Novinky na STK od roku 2016
Re: Novinky na STK od roku 2016
Moc bych se netěšil, plnění emisních předpisů je vyžadováno i u vozidel vmalé sérii, a bylo to tak i v roce 2009. Tak aby u toho STK a emisí neprasklo, že byl někdo moc odvážný
Re: Novinky na STK od roku 2016
aha, klasicka argumentace stk technika, ze v 09 uz bylo nutno to a to, takze to musi bejt hned levarna. ale na to jsem uz zvyklej 
uvadim jen: individualni schvaleni do provozu jinym clenskym statem, a tudiz i povinnost registrace v CR a cele EU i bez ohledu na to, co platilo interne drive...

uvadim jen: individualni schvaleni do provozu jinym clenskym statem, a tudiz i povinnost registrace v CR a cele EU i bez ohledu na to, co platilo interne drive...
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps

Re: Novinky na STK od roku 2016
Ani tak to není možné, protože pokud byla v jiném členském státě udělena výjimka, ta se u nás automaticky neuznává a musí být udělena nová od MDČR. Jenže to zásadně neuděluje výjimky na brzdy, emise, hluk a elektromagnetickou kompatibilitu, narozdíl od ministerstva třeba v Německu.
Povinnost registrace v ČR neexistuje. Auto, které má být zaregistrováno musí plnit předpisy platné v době uvedení do provozu.
Nic proti tvému autu a nepochybuju, že to zase na emisích nějak dopadne
Povinnost registrace v ČR neexistuje. Auto, které má být zaregistrováno musí plnit předpisy platné v době uvedení do provozu.
Nic proti tvému autu a nepochybuju, že to zase na emisích nějak dopadne

Re: Novinky na STK od roku 2016
tak to ti vrele doporucuji prostudovat tuto EU smernici a prislusne judikatury, ktere jsou v platnosti jiz skoro 8 let...
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 6212947641
jasne, ze v cesku se na to tak akorat pekne z vysoka, ale clovek proste musi jen otevrit hubu a pozadovat sveho prava. a samozrejme silne zalezi i jak se k tomu postavi samosprava registracniho mista.
takze moznosti jak takove auto zcela legalne prihlasit tady byly vicemene vzdy, jen vedet jak na to.
a ted od tohoto roku se uz preci u dovozu techn. zpusobilost v CR neschvaluje vubec, ale automaticky prejima schvaleni EU statu, a je tedy fuk jestli typ. nebo individualni. takze jednou to ma EU technicak, musi jit tady zaregistrovat.
a uz to nechci tady dal zasirat, jde to trochu mimo tema. chtel jsem jen poukazat, ze existuji i takove pripady
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 6212947641
jasne, ze v cesku se na to tak akorat pekne z vysoka, ale clovek proste musi jen otevrit hubu a pozadovat sveho prava. a samozrejme silne zalezi i jak se k tomu postavi samosprava registracniho mista.
takze moznosti jak takove auto zcela legalne prihlasit tady byly vicemene vzdy, jen vedet jak na to.
a ted od tohoto roku se uz preci u dovozu techn. zpusobilost v CR neschvaluje vubec, ale automaticky prejima schvaleni EU statu, a je tedy fuk jestli typ. nebo individualni. takze jednou to ma EU technicak, musi jit tady zaregistrovat.
a uz to nechci tady dal zasirat, jde to trochu mimo tema. chtel jsem jen poukazat, ze existuji i takove pripady

MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps

-
- Příspěvky: 2391
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Novinky na STK od roku 2016
Tak to jsem zvědav zda Hombre stahne kramle nebo bude oponovat ze to neni pravda dal 

Re: Novinky na STK od roku 2016
Já stahuju kramle.
Tohle téma není o jednom pochybně přihlášeném autě. Koneckonců v té směrnici se o vozidech v malé sérii píše přesně to,co jsem psal výše. Stačí si ji pozorně přečíst.

Re: Novinky na STK od roku 2016
tak ono to je vsechno pouze jen o vykladu... a nastesti o tomhle rozhoduji urednici, a ne technici STK 
a mimochodem prave pouha absence emisni euro normy, nepredstavuje zadne bezprostredni riziko pro cloveka ci ziv. prostredi, i kdyz to plno zelenych vidi (a vyklada si) jinak. takovychto aut jezdi stale statisice, a museli by byt jinak okamzite zakazany.
takze vse jine uz je diskriminacni uplatnovani neprimerenych tech. predpisu
a jeste by me zajimalo (a pak uz teda taky koncim
) co rikas na moji posledni poznamku, ze od posledni novely 56/2001 uz je to stejne vse jedno, ze ted prihlasis cokoliv co bylo kdy v EU prihlaseno bez ohledu na nejaky vnitrostatni predpisy?

a mimochodem prave pouha absence emisni euro normy, nepredstavuje zadne bezprostredni riziko pro cloveka ci ziv. prostredi, i kdyz to plno zelenych vidi (a vyklada si) jinak. takovychto aut jezdi stale statisice, a museli by byt jinak okamzite zakazany.
takze vse jine uz je diskriminacni uplatnovani neprimerenych tech. predpisu

a jeste by me zajimalo (a pak uz teda taky koncim

MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps

Re: Novinky na STK od roku 2016
Tak jsem chlapci zaspal.Nu jsem jen řadovej technik a dovozy a emise neřešim.Víceméně jste si tu odpověděli,hlavně Hombre to odnesl,tak jak to budem odnášet i my ostatní.Zdraží se vše a to dost rapidně,bude to trvat a žádnej med to nebude.Emise jak se řeklo a na tecnickej to bude díky fotkám taky ostrý.Nad tim,nad čim člověk mávnul rukou,tak to nepůjde.Kola,samolepky,výfuk,úpravy karoserie.....Konec.My jsme si to nevymysleli,musíme plnit přání těch nahoře a jsme mezi zákazníkem,šéfem a ministerstvem masírováni a někdy to fakt neni pěkný.Proto,kdo nejvíc křičí,ať si to zkusí,přeju příjemnou zábavu. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Novinky na STK od roku 2016
Díky kluci za odpovědi 
No já nějaký extra problém nemám. Labuť je komplet sériová a na posledních emisích jsem prošel bez problému.
S MG mám obavu jen co se týká emisí, protože nevím v jakém stavu funkčnosti mám katy, když mi tam jde tolik oleje. Ale jinak opět sériovka.
No a Kupéčko, to bude mít technik orosené čelo
Jako všechno tam mám originální díly, sice z jiných aut
, ale vzhledem k tomu, že ten člověk to auto nikdy v životě nemohl vidět, tak nebude mít s čím porovnat
Velký kola v techničáku mám.... Takže vyhodím jen filtr a dám zpět box a neměl by být problém. Leda by se jim nelíbil nárazník z Concerta 
Co se týká těch úprav, můžeš blíže specifikovat co by tedy mělo být mezi těmi, které neprojdou? Co třeba polyuretany, sportovní filtr, odlučovač oleje....?

No já nějaký extra problém nemám. Labuť je komplet sériová a na posledních emisích jsem prošel bez problému.
S MG mám obavu jen co se týká emisí, protože nevím v jakém stavu funkčnosti mám katy, když mi tam jde tolik oleje. Ale jinak opět sériovka.
No a Kupéčko, to bude mít technik orosené čelo




Co se týká těch úprav, můžeš blíže specifikovat co by tedy mělo být mezi těmi, které neprojdou? Co třeba polyuretany, sportovní filtr, odlučovač oleje....?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6980
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky na STK od roku 2016
To auto se snad bude fotit nejen zvenku, ale i podvozek, motor, interiér a já nevím co ještě? Přece je blbost, aby jim vadily PUR silent bloky, vzduchový filtr leda z pohledu hluku, ale to naštěstí fotka nepřenese. Proč by to měl být problém? Jde o věci, které jsou vidět. Ale nárazník z Concerta -- jak by to technik, nebo po něm kontrolující úředník poznal? Dost pochybuju, že to bude problém. Každopádně opět přicházejí lepší časy a světlejší zítřky. Řidičům i STK.
Re: Novinky na STK od roku 2016
Zastavil jsem se včera na STK se kterou jako firma dlouhodobě spolupracujeme a fotky se pořizují předek, zadek a boky auta, všechny štítky VINu a tachometr. Hlavní problém je pro ně to, že budou muset na kanále udělat i blbou evidenční kontrolu, kterou doposud dělali venku a tím se celá záležitost zdrží a prodraží, nárůst cen je očekáván v rozmězí 30-50%, tato STK nemá vlastní emise ale potvrdil mi to co tu uváděl Hombre 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Novinky na STK od roku 2016
Ano,fotit se to bude jen zvenku a VIN,štítek,pomocný VIN za sklem a tachometr.Spodek auta a další věci zatím ne.Jde o kraviny nalepený na autě.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Novinky na STK od roku 2016
Na tohle jsem si nevzpoměl se zeptat - jak to bude probíhat u evidenčky nepojízdného auta, doteď jsem to přivezl na vozejku,venku samozřejmě proběhla kontrola a bylo.....to by nepojízdné auto bylo v podstatě neprodejné, kdyby muselo projít linkou...Karel825 píše:Zastavil jsem se včera na STK se kterou jako firma dlouhodobě spolupracujeme a fotky se pořizují předek, zadek a boky auta, všechny štítky VINu a tachometr. Hlavní problém je pro ně to, že budou muset na kanále udělat i blbou evidenční kontrolu, kterou doposud dělali venku a tím se celá záležitost zdrží a prodraží, nárůst cen je očekáván v rozmězí 30-50%, tato STK nemá vlastní emise ale potvrdil mi to co tu uváděl Hombre

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Novinky na STK od roku 2016
Tím asi nemyslel že musí projít linkou a všemi kontrolami. Asi jen že evidenční kontrola musí proběhnout na lince..... Nicméně pokud má auto urvané kolo, tak nevím jak to uděláš
No a když registruješ auto na sebe v registru, musí mít platné STK?

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6980
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky na STK od roku 2016
Nemusí ... musí projít evidenční kontrolou a pokud nechcete nechat značky v depozitu nebo obecně chcete značky dostat, tak musí mít zaplacené pojištění (předkládá se zelená karta).