MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » čtv čer 19, 2014 17:43

A trošku sem prituzil zavěšení motoru, uvidíme co to udělá :-D ObrázekObrázek[attachment=-1]uploadfromtaptalk1403192613717.jpg[/attachment]Obrázek
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv čer 19, 2014 22:24

Trhá to kasli, to ses mohl zeptat, to už je přežitý met:
Kup mayle hd do př. ramene z alhambry, jenom zvěčíš otvor v oku asi o 1,5mm (nepamatuju), nalisuješ a vytočíš si vložky do tý střední díry protože je to snad na 14tku šroub a silenblok je užší cca o 1cm než původní :wink:
Taky vyfotím plech, kterej jsem po týhle zkušenosti vytvořil

A jinak, přišlo pár zbytečností:
Přílohy
IMAG0260.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18095
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát čer 20, 2014 8:02

Jéééé... ty si nebudeš tentokrát svody vyrábět sám? :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát čer 20, 2014 15:28

No budu je muset patricne upravit,ale vyrobeny jsou lip 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18095
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát čer 20, 2014 15:39

Škoda žes neřekl, že budeš objednávat ty silentbloky... možná bych se připojil...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » pát čer 20, 2014 16:05

svody jsou krásný, kdes se takovýhle hezký věci kupujou?, jinak kasli to rvát snad nebude, úplně natvrdo to nejni, furt je tam 3mm měkký gumy v těch malejch očkách. no je to super, oproti těm origo blátům...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát čer 20, 2014 20:37

Trundo to mě nenapadlo :roll:
Kasli to rve, na 620Ti to vytrhalo body kolem uložení...
Tyhle sračičky se kupujou na Ebayi
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » sob čer 21, 2014 11:17

No jo, když kabrio to má udělaný jinac, tam nejsou body :-) tyjo na ebay, tam sem ještě nic pouzitelnyho nenašel :-)
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned srp 17, 2014 11:07

Tak sem taky něco zase postnu, ať mi to tu neshnije :lol: času nikdy neni dost...
Svody nakonec nepoužiju, jsou hubenější než originál, takže jsou dobrý možná tak na 1.8T, aspoň jsem si ušetřil spoustu práce(ale peněz zrovna ne)
Hodně pěknej je stav původního turba na fotkách, nechápu že se může takhle rozpadnout a brzdit turbínu :lol:
Jinak, ano jezdil jsem chudou směs, proto je všechno tak vybělený :roll: (slabá palivová pumpa)
Vypadá to že se nic moc neděje, ale to je spíš tím, že při práci neni čas moc fotit, smutný je že se teď bude nějakou chvíli čekat na dárečky za Anglie :?
Přílohy
IMAG0281.jpg
IMAG0322.jpg
IMAG0323.jpg
IMAG0324.jpg
IMAG0325.jpg
IMAG0326.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned srp 17, 2014 11:39

To turbo je fakt luxusní :lol: a oceňuji tvůj důkaz o chudé směsi, při tlaku 1,1 baru na originál turbo je lepší pumpa nutností. Bezpečné vidím tak 0,7-0,8 bar do kterého snad časem půjdu 8) JInak držím palce a těším se na další zprávy a fotky mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18095
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned srp 17, 2014 15:06

Koukám s tím řazením ses inspiroval i Míry... jako je to asi nejlepší řešení.
Takže svody zase budeš vyrábět?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned srp 17, 2014 20:42

No Karle... pumpa by stačila, ale musela by být ze 620/220Ti :) Já tam nechal původní s tím, že na v6 je potřeba taky hodně průtoku ale opak je pravdou, pumpa v ZS180 je stejná např. s pumpou ze 416Si :lol: :lol: :lol: Neuvěřitelně nízký hodnoty průtoků a ještě víc klesajících s přibývajícím tlakem :roll: Každopáně jsem vyzkoušel, že písty, ventily atd... toho vydrží opravdu hodně :lol:
Řazení jsem viděl takhle řešený v anglii před pár lety, ale zatím jsem se do toho nepouštěl, u nich to takhle má každej, používaj kloub z fiesty :puke: , Já jsem použil stylově ze 416 met:
Svody nechávám sériový, ušetří mi to čas i peníze a na tohle turbo bohatě stačej, už takhle tam mám spoustu věcí na vyřešení.
Třeba jsem vrátil původní V6 chladič vody, páč když sem ZSo hodně tavil, zapínaly se mi sahary, budík na palubce se ani nehne a vůbec nevíš jakou máš opravdu teplotu motoru. A peněz na milion budíčků neni dost :? S tím předělání celýho vedení chlazení. konečně šel dolu altík na bez A/C verzi + termostat, ten budu dávat studenější abych to fakt udržel v rozumný teplotě..
Vedení od turba, velkej IC, BOV ventil, ten "cookie" downpipe co je vidět na fotkách
A jestli to trochu pojede, du řešit podvozek, jestli ne, tak ECU :twisted:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned srp 17, 2014 21:01

použitá pumpa má rozdíl právě v onom počtu válců 180 koní ze 6 nebo 200 k ze 4 je fakt poznat stejné je to i s použitými vstřiky. :wink:
S tou teplotou jsem na tom stejně. Pozoruji po výměně hadice chlazení a vyčištění termostatu, že ikdyž budík ukazuje méně než půl stupnice sahary jedou na první rychlost, přestože jsou řízené čidlem od teploty v komoře termostatu a čidlo od budíku je hned vedle :roll: . Chci do budoucna dát budík od Deporacing 4 v 1 ( tlak turba , tlak oleje, teplota oleje, a voltmetr) tím mít větší přehled :idea:
Do tak velkých úprav jaky ty Johny se asi nepustím :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned srp 17, 2014 21:56

A taky je potřeba si uvědomit, že turbomotor potřebuje jednou tolik paliva :lol:
Deporacing neni zrovna kvalita, ale snad budeš mít štěstí a vše bude fungovat jak má ;)
Jen to nech v co nejvíc originálním stavu, ušetříš si práci, peníze, čas a pořád budeš mít čím jezdit a budeš mít originální krásný auto 8)
Jo ještě k tomu chladiči jsem zapoměl zmítit, že je zhruba jednou takovej oproti tomu ze 620/420
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon srp 18, 2014 7:12

U kupéčka 220Ti je chladič taky přes celou šířku vozu na rozdíl od 620 Ti, takže by měl stačit chladit ,díky tomu je IC docela nešikovně nahoře a zavazí. Horší by bylo kdyby sahary jely na druhou rychlost a teplota šla stále nahoru :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět