Stránka 1 z 2

servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: čtv črc 17, 2008 18:41
od Clif
Zdravim ... jsem student a docela rad bych si koupi rover 200 kvuli tomu ze za jeho cenu lepsi auto opravdu nesezenu a take se mi dost libi ... jen mam strach kvuli servisu... prece jenom bych si ho nechtel koupit aby za par tejdnu kixknul a ja ho musel nejak dopravit nekam do brna ... takze nevite o necem ? propripade je tu nekdokdo ma rovera z vychodnich cech ?

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: čtv črc 17, 2008 19:51
od Roman620ti
No v Pardubicích mi nějaké věci, jako třeba rozvody, výměnu oleje převodovky a výměnu manžet poloos dělali v servisu Honda. Super jednání a rychlost, ale téměř vše co dělali bylo na hov*o a muselo se to dělat znovu. :lol: Snad ty mažety udělali aspoň dobře, ty jediné jsem nemusel nechat předělávat, ale radši klepu...
Jinak Rover je furt jenom auto a neni snad důvod strachu, všechny bežné věci jsou stejně složité, jako u jiných aut. Něco jednodušší, neco složitější, jen to chce sehnat někoho, kdo tu práci neom*dává a těch je málo :(

Max80 - no to máš dobrý, že Ti to servisuje kolega Zakar, zdá se, že Roverům rozumí, na rozdíl od jiných opravářů a servisů :lol:

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: čtv črc 17, 2008 21:17
od Clif
diky za ohlasy :) ... je mi jasny ze takovy ty klasicky veci by meli zvladnout normalni servisy ale bojim se vetsich zavad proto se jeste teda ptam ... je rover 200 rok vyroby kolem 1997-1999 poruchovej ? je mi jasny ze to zalezi na vic aspektech ale aspon tak nejak objektivne treba kdybych si to porovnal s felicii ?

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: pát črc 18, 2008 11:26
od Roman620ti
Max80 Jo takhle... :D No teď si mi zase připoměl, že musím nechat udělat rozvody na stříbrným. Koukal jsem pod kryty a je tam řemen originální díl Rover - MG, tak se bojím, jestli tam neni už hodně dlouho... Naštěstí mi je snad udělá brácha, jako na červeným 8) Doufám... :D

Clif : Jak říká Max, největší častá investice je asi to fouklé těsnění pod hlavou, u kterého se musej měnit aj šrouby a tak ta cena docela vyleze, no a jako další drahou třešničku bych uvedl dokoupení chybějícího dálkového ovládání. Samotné dálkové se uvádí kolem 5000kč + naprogramování. Tak radši kupovat auto s dvouma dálkama...

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: sob črc 19, 2008 10:33
od Clif
roman620ti: a na kolik tak vyjde to tesneni? ... dalkovy ovladani by me az tak nepalilo :)

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: ned črc 20, 2008 21:53
od Roman620ti
No nechci tady nikoho děsit, ale ceny se tady tak pohybovaly kolem 7000, možná i o trošku víc. Aspoň myslím...

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: pon črc 21, 2008 18:44
od Clif
tak to aby to uz bylo vymeneny kdyz ho budu kupovat :-P

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: pon črc 21, 2008 20:42
od Clif
no zeptam se predchoziho majitele ne ?:D a pokud to bude z bazaru tak to risknu :D

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: pon črc 21, 2008 21:30
od Tommi_82
Fouklý těsnění není zas taková tragedie, já už s tím jezdím rok (v principu se to těswnění ani opravovat nemusí ale stojí to pak péči navíc). Jen je nepříjemný furt měnit vodu v expanzní nádržce. Ohledně servisů, dával jsem to na opravu do DS(znalejší servis v Brně už asi nebude) a stejně to neopravili. Hlava je prej OK a kudy to teče nikdo neví. Pan Švihálek říkal že se šrouby měnit nemusej a takhle to hold dopadlo. Takže ani sebeznalejší servis není zárukou. Jinak bych řekl že u Dvoustovky se není čeho bát, ta te na holičkách nenechá.

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: pon črc 21, 2008 22:52
od Clif
tommi_82: diky ted si me zas dodal o dost vice chuti do tohodle auta :) ... jeste otazka... po kolika najetych se to vetsinou stava ? ... precejenom ja ho nebudu drtit tisicovkama kilometru tydne :) ... kdyz jsem to pocital tak mesicne bych vic jak 500-600 kilometru nenajel takze by mi to snad chvilku vydrzelo :)

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: pon črc 21, 2008 23:37
od Tommi_82
Jako piflý těsnění?
To byla svýho času výrobní vada, jakmile to jednou někdo opraví, tak už to je většinou v cajku nadosmrti, leda že bys to uvařil. A i když to v cajku není tak je to furt jen kosmetickej problém rozhodně ne vážná závada. Každopádně v čechách se na to sere tak hold na to člověk občas narazí. Jak píšou, když už to musíš měnit tak to chce i s těma šroubama. Těsnění samo o sobě stojí 1200 nový, nový šrouby stojej asi 300 za kus a je jich tam deset. Zbytek je za práci.

Já jsem svoje auto s tím koupil, předchozí majitel s tím jezdil a pak to prodal, před čtyřma rokama s tím jezdil někdo ve švýcarsku, evidentně mu to taky moc nevadilo.

Nenapadá mě žádná častá závada která by auto znepojízdnila, vesměs jsou všecko jen takový prkotiny. Záleží jen na tobě jestli investuješ do opravy nabo na to budeš prdět po česku.

Většinou je potřeba investovat jen to těch spotřebních věcí který se serou na všech autech, jako jsou destičky, kotouče, řemeny, filtry, výfuk, spojka atd.

Prostě jestli má člověk koupit felcku nebo dvoustovku tak pro mě je jasná volba dvoustovka. Za tu zábavu na silnici to stojí.

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: pon črc 21, 2008 23:54
od Tommi_82
Jinak dodám že já osobně musím měnit vodu v expanzce zhruba každých 800-1500 km, záleží jak moc to člověk točí. Po téhle porci kilometrů je tam většinou už dvoucentimetrová vrstva maglajzu. Ten sajrajt totiž udělá i pár kapek oleje když se prožene vrtulkou. žádný dolívání oleje u mě není potřeba, kleslo mi to těsně pod spodní rysku a výměna je přitom už za dveřma. Prostě jednou za čas vydělám expanzku a vystříkám ji vapkou a propláchnu jarem a teplou vodou. Práce na 10 minut i s umytím rukou :-)

Auto mám rok, investoval jsem do oprav asi 18 000: Výměna oleje, filtrů, zadní kotouče, zadní destičky, těsnění pod hlavou, termostat i s obalem, vodní pumpa a další drobnosti (geometrie, 2x přehození pneu). Z toho bylo zhruba 6-8 tisíc za práci v servise, zbytek součástky. Najel jsem 15 000 km.

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: úte črc 22, 2008 8:26
od Tommi_82
Těsnění je tam nový, dal jsem to opravit hned po koupi v "Rover" servisu, nicméně i po opravě a následném překontrolování utíká olej do vody(a zdá se že voda do oleje ne). V tomto konkrétním případě je jediný vedlejší efekt bordel v chladícím okruhu. Pochybuju že by odešel motor, leda že by došel olej a zadřelo se to. Původně jsem byl odhodlanej proti tomu bojovat, ale bylo to dvakrát v servise s touto komplikací a nikdo na nic nepřišel. Předchozí majitel to prodal asi právě kvůli tomuhle. Když se ztrácí voda je to problém, ale dokud se voda vůbec neztrácí tak je zbytečný v noci strachy nespat.

Každopádně omlouvám se že jsem odbočil od tématu. Jsem už skoro jako politik. :lol:

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: úte črc 22, 2008 8:40
od Roman620ti
No to je bomba :shock: To by chtělo zlámat ruce a hnáty tomu mechanikovi, kterej tam ty nové šrouby nedal...

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Napsal: pon pro 22, 2008 16:34
od roverider
Tommi_82 píše:Jinak dodám že já osobně musím měnit vodu v expanzce zhruba každých 800-1500 km, záleží jak moc to člověk točí. Po téhle porci kilometrů je tam většinou už dvoucentimetrová vrstva maglajzu. Ten sajrajt totiž udělá i pár kapek oleje když se prožene vrtulkou. žádný dolívání oleje u mě není potřeba, kleslo mi to těsně pod spodní rysku a výměna je přitom už za dveřma. Prostě jednou za čas vydělám expanzku a vystříkám ji vapkou a propláchnu jarem a teplou vodou. Práce na 10 minut i s umytím rukou :-)

Auto mám rok, investoval jsem do oprav asi 18 000: Výměna oleje, filtrů, zadní kotouče, zadní destičky, těsnění pod hlavou, termostat i s obalem, vodní pumpa a další drobnosti (geometrie, 2x přehození pneu). Z toho bylo zhruba 6-8 tisíc za práci v servise, zbytek součástky. Najel jsem 15 000 km.

no to z tebe musi mit ten motor radost, olej s chladící kapalinou asi bude dobře mazat a v hlavě v místě kde těsnění netěsní se vymelou dolíčky, no a o ježdení s olejem pod minimem ani nemluvě, projedeš zatáčkou, olej se odleje a čerpadlo místo oleje nasaje vzduch....