No Karle... pumpa by stačila, ale musela by být ze 620/220Ti

Já tam nechal původní s tím, že na v6 je potřeba taky hodně průtoku ale opak je pravdou, pumpa v ZS180 je stejná např. s pumpou ze 416Si

Neuvěřitelně nízký hodnoty průtoků a ještě víc klesajících s přibývajícím tlakem

Každopáně jsem vyzkoušel, že písty, ventily atd... toho vydrží opravdu hodně
Řazení jsem viděl takhle řešený v anglii před pár lety, ale zatím jsem se do toho nepouštěl, u nich to takhle má každej, používaj kloub z fiesty

, Já jsem použil stylově ze 416
Svody nechávám sériový, ušetří mi to čas i peníze a na tohle turbo bohatě stačej, už takhle tam mám spoustu věcí na vyřešení.
Třeba jsem vrátil původní V6 chladič vody, páč když sem ZSo hodně tavil, zapínaly se mi sahary, budík na palubce se ani nehne a vůbec nevíš jakou máš opravdu teplotu motoru. A peněz na milion budíčků neni dost

S tím předělání celýho vedení chlazení. konečně šel dolu altík na bez A/C verzi + termostat, ten budu dávat studenější abych to fakt udržel v rozumný teplotě..
Vedení od turba, velkej IC, BOV ventil, ten "cookie" downpipe co je vidět na fotkách
A jestli to trochu pojede, du řešit podvozek, jestli ne, tak ECU
