Vedel jsem o tom, ze se pro AUS delalo jako supercharged. No osobne bych ale dal prednost ZT260 .... Nic proti, ale KV6 uz tak je choulostive na setrny provoz a tohle teda nevim nevim... Zajimalo by me, co vsechno je na tom motoru jine....
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Tož to může být.... ale to pak bude úplně jiný motor .... určitě tam musel jinak vyřešit olejové čerpadlo a vůbec mazání, které bych řekl že je velká slabina a u přeplňovaného motoru by to byla fatální slabina...
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
No tak zrovna pro Austrálie se nabízí nejlepší úprava a sice "by Johny system" tedy zástavba 2,0 T, tam by nikomu emise vadit neměly a možnosti motoru by byly větší , než upravovat KV6
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
No pěkný
Občas se v UK objeví naprodej kolem 1-2t liber Prodávaj to jako přestavbovej kit
Jinak na 260tku mají taky s nárustem 100 koníků ale to sem nikde nepotkal ...