Trunda píše:No, už s Michalem jsme to koumali.......... ta měrka divně řešená a tak trošku lže... No prostě u tohohle motoru je potřeba si olej fakt hlídat.
No zrovna dneska jsem s tím zase bojoval... vytáhnu měrku - je suchá. Pomalu za stálýho kontrolování dolejvám olej, po dvou (!) litrech se dostanu na střed měrky. Po půl hodině - pořád střed měrky. Po třech hodinách - kousek přes MAX!. Odsaju litr - jsem těsně nad MIN. Po hodině je to zase na středu. Teď to nechám zase chvíli stát a sem zvědavej. Normálně už jsem z toho jelen dvanácterák
Asi nejjednodužší a hlavně nejspolehlivější bude olej vypustit spodem, a nalejt tam množství podle tabulky...a už jsem nenašel dost nasranýho smajlíka...
EDIT: tak po dvouch hodinách se olej opět vyšplhal na MAX... nechápu!!!!!!!!
EDIT 2: něco podobnýho jsem k tomu našel v UK:
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=148488
Pro ty co nevládnou angličtinou (nebo překladačem): končí to tím, že problém je asi v tom, že měrka dole ve vaně není přímo volně v oleji, ale pořád v trubce měrky, takže si tam hladinka asi dělá co chce (asi nefunkční spojený nádoby). Uvažuju o tom, nějak tu trubku měrky vyndat a upravit tak aby do oleje šel volně konec toho měřícího bazmeku...
Jak to vidíte s vyndáním trubky měrky z motoru přímo na autě?