MG ZT-T M2 + 135 CDTi
MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Zdravím všechny příznivce vozidel Rover a MG
Na foru jsem už nějaký čas a spoustu z vašich znalostí a zkušeností jsem už využil ale na představení se, pořád nějak nedošlo. Takže s ujetím prvních a doufám ne posledních 10 000 km bych to rád napravil.
MG jsem dovezl z Německa, z městečka kousek za Mnichovem kde ho vlastnil pán jeden a půl roku. Předtím u jednoho majitele po celou dobu na ostrově Sylt. I proto, mne v inzerátech zaujalo. Auto je totiž bez jakékoli koroze, snad díky podnebí. Jediné co mu asi nesvědčilo v slaném mořském vzduchu nebo snad majitel lil slanou vodu do ostřikovačů..... světlomety byly téměř slepé. To jsem téměř okamžitě napravil leštěním jen původní fotku jsem neudělal, škoda . Jinak auto bylo ve velmi dobré kondici, čisté a nenapadené kutilem. Rádio Becker, sedadla šedá látka/černá kůže, obložení imitace dřeva (no tak jo), sedadla bez elektriky a vyhřívání ale tempomat, senzory vzadu a takové ty základní věci jsou a fungují. Dokonce i Webasto běželo.
Nejsem už z nejmladších a mám dlouhodobé zdravotní potíže se všemi klouby včetně méně ohebných zad, ale jak jsem se svezl bylo jasno. To že do auta nastupuji nějakou tu chvilku a za použití všelijakých technik jak se složit bylo rázem nepodstatné. 3 hodinky na německých úřadech a jelo se po ose domů. Nejednalo se o první vozidlo anglické provenience v mé garáži (obrazně garáži. do garáže se nevejdu, resp. jsem ještě nesehnal tak velkou garáž abych se se svým vozovým parkem vešel. Vlastním nějaké Land Rover Series IIa a Defendra a stodolu nesehnat a nesehnat).
Za těch prvních 10 000km byl docela klid a pohoda, pár drobností se našlo ale jen drobnosti a auto šlape a dělá radost. Největší závada byl méně pravidelný chod a ztráta výkonu vše zapříčiněno nánosem sazí a mastnoty přes EGR. Trochu jsem se lekl ale po konzultaci mechanika s michalem.lom a za jeho přispění (Michale ještě jednou díky) než jsem se zas zdravotně srovnal bylo auto připraveno k dalším cestám.
Byl jsem na minisrazu na Křivoklátsku a s některými pacienty se již potkal samozřejmě doufám, že časem poznám i další.
Auto používám k běžnému provozu a při cestách za prací kterou si plánuji na max. 2 dny v týdnu a po všech těch služebních oktáviích a hondách jsem se zase začal na cesty těšit. Pro mne to auto přináší radost, vzrušení a má duši. Nikomu to nevnucuji ale já mu děkuji.
No a co dál........... stále častěji se mi stává, že auto ráno není doma. Manželka vstává dříve než já! Omezení provozu v zimních měsících kvůli té hnusné soli sice respektuje ale není to tak striktní jako u těch hliníkových miláčků co mám. MG bereme přece jen jako moderní vůz určený i k přesunům a ne jen pro radost z jízdy a hlavně jako jediné má volant vlevo což manželka preferuje.
A výhled do budoucna............ nemohu ho nechat doma samotné, takže nutně potřebuji doplnit vozový park. Osmistovka mi nevyšla a teď už nějaký čas prohledávám inzeráty každý den a hledám MGF 145 PS abych měl s čím jet když před barákem ráno zas bude prázdno.
Takže tak. Zdravím a přeji štastné kilometry všem!
KENY
PS Jo a Webasto už nejde, pán v servisu bez toho aby se jen podíval prohlásil základní deska, připravte si desítku a přijeďte v březnu! Howgh!
Na foru jsem už nějaký čas a spoustu z vašich znalostí a zkušeností jsem už využil ale na představení se, pořád nějak nedošlo. Takže s ujetím prvních a doufám ne posledních 10 000 km bych to rád napravil.
MG jsem dovezl z Německa, z městečka kousek za Mnichovem kde ho vlastnil pán jeden a půl roku. Předtím u jednoho majitele po celou dobu na ostrově Sylt. I proto, mne v inzerátech zaujalo. Auto je totiž bez jakékoli koroze, snad díky podnebí. Jediné co mu asi nesvědčilo v slaném mořském vzduchu nebo snad majitel lil slanou vodu do ostřikovačů..... světlomety byly téměř slepé. To jsem téměř okamžitě napravil leštěním jen původní fotku jsem neudělal, škoda . Jinak auto bylo ve velmi dobré kondici, čisté a nenapadené kutilem. Rádio Becker, sedadla šedá látka/černá kůže, obložení imitace dřeva (no tak jo), sedadla bez elektriky a vyhřívání ale tempomat, senzory vzadu a takové ty základní věci jsou a fungují. Dokonce i Webasto běželo.
Nejsem už z nejmladších a mám dlouhodobé zdravotní potíže se všemi klouby včetně méně ohebných zad, ale jak jsem se svezl bylo jasno. To že do auta nastupuji nějakou tu chvilku a za použití všelijakých technik jak se složit bylo rázem nepodstatné. 3 hodinky na německých úřadech a jelo se po ose domů. Nejednalo se o první vozidlo anglické provenience v mé garáži (obrazně garáži. do garáže se nevejdu, resp. jsem ještě nesehnal tak velkou garáž abych se se svým vozovým parkem vešel. Vlastním nějaké Land Rover Series IIa a Defendra a stodolu nesehnat a nesehnat).
Za těch prvních 10 000km byl docela klid a pohoda, pár drobností se našlo ale jen drobnosti a auto šlape a dělá radost. Největší závada byl méně pravidelný chod a ztráta výkonu vše zapříčiněno nánosem sazí a mastnoty přes EGR. Trochu jsem se lekl ale po konzultaci mechanika s michalem.lom a za jeho přispění (Michale ještě jednou díky) než jsem se zas zdravotně srovnal bylo auto připraveno k dalším cestám.
Byl jsem na minisrazu na Křivoklátsku a s některými pacienty se již potkal samozřejmě doufám, že časem poznám i další.
Auto používám k běžnému provozu a při cestách za prací kterou si plánuji na max. 2 dny v týdnu a po všech těch služebních oktáviích a hondách jsem se zase začal na cesty těšit. Pro mne to auto přináší radost, vzrušení a má duši. Nikomu to nevnucuji ale já mu děkuji.
No a co dál........... stále častěji se mi stává, že auto ráno není doma. Manželka vstává dříve než já! Omezení provozu v zimních měsících kvůli té hnusné soli sice respektuje ale není to tak striktní jako u těch hliníkových miláčků co mám. MG bereme přece jen jako moderní vůz určený i k přesunům a ne jen pro radost z jízdy a hlavně jako jediné má volant vlevo což manželka preferuje.
A výhled do budoucna............ nemohu ho nechat doma samotné, takže nutně potřebuji doplnit vozový park. Osmistovka mi nevyšla a teď už nějaký čas prohledávám inzeráty každý den a hledám MGF 145 PS abych měl s čím jet když před barákem ráno zas bude prázdno.
Takže tak. Zdravím a přeji štastné kilometry všem!
KENY
PS Jo a Webasto už nejde, pán v servisu bez toho aby se jen podíval prohlásil základní deska, připravte si desítku a přijeďte v březnu! Howgh!
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Přidal bych i fotku auta, ale ještě jsem nepřišel na to jak.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6970
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
viewtopic.php?f=24&t=8088Keny píše:Přidal bych i fotku auta, ale ještě jsem nepřišel na to jak.
Nebo nahrát na rajce, google fotky apod. a dát sem odkaz.
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Děkuju!!!
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Lakování s uv filtrem jsem nedělal, tedy dělal a zas sundal, radši používám tvrdý karnaubský vosk a jednou za tři měsíce obnovím vrstvu.
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
To se krásně čte Další srdcař
Je to krasavec, tak ať slouží! Mimochodem, zmínil jsi zdravotní problémy - tvrdost podvozku ti v tomto ohledu nevadí?
A jináč, tak jako obvykle, připomínám se, že mám k dispozici modul pro trojblik. Michal ti ho možná ukazoval a případně on by byl schopný ti ho implantovat, jestli tedy k sobě máte nějak blíž
Je to krasavec, tak ať slouží! Mimochodem, zmínil jsi zdravotní problémy - tvrdost podvozku ti v tomto ohledu nevadí?
A jináč, tak jako obvykle, připomínám se, že mám k dispozici modul pro trojblik. Michal ti ho možná ukazoval a případně on by byl schopný ti ho implantovat, jestli tedy k sobě máte nějak blíž
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Tak to víš že cítím každou nerovnost ale beru to tak že je to vlastně léčebná procedura. Stejně musím násilím bránit srůstání kloubů, chrupavek a obratlů a tak mi MG pomáhá! Srandy kopec
No ony projížďky starým LR na listových perech jsou pro pohybový aparát taky lahůdka. Ale když mě to tak baví.
Puvodně jsem chtěl pětasedmu ale právě ten podvozek u MG a ta radost při projetí zatáčky, ne neměnil bych.
No ony projížďky starým LR na listových perech jsou pro pohybový aparát taky lahůdka. Ale když mě to tak baví.
Puvodně jsem chtěl pětasedmu ale právě ten podvozek u MG a ta radost při projetí zatáčky, ne neměnil bych.
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Rozumím a chápu - tchán má stejnou nemoc. Ale ten by do našeho ZT nesedl ani náhodou S tím řízením jsem na tom stejně. Prostě klidně obětuji nemalou míru komfortu za to, že auto hezky v zatáčce poslechne
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Krásnej kombajn, je vidět, že se o něj pečuje
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Krasavec . Ať slouží
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob lis 12, 2016 17:28
- Bydliště: Sudoměřice u Tábora
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Moc pěkná kára a majitel je zjevně srdcař!
EX: Opel Kadett GSi 2.0i 8V, Fiat Cinquecento 0.9i, Renault Megane Coupé 2.0 iDE 16V, Daewoo Nexia 1.5 16V, Suzuki Baleno 1.3 16V, Ford Escort Cabrio 1.6i červený, Ford Escort Cabrio 1.8 16v, Rover 416 Si, AR 156 sedan 1.8 16v T.S., AR 156 SW 2.5 V6, Lancia Lybra SW 1.8 16v, Fiat Ulysse 2.2 HDi 16v, Fiat Punto 1.2 CVT
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Pánové děkuji za vlídná slova!
A k té péči. Nikdy bych nevěřil ze dojdu k tomu ze budu umývat auto jinak nez wapkou a smetáčkem . A.dnes........vždyť ja nastudoval i problematiku detailingu, nakoupil prostředky a chlupate rukavice a lestim! !!! Svět se zbláznil. Pardon, asi spíš já!
A k té péči. Nikdy bych nevěřil ze dojdu k tomu ze budu umývat auto jinak nez wapkou a smetáčkem . A.dnes........vždyť ja nastudoval i problematiku detailingu, nakoupil prostředky a chlupate rukavice a lestim! !!! Svět se zbláznil. Pardon, asi spíš já!
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
Jo jo, tak tu dopadla velká část z nás
-
- Příspěvky: 1462
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T M2 + 135 CDTi
No hurá, vítej tady mezi náma!
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND