Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon pro 12, 2016 23:44

Zatím jsem teda videl jen jedno dalsi ZT a to delalo to stejny, ze pri razeni ve vyssich otackach si zabubla do vyfuku jak wrc :) a takovehle probublani do vyfuku se deje jen kdyz je bohata smes logicky..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte pro 13, 2016 9:52

No, to ale nemusí být pravda... to totiž může být jen to, že se udělá později fuel cut off po zavření klapky, takže tam na moment ještě vstříkne palivo, ale už bez vzduchu. Je to o kalibraci a stavu potenciometru na klapce a stavu volnoběžného ventilu. Ale není to o tom, že bys měl při záběru bohatou směs. Mimochodem tímhle se právě řeší to střílení do výfuku na efekt. Ale ničí to katalyzátor a zvyšuje spotřebu.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » sob pro 17, 2016 23:19

Tak konečně je to MG..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » ned pro 18, 2016 13:27

Krása :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát pro 30, 2016 19:17

Tak pokus o zápis 17" kol nevyšel, paní na úřadě mi sdělila, že nějaký papír od pana S. od nějakého zastupce HelpReg jí vůbec nezajímá, TP od jiného MG, kde jsou zapsaná je jí taky buřt a buď donesu vyjádření evropského zastoupení automobilky, která neexistuje nebo mám smůlu :D bože jak já tu Třebíč a jejich magistrát miluju stupo:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát pro 30, 2016 20:03

Ty kokos..... tak to tam máte fakt drsný matriarchát :lol: ... nicméně to, že neuznává papír od oficiálního českého zastoupení, to už je fakt za hranou. Promluvil bych si s nadřízeným. Ať se milá paní laskavě podívá zde a nevymýšlí kraviny http://www.mdcr.cz/Dokumenty/Silnicni-d ... yhledavani
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát pro 30, 2016 20:14

Ta mila pani mi pred tim sebrala velky TP od Mazdy MPS, kdyz jsem ho prihlasoval, protoze sem tam mel tazny, zapsany v papirech, ale jeji PC ji tvrdilo, ze MPS ho mit nesmi... Nesnasim ten urad, delaji tam ze sebe kdo vi co a nicemu nerozumi...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Austin » pát pro 30, 2016 21:45

Když mne nasrali, přišel jsem (jako vždy) v obleku, chtěl mluvit s velitelem, toho nakonec museli ukázat,
panu jsem slušně krátce jasně sdělil, co nelze
- došly lístky v 8,01 a ten den již nechtěli odbavovat
prostě mělo těch 80 lístků ten den stačit,
byl jsem tak důrazný že otevřeli do 5 min další 4 okýnka a lístky byly k mání celý den
šéf s nimi udělal pořádek, to si tu ku.wy dělají sami aby měli méně práce
- !&@#! jsem ho za postup který tam měli vyvěšený jelikož prodloužení depozitu se mačkalo Odhlášení
- že na odhlášení nemají ponětí co mají dělat a pošlou mne na 14. k technikům, ke kterým nebyly lístky jako že vůbec
- dostal jsem mobil na pána technika, ten si vzal ode mne papíry a až to měl připravené, zavolal mi
a já to přijel dořešit, žádné lístky a stání ve frontě
dobré je zjistit si (na webu, telefonickým dotazem do Prahy), jak se jmenuje příjmením pán z Prahy
co je dozoruje "na okrese" to je velmi účinné, doporučuji, taky mám číslo na magistrátního úředníka v Brně
funguje to jako Arabelin prsten
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Jenda » pát pro 30, 2016 21:55

byl jsem jen přehlásit na dvou autech v Brně trvalé bydliště. Jak nejsem znalý ouřadů, tak to bylo utrpění, nejen že mne nenapadlo, že bych si musel pročíst všechny cedule co jsou kde pověšené, ale také mne nenapadlo, že když chcu dělat stejný proces u dvou aut, tak musím mít dva lístky, poté co jsem proseděl hodinovou frontu mne paní poslala k šípku, že musím mít dva lístky /ano neměl jsem ani vyplněný formulář, ale asi jsem silně naivní jedinec, který si myslí, že digitální doba již nastala a vono ne/ paní jsem se ještě ve slušnosti zeptal jestli to není hloupost ty dva lístky, aby mne pak nehnali od jednoho okénka k druhému až mi padne to další číslo...ujistila, mne že tomu tak není. No poté co jsem vyplnil formulář zmáčkl poctivě dvakrát tlačítko a dostal jsem se na řadu s prvním číslem, tak mi do dvou minut bliklo i to druhé a samozřejmě u jiného okénka a já musel začít běhat jak trotl od jednoho k druhému.... Brno...
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř led 18, 2017 7:01

Tak pár plánů do novýho roku:
- kratší převodovka z dvoulitru
- 2din android jednotka
- kontrola a repase podvozku
- výměna y-pipe, která drnčí a vyřešení hlučnosti koncového dílu
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát led 20, 2017 10:59

K převodovce jsem ti psal viz. inzerát...
Y-pipe není třeba měnit - stačí flexou probrousit na dvou místech na každé straně vnější plášť a provařit ho spolu s vnitřní trubkou dohromady. A je klid... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát led 20, 2017 16:15

To ani 2-litr nemá kratší špajzku? Jsi mi zkazil radost :cry:
Y-pipe už vypadá, že se rozpadne na několik dílů brzo, takźe vařit asi neee...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát led 20, 2017 17:05

Podle Rimmerů to tak je... nevím jestli tu někdo bude vědět přesněji. Ale má to logiku, protože na ZT je ta převodovka kratší primárně kvůli větším kolům v základě a pak možná kvůli lepší dynamice. Ale já bych kratší převodovku nechtěl.... na dálnici už tak to je k pláči kolik to při 140ti točí a hlavně cucá benzínu. Takže já uvažuji opačně, že bych bral jinou převodovku kvůli tomu, aby byla delší a vzhledem k tomu, že v mé už asi synchrony dlouho sloužit nebudou, tak mě to rozhodování možná bude čekat. Ale asi spíš zvítězí rozum a moc s tímhle nelaborovat, protože pak bych nerad zjistil, že to s tím je v jiném ohledu ještě horší.
To fakt místo toho zkus pořešit ten setrvačník. Bych se nebál tam dát takovou váhu, jakou má ZSo/R800. Mě to třeba štve hlavně kvůli tomu, že jsem zvyklý při podřazení srovnávat otáčky meziplynem, kde mi to u ostatních Roverků jde snadno (navíc v ZRu mám právě ten TTV lehký setrvačník) a pak když sednu do ZT, tak jsem z toho nezvyku na to, jak se ty otáčky rychle nesrovnají, dost nešťastný.

Y-pipe chápu... co už. Já jen že se tu historicky objevilo pár lidí, co ten díl měnili jen kvůli chrastění v domnění, že je to vysypaným katem. A přitom to má tak triviální a elegantní řešení, navíc proveditelné během půl hodiny :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát led 20, 2017 18:32

Setrvák nebude problém, ale to je vcelku málo..
Chtělo by to svody - bohužel dělají se jen na ZS
Vačky - ty se sehnat dají, sice ne zrovna zalevno..
A někoho kdo to umí odladit, bohužel to bude taky nereálné... Sice u vaček píšou plug and play, ale každý kdo tomu trochu rozumí ví, źe aby daly své maximum tak je třeba dolaďovat.
A nebo koupit ZS, ale doma už si na luxus ZT zvykly a spartánský interiér ZS by asi neprošel rodinnou radou :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát led 20, 2017 19:12

Na ladění zapomeň... v ČR to nikdo dobře neudělá a už vůbec ne tak, aby to mělo výdrž.

Svody - ano, ty jsou dost hnusné a to věřím, že by pomohly.

Ale víc dělat, když tím vozíš rodinu, na to bych se vybodl...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět