Stránka 1 z 3
ZS 180 + lsd diff
Napsal: pon led 19, 2015 10:55
od mikeZS
Zdravim. Potreboval by som radu ohladom diffu na ZS tak snad to tu niekdo uz riesil alebo vie aspon nejake info.
1.Mam moznost kupit diff z 820 turbo vittese. Bude sediet do ZS180 mk2 PG1 prevodovky? (Neviete aky typ to je ? type A - B?)
2.Moznost kupit jazdeny Quaiffe z lotusu z pg1- len neviem či sedí aj do PG1 zo ZS. (pravdepodobne hej ale bol by som rad ak by mi to niekdo potvrdil)
3. Neviete niekdo kolko mtf 94 ide do prevodovky pg1 ? nasiel som 2,2L ale bolo to pisane pre 1.8L a o 2,5L som nic nenasiel.
4.Podla vas co je lepsia volba standart rover diff alebo ten quaiffe.
5.Asi by bolo vhodne vymenit aj spojku + zotrvak za lahceny ked sa prevodovka bude davat von koli diffu + loziska nove - neviete niekdo o niekom kdo robi lahcenie zotrvaku(nejaky overeny clovek co vie co robi)
Diky za odpovede a rady.
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: čtv úno 26, 2015 11:08
od mikeZS
ok diff som konečne zohnal (type A), ešte ložiská a možem sa baviť stou prevodovkou. Tak uvidime či to pomôže hlavne pri rozbehu na mokru,
k mtf 94 ten som kupil od bratu čechú - ide tam takmer 3L.
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: čtv úno 26, 2015 12:37
od KDB
Olej se dává na překap - většinou něco přes dva l.
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: čtv úno 26, 2015 18:19
od J0hny
Při rozjezdu na mokru, pokud máš kola rovně není rozdíl žádný

Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: pát úno 27, 2015 10:10
od mikeZS
J0hny píše:Při rozjezdu na mokru, pokud máš kola rovně není rozdíl žádný

takže to bude hrabať furt aj na 3ke??? to je blbe,,,,
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: pát úno 27, 2015 10:54
od Trunda
No jestli ti na mokru hrabou obě kola i na trojku, tak ti budou hrabat pořád... v tom žádný rozdíl není. Samosvor není prvek pro kontrolu trakce

Samosvor ti pomůže při prudkém výjezdu ze zatáčky, kde by ti normálně hrabalo vnitřní odlehčené kolo. Se samosvorem v takové situaci půjde na vnější kolo větší moment.
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: pát úno 27, 2015 18:49
od J0hny
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: pát úno 27, 2015 19:41
od Karel825
A proto Johny ve svém ZS stále jezdí s otevřeným diffem, kdyby měl ten quaif tak už ho tam šoupnul dávno

Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: sob úno 28, 2015 0:16
od J0hny
Doposud jsem jezdil, tzn. minulý čas
Typ B..
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: sob úno 28, 2015 18:23
od mikeZS
tym diffom mi to je jasne ze to pomaha v zakrutach, myslel som ze to vsak pomoze aj pri rozbehu, na 3 ku to preklzuje na mokru pri plej delbe, na suchu max na 2 ke, ja som cital ze quife je lespsi ale naj je gripper, a ze type A je lepsi ako type B ale type B vydrzi viac.
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: sob úno 28, 2015 18:35
od Trunda
Co máš za pneu?
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: sob úno 28, 2015 18:39
od mikeZS
letne kumho ku31-(4rocne-uz maju iba par mm), tie menim bud za 888 alebo federal 595rsr , uvidim co bude za lepsiu cenu, 205/45/17 na nase tankodromy, jazdil som predtym 205/40/17 a to sa nedalo vobec na okreskach to vsak bolo tvrdsie, zimne nokian wr (3 rocne)alebo tak nejak, tie su dobre na snehu a lade tie su 205/55/16
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: sob úno 28, 2015 19:06
od Trunda
No tak to se pak nediv, že ti to hrabe. Pořiď nějaké homologované semislicky, třeba to co píšeš nebo Yokohama Advan a uvidíš ten zásadní rozdíl. Nakonec zjistíš, že ten samosvor ani zas tak moc nepotřebuješ. Kvalitní pneu dělá strašně moc. A semislicky jsou za sucha úplně jiná liga. Akorát za deště budeš muset jezdit hodně opatrně. A nebo pokud chceš kompromis, aby ses nemusel za deště bát, tak nějaké lepší Dunlopy...
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: sob úno 28, 2015 19:21
od mikeZS
Dunlopy som jazdil a teda nic moc za tu cenu, tieto kumho co mam su lepsie za sucha jak michelin alebo dunlop. Maju taky maly dezen koli 2x alpam co som bol jazdit (maly dezen znamena 4-5mm). Jasne ze sa to neda porovnavat so semislikmi ale vykonostne na suchu tie gumy maju malo konkurentov. Diff urcite vyuzijem, hlavne pri klade na 2 ke pri vyjazde zo zakruty to hrabe jak svina. Raz sa mi stalo ako som siel do kopca (asi tam bol dost hladky asfalt v AT) na 3 ke a tocil vysoke otacky (5,5-6k )sa to utrhlo pri 120kmh, a bolo to dost neprijemne. Co som cital na nete tak diff do ZS je best upgrade za money. Urcite dam vedet, okrem toho chcem dat aj lahceny zotrvak 5,4kg a tym upravy na aute koncia lebo zvysok uz nema zmysel v porovnani s cenou co to stoji. Max ak by mi niekdo vedel poradit ako vylepsit prevodovku - myslim zmenu prevodov alebo aj nieco ine bol by som rad.
Re: ZS 180 + lsd diff
Napsal: sob úno 28, 2015 21:40
od Trunda
Je tedy pravda, že ten motor má krouťák slušný a sám kolikrát na ZTT pozoruji, že při výjezdu ze zatáčky vnitřní kolo hrabe, ale zas pneumatiky nestojí za nic.
No do čeho bys možná měl investovat, když už bys tedy chtěl, tak podvozek. Na Civica se dají koupit celé sety od různých výrobců a to auto by to taky posunulo dál. Sic bys tedy musel přední nechat udělat na míru, protože bude zatíženější, než u Hondy, ale zas tolik se za to nepřiplácí. A pak polyuretanové silentbloky a stavitelná ramena.... hromada věcí se ještě dá
