Však jsou to pořádný káry
Jinak teda se malinko scházíme směrem jižním a možná i jen 5 kiláků od sebe:-), já vlastně se svím novým ZSem budu parkovat v Borkovanech

Kdo ví, třeba se potkáme po haluzi na cestě do obchodu:-)
Nevim jestli jsou ty vnější kliky pořád přesně stejný jako je tomu u starších 416tek a jestli neprovedli nějakou konstrukční změnu, protože už od té doby je s nimi problém, ale měly by být přišroubované zevnitř dveří na dvou šroubech a problém bývá, že se u nich z plastu vytrhne původně nalisované kovové pouzdro do kterého je zašroubovaný ten šroub. Osobně sem to řešil dvousložkovým epoxidem a opětovným vlepením závitového pouzdra zevnitř do těla kliky. A když si táš tu práci a odmastíš to, případně to to místo na pouzdro projedeš lehce vrtákem, tak máš pak kliku jako novou

. Taky sem ty šrouby pak raději vyměnil za nerezový, protože v tom místě po nich prostě teče voda a normální dost hnijou. U starších aut také bývá příčina v tom, že urezne na dveřích očko přes které bývá ta klika přišroubovaná, ale to se zatím snad ZSka netýká, to se pak někdy řeší velkou podložkou, nebo bastlením.
A jen otázka na ten olej, chápu že jde o speciálku přímo pro PG1, ale vyvinutou už hodně dávno a výrobci olejů museli od té doby udělat i nějaký pokrok, to jako fakt nikdo nepoužívá nějakej ověřenej ekvivalent? Mám totiž v plánu tam nalí nejspíš tenhle : Valvoline Max Life MTF GL-4 75W-90 tu hondoroveráckou normu to splňuje taky a leje se do landrovera. Ví o tom někdo něco víc ?