MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob kvě 31, 2014 11:13

Já jsem hodnotil zvuk motoru nikoliv výsledek na cílové pásce :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob kvě 31, 2014 12:36

1+ msm:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18095
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát čer 06, 2014 8:30

Honzo, možná zajímavé pro tebe http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... 8086176968 .... klučina staví programovatelný boost controler a zrejmě ho pak bude nabízet.... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát čer 06, 2014 18:47

Velice zajímavý, už jsem se nad tím taky zamejšlel, že to ve skutečnosti neni nic složitýho, jenom kmitáš elektromg. ventilem a měníš časy mezi kmitama a délku kmitů, pro zkušenýho elektrotechnika nic složitýho, generátor pwm signálu s regulací, ale má to už docela dobře odvedený s přepínatelnejma programama a přehledným displejem, fakt pěkný, uvidíme kolik za to bude nakonec chtít :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned čer 15, 2014 17:43

Tak jak mnozí už víte, na závodech mě potkala nemilá věc a to bouchlá hadice od turba k mezichladiči, proto vám kdo máte T16 turbo, silně doporučuju, zkontrolujte si hadici promačkáním, v místě kde je nejblíž svodům... mám doma dvě náhradní a jedna se mi dnes rozpadla v ruce když jsem jí zmáčknul, přesně v tomhle místě a druhá vypadá až podezdřele dobře, asi už jí někdo měnil :lol:
Přikládám pár fotek, jak to vypadá a co jsem tam provizorně s pomocí všech okolo vytvořil a vydrželo to jednu celou ostrou jízdu a 180km domu ;)
Co je horší, že hadice se odporoučela v půlce druhého kola, první měřený jízdy, celou druhou jízdu jsem to páchal dohromady a na tu třetí brutálně napršelo a já jel na okruhovejch slickách :lol: Takže nemám žádnej kloudnej čas pro porovnání s minulým rokem vzek:
Hold ne každej den je posvícení, tahle akce se fakt nepovedla chlat:
Přílohy
IMAG0254.jpg
IMAG0255.jpg
IMAG0256.jpg
IMAG0257.jpg
IMAG0258.jpg
IMAG0259.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18095
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned čer 15, 2014 19:07

Nu což..... i Johny se dá porazit :-D
Hele, na příští rok už to bude zas jiná liga .... vezmi si kam jsi se za ten rok posunul... co bylo před rokem? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned čer 15, 2014 20:39

Před rokem bylo, především jiný auto :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned čer 15, 2014 20:45

A příští rok bude Johny jistě větší turbo a silikonové hadice :idea:
Jinak díval jsem se na tu svou hadici od turba a zdá se být OK, má jinou povrchovku a hlavně jsem měkkej a foukám o dost míň :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned čer 15, 2014 20:49

Ajo vy máte o dost jinou v 220, ale taky vám jde pár cm od svodů
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » ned čer 15, 2014 23:45

Jojo, na tohle mě upozorňoval roverny, tak mám mezi hadici a svodem stinici plech a je to znát. Sem zvedavej na ten launch control, mělo by to fungovat i jako ALS. Elektrickej boost controller taky asi bude, sháním podklady a materiál, už neco mám... Sranda musí bejt.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon čer 16, 2014 18:03

No jestli to bude fungovat jako ALS tak jsem na to zvědavější snad víc než ty :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte čer 17, 2014 20:51

Tak jsem nahrál aspoň tu poslední jízdu na mokru :roll:
Tu jízdu, co mi bouchla hadice, jsem zapnul kameru, ale asi se mi nezdálo, že by dost nahrávala, tak jsem jí znovu zmáčknul, čímž jsem jí vypnul - super
Tady to máte ať vidíte, že slicky na mokro nebrat :D
https://www.youtube.com/watch?v=dhA4LB6p4oc
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18095
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » úte čer 17, 2014 21:00

:lol: .... tak to je dobrá marnost ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte čer 17, 2014 21:13

:lol: I tak se to dá nazvat
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » čtv čer 19, 2014 13:37

Tak sem pořídil pár fotek toho plechu... 10min práce: ObrázekObrázekObrázek
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Odpovědět