MG ZT CDTi & 135 CDTi
MG ZT CDTi & 135 CDTi
Mam dotaz, mi technicti pratele.
Resim ted na http://www.rover-club.net sekci modely a to konkretne MG ZT a ZT-T a jako zdroj pouzivam http://en.wikipedia.org/wiki/MG_ZT
Nesedi mi ale oznaceni u dieselovych modelu. Na wikipedii maji oznaceni pro dva dieselove modely a to 135 CDTi a CDTi
Pisou tam ze MG ZT CDTi ma 85kw a MG ZT 135 CDTi ma 96kw.
To me mate jelikoz 85kw jsou preci CDT.
Delaly se vubec CDTckove ZTcka? nebo jediny spravny udaj je MG ZT 135 CDTi s 96kw a udaj CDTi s 85kw je spatny a nebo neni uplne spatny ale jedna se pouze o CDT s mylne pripsanym "i".
Samozrejme to beru s rezervou, wikipedia je preci jen opensource web kde si kazdy muze pridat co chce.
Jen me zajima jak to tedy je. Jestli se delaly pro ZT jen CDTi nebo i CDT.
Dekuji za upresneni, abych i ja dal nerozsiroval nejen na rover-club.net mylne informace.
Resim ted na http://www.rover-club.net sekci modely a to konkretne MG ZT a ZT-T a jako zdroj pouzivam http://en.wikipedia.org/wiki/MG_ZT
Nesedi mi ale oznaceni u dieselovych modelu. Na wikipedii maji oznaceni pro dva dieselove modely a to 135 CDTi a CDTi
Pisou tam ze MG ZT CDTi ma 85kw a MG ZT 135 CDTi ma 96kw.
To me mate jelikoz 85kw jsou preci CDT.
Delaly se vubec CDTckove ZTcka? nebo jediny spravny udaj je MG ZT 135 CDTi s 96kw a udaj CDTi s 85kw je spatny a nebo neni uplne spatny ale jedna se pouze o CDT s mylne pripsanym "i".
Samozrejme to beru s rezervou, wikipedia je preci jen opensource web kde si kazdy muze pridat co chce.
Jen me zajima jak to tedy je. Jestli se delaly pro ZT jen CDTi nebo i CDT.
Dekuji za upresneni, abych i ja dal nerozsiroval nejen na rover-club.net mylne informace.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Hlasuju pro to že se dělaly jen MG ZT a TT-T CDTi. Motor 85 kW jsem v ZT nikdy neviděl, stejně tak jako jsem ho neviděl v 100 th Anni.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6963
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Umím si představit, že se na některé trhy dostalo CDTi přiškrcené na 85 kW (nižší výkon -> menší poplatky, např. v Německu docela obvyklá praxe). Osobně jsem takové auto ale nikdy neviděl, v MG ZT vždy jen CDTi 96 kW. Ale původní CDT téměř jistě ne.
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Taky si myslim... nikdy jsem nevidel ZT s 85kW ... resp. ZT CDT...
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
jj prave, taky o CDT u ZTcka nic nevim. Ok dekuji pratele, CDTi s 85kw tedy zrusim. Dik
Oznaceni MG ZT 135 CDTi bych ale za spravne povazovat mohl, vidte.
Oznaceni MG ZT 135 CDTi bych ale za spravne povazovat mohl, vidte.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
jj můžeš ![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
No a pokracujeme dal
Mam dalsi nesrovnalost.
MG ZT 190 ma mit 2,5l V6 se 140kw a kroutakem 245Nm coz mi ale nesedi s klasickym 2,5 V6 (KV6) protoze ten ma preci 130kw a kroutak 240Nm. Zeby se do ZT 190 davaly cipovane motory? nebo je to nejaka blbost?
Dalsi vec co nachapu je oznaceni dalsich ZT, a to MG ZT 180 a 160, kdyz 180 ka ma "prej" 2,5l motor stejne jako ta lepsi 160ka
Vubec jsem nevedel ze jsou dva typy 160 a take jsem si vzdy myslel ze v ZT 180 bude 1,8l motor..atd
Stale se jedna o informace na wikipedii.org + mnou jiz zpracovany info na http://www.rover-club.net/model/rover-mg-zt-35
kde se snazim o pridani spravneho motoru k urcitym typum ZTcek.
S jistotou jsem zatim identifikoval pouze 135 s 2.0 CDTi a 260 s 4,6 V8 Mustang Modular, ostatni informace jsou docela chaoticke a nemuzu se zatim dobrat k nejakymu kloudnymu vysledku. ZT 190 kdyztak muzu overit u Nemeze ktery ji ma, ale ostatni musim dohledat.
Pokud vite o nejakem kvalitnejsim zdroji nez je wikipedie predem diky za info.
Je to bes, prokousat se tou hromadou casto nepresnych informaci.
Diky za pomoc.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mam dalsi nesrovnalost.
MG ZT 190 ma mit 2,5l V6 se 140kw a kroutakem 245Nm coz mi ale nesedi s klasickym 2,5 V6 (KV6) protoze ten ma preci 130kw a kroutak 240Nm. Zeby se do ZT 190 davaly cipovane motory? nebo je to nejaka blbost?
Dalsi vec co nachapu je oznaceni dalsich ZT, a to MG ZT 180 a 160, kdyz 180 ka ma "prej" 2,5l motor stejne jako ta lepsi 160ka
Vubec jsem nevedel ze jsou dva typy 160 a take jsem si vzdy myslel ze v ZT 180 bude 1,8l motor..atd
Stale se jedna o informace na wikipedii.org + mnou jiz zpracovany info na http://www.rover-club.net/model/rover-mg-zt-35
kde se snazim o pridani spravneho motoru k urcitym typum ZTcek.
S jistotou jsem zatim identifikoval pouze 135 s 2.0 CDTi a 260 s 4,6 V8 Mustang Modular, ostatni informace jsou docela chaoticke a nemuzu se zatim dobrat k nejakymu kloudnymu vysledku. ZT 190 kdyztak muzu overit u Nemeze ktery ji ma, ale ostatni musim dohledat.
Pokud vite o nejakem kvalitnejsim zdroji nez je wikipedie predem diky za info.
Je to bes, prokousat se tou hromadou casto nepresnych informaci.
Diky za pomoc.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
ZT 180 jsem nikde neviděl, viděl jsem jen ZS 180 s klasickým 2,5 V6 130 kW.
ZT 190 má pokud vím skutečně vyšší výkon a krouťák než R75 2.5V6.
ZT 190 má pokud vím skutečně vyšší výkon a krouťák než R75 2.5V6.
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Jo, je tam rozdil v sani.... Sestivalce se delaly v ruzne priskrcenych variantach... Mimochodem, jeden z motoru je jeste 1,8 TI ... Ten byl hodne oblibeny v Anglii a do Evropy se jich moc nedostalo... snad moc nekecam ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Diky Maxi a Trundo, je vazne tezky ziskat nekde spravne informace i tak se s tim jeste nadru nez to dam dokupy.
Porad si tedy nejsem jistej s tou 180 a dvema typy 160.
Asi budu muset googlit.
/edit:
Zrovna treba tady pisou o MG ZT 180, tzn ze asi existuje a oznacuje se jako 180 Sports Auto (tak jak pisou i na wikipedii).
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03321.html
a tady je ZT 160 s 1.8 turbo:
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03713.html
Ovsem o ZT 160 s 2.5l V6 a 160kw a 230kroutakem ...nikde nic, zrejme dalsi mylna informace na wikipedii.
Porad si tedy nejsem jistej s tou 180 a dvema typy 160.
Asi budu muset googlit.
/edit:
Zrovna treba tady pisou o MG ZT 180, tzn ze asi existuje a oznacuje se jako 180 Sports Auto (tak jak pisou i na wikipedii).
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03321.html
a tady je ZT 160 s 1.8 turbo:
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03713.html
Ovsem o ZT 160 s 2.5l V6 a 160kw a 230kroutakem ...nikde nic, zrejme dalsi mylna informace na wikipedii.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6963
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
O modelech ZT 160 s motorem 2.5 V6 (pouze se čtyřválcem 1.8T) ani ZT 180 Sports Auto nic nevím, ale ten druhý bude zřejmě s motorem 2.5 V6 naladěným stejně, jako v MG ZS (tzn. 180 PS), a výhradně s automatem. Z toho ostatního:
K tomu Tvému přehledu -- ZT 120 určitě nemá zdvihový objem 2497cc.
EDIT -- o ZT 160 s motorem V6 se občas najde nějaká zmínka, takže asi taková uškrcená verze skutečně existovala.
EDIT2 -- tak z tohoto chápu, že ZT160 měl původně 2.5 V6 se s níženým výkonem, který byl později nahrazen právě čtyřválcem 1.8 Turbo.
Kód: Vybrat vše
+---------+-----------+--------+
| ZT 120 | 1.8i | 120 PS |
+---------+-----------+--------+
| ZT 160 | 1.8 Turbo | 160 PS |
+---------+-----------+--------+
| ZT 190 | 2.5 V6 | 190 PS |
+---------+-----------+--------+
| ZT 260 | 4.6 V8 | 260 PS |
+---------+-----------+--------+
| ZT CDTi | 2.0 CDTi | 135 PS |
+---------+-----------+--------+
EDIT -- o ZT 160 s motorem V6 se občas najde nějaká zmínka, takže asi taková uškrcená verze skutečně existovala.
EDIT2 -- tak z tohoto chápu, že ZT160 měl původně 2.5 V6 se s níženým výkonem, který byl později nahrazen právě čtyřválcem 1.8 Turbo.
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Pouze jsem zezacatku vychazel z informaci wikipedia.org, velice rychle jsem si ale vsiml ze ty informace asi nejsou uplne spravne, proto jsem zacal tuhle diskuzi.
Jaj pravda Ondro, mam tam chybu u ty 120, diky
/edit: vypada to tak s tou 160, zrejme zvysili u ty 1.8t i vykon na 120kw, mam za to ze 1.8t by mela mit "jen" 110kw.
Jaj pravda Ondro, mam tam chybu u ty 120, diky
/edit: vypada to tak s tou 160, zrejme zvysili u ty 1.8t i vykon na 120kw, mam za to ze 1.8t by mela mit "jen" 110kw.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6963
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Ale i v tom článku na wikipedii mají ZT 120 se čtyřválcem 1796 ccm.
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
ZT 180?To sou zmatlaný označení ZS a ZT dohromady
EDIT - Tak jo ...ZT 180 je V6 2,5i s 5ti-stupňovým automatem JATCO a pak je ještě ZT + 180 to je totéž s nějakou výbavou navíc
EDIT2 - ZT 160 by mělo mít 118Kw
EDIT - Tak jo ...ZT 180 je V6 2,5i s 5ti-stupňovým automatem JATCO a pak je ještě ZT + 180 to je totéž s nějakou výbavou navíc
EDIT2 - ZT 160 by mělo mít 118Kw