měl bych jeden naléhavej dotaz ohledně odvzdušnění brzd na mým ZR 160. Pořídil jsem HEL opletené hadice včetně lepší brzdovky (abych vylepšil gumový chod pedálu), avšak po postupném odvzdušnění pomocí odsávačky v pořadí PZ-LZ-PP-LP (s vypnutým motorem) je výsledný krok pedálu snad ještě horší než byl
V čem je zakopanej pes? Někde na anglickým fóru jsem teď vyčetl, že se má při odvzdušnění začít u spolujezdce, pak diagonálně jeden zadek, přední strana u řidiče a druhej zadek. A se zapnutým motorem. Je to takhle kvůli ABS nebo rozdělovači brzd? Úplně si nedokážu vysvětlit proč
Předek díky za postřehy, budu aspoň zase o něco moudřejší a zkušenější
Ať to jezdí!
Syky





Tu dráhu to má fakt hrozně dlouhou, na konci "u podlahy" to sice nějak brzdí, ale jistota v tom opravdu není 



...........
.......
Pořád je ale pedál gumový a má hrozně dlouhý mrtvý chod - to jsem doufal, že opletené hadice odstraní
Každopádně na brzdění levačkou stylem "všechno nebo nic" je ten dlouhej krok vlastně celkem OK
Ale štve mě to, ten pocit na brzdách je v porovnání s jiným autem (třeba mým TF 135, kde je vše v pořádku) prostě zvláštní...