MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Napsal: čtv úno 09, 2017 16:00
Zdravím všechny příznivce vozidel Rover a MG
Na foru jsem už nějaký čas a spoustu z vašich znalostí a zkušeností jsem už využil ale na představení se, pořád nějak nedošlo. Takže s ujetím prvních a doufám ne posledních 10 000 km bych to rád napravil.
MG jsem dovezl z Německa, z městečka kousek za Mnichovem kde ho vlastnil pán jeden a půl roku. Předtím u jednoho majitele po celou dobu na ostrově Sylt. I proto, mne v inzerátech zaujalo. Auto je totiž bez jakékoli koroze, snad díky podnebí. Jediné co mu asi nesvědčilo v slaném mořském vzduchu nebo snad majitel lil slanou vodu do ostřikovačů..... světlomety byly téměř slepé. To jsem téměř okamžitě napravil leštěním jen původní fotku jsem neudělal, škoda . Jinak auto bylo ve velmi dobré kondici, čisté a nenapadené kutilem. Rádio Becker, sedadla šedá látka/černá kůže, obložení imitace dřeva (no tak jo), sedadla bez elektriky a vyhřívání ale tempomat, senzory vzadu a takové ty základní věci jsou a fungují. Dokonce i Webasto běželo.
Nejsem už z nejmladších a mám dlouhodobé zdravotní potíže se všemi klouby včetně méně ohebných zad, ale jak jsem se svezl bylo jasno. To že do auta nastupuji nějakou tu chvilku a za použití všelijakých technik jak se složit bylo rázem nepodstatné. 3 hodinky na německých úřadech a jelo se po ose domů. Nejednalo se o první vozidlo anglické provenience v mé garáži (obrazně garáži. do garáže se nevejdu, resp. jsem ještě nesehnal tak velkou garáž abych se se svým vozovým parkem vešel. Vlastním nějaké Land Rover Series IIa a Defendra a stodolu nesehnat a nesehnat).
Za těch prvních 10 000km byl docela klid a pohoda, pár drobností se našlo ale jen drobnosti a auto šlape a dělá radost. Největší závada byl méně pravidelný chod a ztráta výkonu vše zapříčiněno nánosem sazí a mastnoty přes EGR. Trochu jsem se lekl ale po konzultaci mechanika s michalem.lom a za jeho přispění (Michale ještě jednou díky) než jsem se zas zdravotně srovnal bylo auto připraveno k dalším cestám.
Byl jsem na minisrazu na Křivoklátsku a s některými pacienty se již potkal samozřejmě doufám, že časem poznám i další.
Auto používám k běžnému provozu a při cestách za prací kterou si plánuji na max. 2 dny v týdnu a po všech těch služebních oktáviích a hondách jsem se zase začal na cesty těšit. Pro mne to auto přináší radost, vzrušení a má duši. Nikomu to nevnucuji ale já mu děkuji.
No a co dál........... stále častěji se mi stává, že auto ráno není doma. Manželka vstává dříve než já! Omezení provozu v zimních měsících kvůli té hnusné soli sice respektuje ale není to tak striktní jako u těch hliníkových miláčků co mám. MG bereme přece jen jako moderní vůz určený i k přesunům a ne jen pro radost z jízdy a hlavně jako jediné má volant vlevo což manželka preferuje.
A výhled do budoucna............ nemohu ho nechat doma samotné, takže nutně potřebuji doplnit vozový park. Osmistovka mi nevyšla a teď už nějaký čas prohledávám inzeráty každý den a hledám MGF 145 PS abych měl s čím jet když před barákem ráno zas bude prázdno.
Takže tak. Zdravím a přeji štastné kilometry všem!
KENY
PS Jo a Webasto už nejde, pán v servisu bez toho aby se jen podíval prohlásil základní deska, připravte si desítku a přijeďte v březnu! Howgh!
Na foru jsem už nějaký čas a spoustu z vašich znalostí a zkušeností jsem už využil ale na představení se, pořád nějak nedošlo. Takže s ujetím prvních a doufám ne posledních 10 000 km bych to rád napravil.
MG jsem dovezl z Německa, z městečka kousek za Mnichovem kde ho vlastnil pán jeden a půl roku. Předtím u jednoho majitele po celou dobu na ostrově Sylt. I proto, mne v inzerátech zaujalo. Auto je totiž bez jakékoli koroze, snad díky podnebí. Jediné co mu asi nesvědčilo v slaném mořském vzduchu nebo snad majitel lil slanou vodu do ostřikovačů..... světlomety byly téměř slepé. To jsem téměř okamžitě napravil leštěním jen původní fotku jsem neudělal, škoda . Jinak auto bylo ve velmi dobré kondici, čisté a nenapadené kutilem. Rádio Becker, sedadla šedá látka/černá kůže, obložení imitace dřeva (no tak jo), sedadla bez elektriky a vyhřívání ale tempomat, senzory vzadu a takové ty základní věci jsou a fungují. Dokonce i Webasto běželo.
Nejsem už z nejmladších a mám dlouhodobé zdravotní potíže se všemi klouby včetně méně ohebných zad, ale jak jsem se svezl bylo jasno. To že do auta nastupuji nějakou tu chvilku a za použití všelijakých technik jak se složit bylo rázem nepodstatné. 3 hodinky na německých úřadech a jelo se po ose domů. Nejednalo se o první vozidlo anglické provenience v mé garáži (obrazně garáži. do garáže se nevejdu, resp. jsem ještě nesehnal tak velkou garáž abych se se svým vozovým parkem vešel. Vlastním nějaké Land Rover Series IIa a Defendra a stodolu nesehnat a nesehnat).
Za těch prvních 10 000km byl docela klid a pohoda, pár drobností se našlo ale jen drobnosti a auto šlape a dělá radost. Největší závada byl méně pravidelný chod a ztráta výkonu vše zapříčiněno nánosem sazí a mastnoty přes EGR. Trochu jsem se lekl ale po konzultaci mechanika s michalem.lom a za jeho přispění (Michale ještě jednou díky) než jsem se zas zdravotně srovnal bylo auto připraveno k dalším cestám.
Byl jsem na minisrazu na Křivoklátsku a s některými pacienty se již potkal samozřejmě doufám, že časem poznám i další.
Auto používám k běžnému provozu a při cestách za prací kterou si plánuji na max. 2 dny v týdnu a po všech těch služebních oktáviích a hondách jsem se zase začal na cesty těšit. Pro mne to auto přináší radost, vzrušení a má duši. Nikomu to nevnucuji ale já mu děkuji.
No a co dál........... stále častěji se mi stává, že auto ráno není doma. Manželka vstává dříve než já! Omezení provozu v zimních měsících kvůli té hnusné soli sice respektuje ale není to tak striktní jako u těch hliníkových miláčků co mám. MG bereme přece jen jako moderní vůz určený i k přesunům a ne jen pro radost z jízdy a hlavně jako jediné má volant vlevo což manželka preferuje.
A výhled do budoucna............ nemohu ho nechat doma samotné, takže nutně potřebuji doplnit vozový park. Osmistovka mi nevyšla a teď už nějaký čas prohledávám inzeráty každý den a hledám MGF 145 PS abych měl s čím jet když před barákem ráno zas bude prázdno.
Takže tak. Zdravím a přeji štastné kilometry všem!
KENY
PS Jo a Webasto už nejde, pán v servisu bez toho aby se jen podíval prohlásil základní deska, připravte si desítku a přijeďte v březnu! Howgh!