Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » ned zář 28, 2014 17:32

Jojo, to nějak půjde... chybí tam kus materiálu? Ono je to na první pohled celkem špatně dimenzované a vyztužené a pokud by tam něco chybělo, tak to pak ještě leda doplnit tavnou pistolí. No uvidíme ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned zář 28, 2014 18:06

Nechybí tam nic je to jen čistý lom, fixováno je to pomocí dost silné pružiny, která na fotkách není vidět.
Jak přijedeš tak to probereme, zatím díky :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Jenda » pon zář 29, 2014 6:08

aaa :) a je to tady :)

gratuluji. Hlásím se také o návštěvu až pojedu kolem k bráchovi :)
Už se to tu někdy řešilo, ale čím jsi čistil motor? Někde jsem četl že tableta do myčky je docela pomocník.
další motivátor, pro mou práci na SDčku, kupí se tu hezká auta :)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon zář 29, 2014 9:37

Díky Jendo, jeden z důvodů proč jsem šel do tohoto osmikila je ten, že tady na fóru žádné nebylo aktivní a podle mě je to škoda, protože to není špatná ukázka anglických a japonských konstruktérů 8).
K vyčištění motoru a disků jsem použil přípravek, který máme v práci na odmašťování převodovek ,stačil malý frťan a ještě toho dost zbylo :lol: .
http://www.tech-lit.cz/zbozi-hr2-super-cistic-detail-36
Firma nabízí spoustu vychytávek, vinikající je zamrazovací sprej na uvolňování rezavých šroubů.
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od J0hny » pon zář 29, 2014 14:20

Gratuluju, jenom Hondí motory nemám v lásce, ale hlavně když tebe nebude zlobit :lol:
Pokud něco chceš s Ebaye napiš, objednáme, klidně rovnou na tvojí adresu
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon zář 29, 2014 18:13

Dnes večer se za mnou zastavil Trunda na pokec a samozřejmě byl zvědavý co že jsem to vlastně koupil :wink: mimo jiné jsme zjistili, že to zrcátko, které jsem chtěl po něm svařit není plast, ale hliník :lol: , takže to zkusím zpevnit malým úhelníkem a uvidím. Já mu na oplátku prolezl jeho labuť, díky Trundo mir:
Díky za gratulaci a nabídku Johny, zřejmě se Ti brzy ozvu :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pon zář 29, 2014 20:46

Já děkuji za možnost si pohačat v křesílkách ;-) Na svůj věk velice zachovalý lak a celkově moc pěkné.... do motorového prostoru je dovoleno koukat jen otřelému servisákovi, bo ten zmatek hadiček a trubiček je dechberoucí. Ale tak to je prostě daň za luxus, kterým je auto vybaveno :-) Bude to další perlička na srazech ;-) Těším se na svezení ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon zář 29, 2014 21:51

Chvíli po tom co jsi odrazil jsem auto přes nabíječku natočil :-D , ale neboj jak budu mít zpět výfuk a dám do kopy zrcátko dojedu za tebou přes kopec na kávičku :lol: Jinak nevím co ti na tom motoru připadá složité :roll: je to normální V6 :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pon zář 29, 2014 22:31

Kuš :-D Jojoo, určitě na kávičku přijeď... dělám výbornou ;-) A uděláme před barákem hromadnou fotku :lol: Ačkoli i u tebe se taky už dají dělat slušné srazy ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » úte zář 30, 2014 17:46

Tak jelikož mi dnes kamoš svařil výfuk, tak jsem ho tam hned nahodil, abych konečně uslyšel zvuk šestiválce bez rámusu, není tak čistý jako KV6, ale jde to. Předtím jsem ještě vyměnil filtr vzduchu za nový a dal jiné víčko na expanzku :arrow: pak sice bez levého zrcátka , ale s o to větší chutí :lol: jsem to jel projet. Díky filtru jde motor znatelně lépe za plynem taky aby ne, že :!: a při zařazeném režimu "D" tam převodovka již okolo 2000 otáček postupně dávala zcela plynule a bez rázů všechny kvalty msm: To mi docela odlehlo, protože jsem to před koupí neměl jak zkontrolovat. Jízda v tomto režimu je naprosto uvolněná až ležérní, auto se pohupuje a nenechá se vůbec k ničemu vyprovokovat. V režime "S" , který je brán jako sportovní se dynamika jízdy zlepší,převodovka řadí až při 4000 otáčkách ale je to použitelné kvůli měkkému podvozku tak možná na rovné silnici spíš dálnici a ani tak to není žádný drak má to jen 170 koní při cca 1500 kg váhy.Jinak na podvozku nic neklepe, nevrže prostě pohoda. A nejvíce mě potěšilo, že funguje i podtlakový tempomat akorát kontrolka od zapnutí hlavního switche nesvítí - patrně žárovka :idea: Teplota motoru se držela v první polovině stupnice, ale je fakt, že mi z výduchů topení šlo horko :roll: a při delším stání na místě se spustily sahary takže asi dobré - nicméně výměna chladiva se provede ještě do zimy :idea:
No a teď pár mínusů :
Zřejmě modul automatické klimy má nějaký problém nebo ji ještě neumím ovládat, ale nedokáže zavřít vodu a auto prakticky stále topí uvnitř je to tak na trenky - prostě gril hadra :lol:
Dvě podtlakové hadičky za motorem jsou zteřelé - prasklé, když jednu lehce přicpu, tak se upraví volnoběh na 650 ot. - přesně podle manuálu jinak je mírně vyšší - zde provedu výměnu.
Dále na horní hadici chlazení, kde je namontované čidlo mi lehce pídí horká voda :( já se toho problému s chlazením snad nezbavím, sotva jsem to vyřešil na kupéčku mám o další zábavu postarané vzek:
Je slyšet ložisko levého zadního kola, které má navíc špatný úhel - kladný
Po nastartování se rozsvítí kontrolka ABS možná jen čidlo nevím
No a bude nutná kontrola brzd, kdy se mi po dojezdu zdály předky dost horké, ale s tím samozřejmě počítám 8)
Auto mi svým naturelem očarovalo, je to dokonalý uklidňovač, oproti kupéčku, které je zase vyvíječ adrenalinu obojí si díky těmto typům můžu užít mir:
Celkově jsem fakt rád, že je auto v zásadních věcech snad v cajku a postupně vyměním všechny náplně, měl bych do jara nechat udělat rozvody včetně vodní pumpy a do té doby budu vychytávat drobnosti :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » úte zář 30, 2014 20:18

:-) Tak jsem se s návštěvou o den netrefil :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » úte zář 30, 2014 21:08

No jo těsně vedle, ale neboj nic ti neuteklo :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv říj 02, 2014 19:08

Po dnešku můžu ohlásit další pokrok :!: Poslední dva dny jsem nechal baterii auta na udržovači napětí a hned po nastartování jsem jen tak cvičně zkusil opěradlo spolujezdcovy sedačky a ejhle motorek se normálně rozjel :shock: Díky tomu už má sedačka přirozený sklon opěradla a ne lůžkovou úpravu jako doposud.Po jejím kompletním nastrojení a očištění jsem zkusil funkci výhřevu obou předních sedadel a taky úspěšně, sice jim trvá déle než se rozehřejí - Fabia mi topí lépe ale jinak OK- zimy si auto stejně moc neužije. Tak mě napadá, že všechny tyto elektrické vymoženosti jsou pravděpodobně zapojeny tak, že fungují stoprocentně jen při správném napětí a žijí si tak trochu svým vlastním životem, jak správně napsal Trunda je to daň z jistého luxusu :lol:
Pak jsem provrtal oba díly poškozeného zrcátka a spojil je malým úhelníkem a pořádně zafixoval náhradní sklo, aby mi na hrbolech nevypadlo :arrow: nicméně je to provizorka musím sehnat funkční originál :idea:
A jako bonus jsem skoro potmě rozdýchal obě přední mlhovky, které měly banální problém se zaoxidovanou kostrou 8)
Zítra nebo o víkendu se chci podívat proč mi nestahuje řidičovo okno a chrčí přední repráky :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv říj 02, 2014 19:10

Karle, ty jedééééééš ;-) mir:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv říj 02, 2014 19:11

Dala by se někde stáhnout elektrická schémata na osmikilo :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Zamčeno