
Má ZS180
Re: Má ZS180
Cumim jak se tu to rozjelo.. No moje ZS je znova na bazosi, ale jen z důvodu že kdyby ho někdo opravdu chtěl. Stejně ho ještě za týden musím vyvencit na okruhu v Brně.

Re: Má ZS180
Jo to se tam asi potkáme 

-
- Příspěvky: 1105
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Má ZS180
Ten odkaz je na plastovou manžetu na 75ku. To ti tam nepůjde. Dej tam tu správnou gumovou nejlépe SPIDAN.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Má ZS180
Tak hlásím první problém
Nemůžu nastartovat - čerpadlo jde krásně slyšet,startér točí ,ale motor nechytne..První jsem to dával za vinu immobilizéru - měl jsem už hodně slabé baterky v DO ,ty jsem vyměnil ale nic se nezměnilo. (Když auto normálně jezdilo tak jakmile jsem auto odemkl, problíkavala červená dioda uprostřed budíku ,teď už to nedělá...takže pořád to dávám za vinu immu
) Kde jinde hledat problém? Pojistky zkouknu zítra, benzín tam taky je 



Re: Má ZS180
Pokud ti po odemknutí dálkou chvilku poblikávala ledka, tak to byla indikace slabé baterky v DO. Tedy tos vyřešil tou výměnou baterky
Navíc, kdyby se neodblokoval imobilizér, tak netočí startér a myslím ani čerpadlo nezabzučí.
Takže asi klasika... zjistit, jestli háže jiskru, jestli smrdí benzín.

Takže asi klasika... zjistit, jestli háže jiskru, jestli smrdí benzín.
Re: Má ZS180
To je fakt,říkal jsem si ,že je to divný...zítra to omrknu
-
- Příspěvky: 2381
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Má ZS180
To se ti stalo z niceho nic? .Popis jak to toci je tam citit odpor pistu? Pokud to dava benzin a toci starter tak to vypada jako by to nemelo tlaky ,nechci strasit ale muzou byt preskocene rozvody 

Re: Má ZS180
Zvuk při startování je normální jako předtím,tlaky to určitě má,viděl bych to spíš na nějakou poruchu v eletronice...V noci jsem bez problému přijel a ráno nenastartoval.
Re: Má ZS180
Takže dnes jsem zkouknul pojistky co jsou v motoráku, pojistka číslo 3 na 15A je spálená - což je dle internetu nějaký CMP sensor a lambda.. Na různých fórech jsem se dočetl že je to docela častý problém,kvůli kabeláži co vede k pojistkové skříni.Takže teď to jdu rozebrat a uvidí se..
EDIT: V kabelech jsem nic zvláštního nenašel,po výměně pojistky auto normálně nastaruji,projel jsem ho a naprosto bez problému.Jakmile vypnu motor ,tak už ho nenahodím,opět spálená pojistka č.3
EDIT2: Auto už pojistku nepálí a normálně jezdí,jen svítí kontrolka motoru,takže stím stejně radši nejezdím
Zítra mi má přijít diagnostika tak se uvidí co to vyhodí za chybu ,ale typoval bych to na špatný CAM senzor
EDIT: V kabelech jsem nic zvláštního nenašel,po výměně pojistky auto normálně nastaruji,projel jsem ho a naprosto bez problému.Jakmile vypnu motor ,tak už ho nenahodím,opět spálená pojistka č.3

EDIT2: Auto už pojistku nepálí a normálně jezdí,jen svítí kontrolka motoru,takže stím stejně radši nejezdím

Re: Má ZS180
Ted jsem to asi resil, ale projevy jsem mel jine. U mne byl problem, ze se uklepaly dratky v gumovem zapouzdreni toho konektoru cidla na setrvaku, jde taky prez pojistku cislo tri. Akorad u tebe se to mohlo spojit na kostru. Kdyby neco, uz znam to barevne znaceni. Ja sel skoro najisto po tom cidle polohy klikovky, kdyz to jen tak neslo nastartovat, driv me to pozlobilo na 416ce.
Re: Má ZS180
Problém na tomhle čidle se ověří na jistotu tím, že startér točí, ale nejde jiskra a nesmrdí benzín (mimochodem to, co jsem chtěl aby ověřil).
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Má ZS180
Coz muze snadno bejt problem imobilizeru nekomunikujiciho s ECU
Re: Má ZS180
Pokud mi ale něco neuniká a pokud blbě nevidím ve schématu, tak pokud by imo nekomunikovala s ECU, tak by ECU nespustilo benzínové čerpadlo... mimochodem tohle je stejně vyloučené, protože problém je evidentně ve zkratu a následném šlusu pojistky 

Re: Má ZS180
Nebyla ani jiskra, ani nebyly svíčky mokré od benzínu.Jinak problém asi vyřešen,v kontaktu na ten CAM senzor byl zkorodovaný kousek kovu ,který se tam ač nevím jak dostal z držáku nad ním a ten zkratoval kontakty.Takže auto teď normálně jezdí,nepálí pojistku ani kontrolka motoru nesvítí ,ale pořád čekám až mi dojde diagnostika ať mám jistotu 

Re: Má ZS180
Skvělé
Aspoň se potvrdila správnost mého analytického postupu 

