhování zatím nedostal - o víkendu zapojím PC zazemí, tak pošlu fotky, jak to vypadá na zvedáku.. ad. interiér - už teď vím, že budu muset sehnat minimálně celou stropnici a víko kastlíku spolujezdce.. zbytek vezmu vodním vysavačem a plasty zkusím nějak oživit :-)

Budu mít dvojgaráž, tak mě napadá myšlenka jak moc je asi nákladné zgenerálkovat KV6, která tlakuje do vody (žádná voda v oleji, ani olej ve vodě zatím). "Pouze" vaří.. automat řadí sametově, auto je v plné palbě (veškerá funkční), koroze je kromě puchýře na blatníku minimální.. cena k jednání 15.000kč? Co myslíte? Nejde mi ani tak o celkový stav auta - spíš jestli nejsou u tohoto motoru nějaká specifika, která by GO hlavy prodražila, nebo znemožnila. Ptám se proto, že např Volvo mělo v tomto směru "legendární" 3.0 řadovou šestku, kde vždy při go hlavy montovaná hlava praskla, nebo se zkroutila (díky nikasilové příměsi)

Na zmíněnou 825 se jedu v sobotu ještě podívat, tak můžu opět nahodit fotky :-) Nechal bych si oba Rovery - 820 by byla pro mamku - půl života jezdí MHD, tak teď už by nemusela a 825 pro mě.. přecijen mám ve všech ohledech raději plavnou jízdu s automatem :-)

Jinak Karle, je to přesně tento konektor - novější roky (třeba jako ten tvůj) mají konektor jaký, když ne OBD?

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Napsal: čtv črc 02, 2015 20:56
od Trunda
Nebál bych se toho... bude to nejspíš jen těsnění pod hlavama. Nicméně motor nemá žádné extra specifikum. Navíc když už, tak v UK jich jsou hromady, takže za rozumný peníz se dá koupit jiný. Takže proč ne.... cena dobrá ;-)

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Napsal: čtv črc 02, 2015 21:00
od Trunda
... jen škoda, že není v perleti, ale takových kousků se tu asi fakt moc neobjeví.

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Napsal: čtv črc 02, 2015 21:20
od Karel825
Tu KV6 jsme už nějak rozebírali v Offtopicu a nevypadala marně, je to navíc po faceliftová verze, která má více prošité sedáky po vzoru Range Roveru jiná zadní světla a motor oproti Hondí V6 má složitější rozvody a občas trpí na přehřívání z důvodu nedomyšleného plastového termostatu :idea: Ale jak psal Trunda díly jsou rozhodně dosažitelnělší než na C27 od Hondy.
Kolik může stát výměna těsnění pod hlavou u KV6 ti napíší kluci co to servisují, ale pokud se to udělá pořádně bude na nějakou dobu klid.
Převodovka Jatco je při pravidelné výměně oleje spolehlivá a má také sportovní režim
Jelikož mám motor a převodovku od Hondy tak je v autě i jejich řídící jednotka a konektor který jsem zatím ani nehledal se má údajně v případě potřeby proklemovat a na jednotce tak začne blikat LEDka a podle počtu pulzů a jejich délky by jsi měl dekodovat problém. :roll:
Doufám, že to nebudu hned tak potřebovat :wink:

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Napsal: sob črc 04, 2015 13:00
od olson
Šlechetný skutek, záchrana tohoto vozidla.

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Napsal: sob črc 04, 2015 18:14
od Karel825
Tak co, jak dopadla obhlídka 825 :?:

Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(

Napsal: pon črc 06, 2015 8:39
od Trunda
Pokračování o R825 zde viewtopic.php?f=20&t=9354
Párale, založil jsem ti rovnou nové téma... kdybys cokoli chtěl s tématem upravit, tak řekni ;-)